חיפוש

איפה קונים שטיח במחיר משתלם?

אם אתם מחפשים את האלמנט שיוסיף צבע לבית, עיצוב מסוגנן ושיהיה גם נוח במיוחד, סביר להניח כי אתם מחפשים שטיח לבית, אך בעוד שרבים מאיתנו התרגלו לחשוב כי שטיחים הם אלמנט עיצובי השייך לבתים יוקרתיים בלבד, הרשו לנו לגלות לכם כי ניתן לקנות שטיחים גם במחירים משתלמים במיוחד!

 

השילוב המנצח של עיצוב ונוחות

לאווירה הביתית ותחושת הנעימות הנלווית לשהותנו בבית אין מתחרים ולפיכך, כולנו מחפשים בכל הזדמנות אחר הפריטים העיצוביים החדשניים והמרהיבים ביותר שיעצימו את התחושות הללו ואף ישדרגו את המראה של הבית, כאשר אחד האלמנטים הבולטים בתחום העיצוב הוא השטיח, המשלב בצורה מנצחת בין עיצוב ססגוני ומרהיב לבין נוחות מפנקת ויצירת אווירה ביתית חמימה ונעימה.

השטיחים הביתיים, המונחים לרוב על הרצפה, מהווים מוקד עיצובי בולט ובעל נוכחות מרשימה, כאשר ניתן למצוא כיום המון סוגים של שטיחים ביתיים, המגיעים במגוון גדלים, עיצובים וסגנונות (כפי שתוכלו לראות  באתר https://www.carpetim.co.il ), מבחר המאפשר לנו למקם ולהתאים אותם כמעט לכל חלל בבית, תוך שילוב הרמוני ונעים לעין עם קו העיצוב הכללי של הבית.

 

מחירם של השטיחים

לצד הרצון המובן של כולנו לשדרג את המראה של הבית באמצעות פריטים ואלמנטים עיצוביים שונים, בסופו של דבר חלק ניכר משיקולי העיצוב שלנו קשור גם להגדרת התקציב שאנחנו מוכנים להשקיע בעיצוב בכלל ובשטיח בכלל.

כך, רבים מאיתנו חושבים ומאמינים כי שטיח הוא מוצר אקסקלוסיבי, המיועד לבתי יוקרה, כאשר לגבי החלק הראשון הם צודקים בהחלט, אך טועים בהחלט בכל הנוגע למחשבה כי שטיחים מיועדים לשימוש בבתי יוקרה בלבד.

מקורה של מחשבה זו טמון בכך ששטיחים אכן היו בעבר פריטים עיצוביים המהווים סמל סטאטוס לעושר ויוקרה, בעיקר בשל העובדה כי תהליך ייצורם היה תהליך אנושי שהצריך מיומנות גבוהה, אך עם התפתחות התעשייה ותהליכי הייצור המתקדמים, ניתן למצוא כיום מגוון סוגי שטיחים במחירים נוחים לכל כיס.

 

היכן קונים שטיחים במחיר משתלם?

ראינו אם כן, כי ניתן למצוא שטיחים במחירים נוחים לכל הכיס ונותר לנו רק לבדוק היכן באמת ניתן למצוא את החנויות שמוכרות שטיחים במחירים משתלמים כאלה.

לעיתים, עניין המחיר נקשר אצלנו בתודעה לאיכות המוצר, כאשר מחיר יקר מעיד על מוצר איכותי ומחיר זול על ההפך, אך למעשה, במרבית המקרים מקורה של הנחה זו הוא מוטעה, כאשר פעמים רבות המחיר הגבוה נובע משרשרת אספקה ארוכה ופערי תיווך שעל המשווק לכסות, כמו גם מקרים די נפוצים בהם החנויות מנצלות את חוסר הידע של הלקוח בכדי לגבות מחירים מופרזים.

לכן, שטיחים במחירים משתלמים ניתן למצוא בעיקר בחנויות יבואן מקצועיות ובעלות שנות ניסיון רבות, המתמחות בתחום השטיחים ומאפשרים לכם לחסוך את פערי התיווך המיותרים, הגורמים למחירים של השטיחים להיות יקרים.

שטיחים לבית

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא