חיפוש

למי מיועד משכנתא?

לא פעם אנחנו שומעים על אנשים שאומרים שהם לא בנויים למשכנתא. אל תטעו, אין מדובר כאן באנשים עמידים ומעלה, כאלו שיש להם את מלוא הכסף לתשלום על קניית דירה. מדובר על אנשים כמוני כמוך, שזקוקים לסיוע מגורם חיצוני כדי לשלם את תשלומי הדירה לקבלן. במדריך הנוכחי החלטנו לרכז עבורכם, אלו שלא בנויים למשכנתא, את המשכנתאות שמיועדות במיוחד עבורכם. אז אם תהיתם למי מיועדת משכנתא, אתם תוכלו לקבל את התשובה המפורטת ממש כאן.

 

רגע, למי מיועדת משכנתא?

המשכנתא מיועדת לאנשים שאין להם את ההון העצמי המלא לרכישה של דירה. כידוע, מחירי הדירות עולים מיום ליום, והחלום על רכישת דירה מתרחק עבור רבים. לכן, אפשר לומר שהמשכנתא מיועדת לרבים מתושבי המדינה שלצערנו, לא יכולים ליישם את החלום ולקנות את הדירה שלהם באופן עצמאי, ללא סיוע מטעם גורם חיצוני.

 

משכנתא שמיועדת לאנשים מחושבים

אם אתם מגדירים את עצמכם כאנשים מחושבים, כאלו שצריכים לדעת כל דבר ודבר בחיים שלהם, אתם צריכים להכיר את המשכנתא בריבית שקלית קבועה. מדובר במשכנתא שמאפשרת יציבות ופחות נטילת סיכונים. אם לא די בכך, זהו מסלול שמאפשר לדעת מראש מה יהיה גובה ההחזר החודשי לאורך כל ימי ההלוואה (כלומר, המשכנתא). אלו שמתעניינים במשכנתא זו, פונים ברוב המקרים אל שירותי ייעוץ משכנתאות מקצועי כדי לבדוק שאכן יש התאמה בינם לבין המשכנתא המדוברת.

 

משכנתא לאנשים רגועים

אם אתם מחשיבים את עצמכם אנשים רגועים באופי שלכם, סביר להניח שהמשכנתא הבאה מיועדת לכם. מדובר במסלול שנחשב לפופולרי יחסית מבין מסלולי המשכנתאות הקיימים נכון לרגע זה בשוק. מסלול מסוג זה מאפשר ליהנות מירידה בשיעור הריבית בהמשך. אתם יכולים לבחור במסלול שצמוד למדד עם ריבית משתנה אחת לתקופה. הנה התקופות שבהן הריבית צפויה להשתנות:

  • אחת לשנה
  • אחת לשנתיים
  • אחת לשלוש שנים
  • אחת לחמש שנים
  • אחת לעשר שנים

 

משכנתא לכוכבים

אם מנהל הבנק שלכם קורא לכם "כוכב" או "כוכבה", סביר להניח שזו המשכנתא המיועדת לכם. היא נחשבת לכוכבת בתחום המשכנתאות בשנים האחרונות והיא אינה צמודה למדד המחירים. מדובר במסלול פופולרי שכולל במרבית המקרים ריבית נמוכה (אך חשוב לציין שהיא עשויה להתייקר בהמשך). היתרון המשמעותי במשכנתא מסוג זה הינה הגמישות שמאפשרת לפרוע את המשכנתא בכל רגע נתון מבלי לשלם עמלות גבוהות.

 

משכנתא מיוחדת לזכאים

המשכנתא, כפי שניתן לראות, מיועדת לזכאים. יש מי שיש להם זכאות במשרד השיכון, כך שהם יכולים לקבל משכנתא עם סיוע נדיב בתנאים מועדפים. אלו שזכאים למשכנתא זו הם אנשים בעלי תעודת זכאות שעומדים בקריטריונים שנקבעו מראש. משכנתא זו יכולה להיות משכנתא לכל מטרה, משכנתה הפוכה או משכנתא משולבת.

 

כמה מילים לסיום

עכשיו אתם יודעים למי מיועדת נטילת משכנתא וסביר להניח שגיליתם גם מהי המשכנתא המיועדת לכם.

משכנתא

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
זוג ותיק
למי משכנתא פנסיונית מתאימה?

משכנתא פנסיונית, היא אחד ממסלולי המשכנתא וההלוואות הנוחים והמתאימים ביותר עבור הגיל השלישי. כחלק מהמשכנתא הפנסיונית, ניתן להשתמש בנכס קיים הרשום על שמכם, כעירבון עבור

קרא עוד »