חיפוש

מתכוננים לסתיו – 4 טיפים לשדרוג החצר לעונות הקרות

כל בעלי החצרות והגינות התפקדו! הסתיו כבר כאן ותכף גם החורף מגיע, בואו לקבל מאתנו 4 טיפים לשדרוג החצר לעונות הקרות. הכל בהמשך הכתבה

 

טיפ ראשון – טיפול בעצים ובשיחים בחצר

הטיפול בעצים ובשיחים שיש לכם בחצר הוא חשוב מאוד לפני החורף כיוון שבמהלך הסופות, הסערות והרוחות החזקות שיהיו בחורף העצים עשויים לקרוס וליפול בחצר שלכם ולפגוע בהולכים ברחוב (אם העצים קרובים לרחוב) או לפגוע בבית שלכם או אפילו בכל כשתשבו בחצר וזה פתאום יקרה.

בנוסף לנזק ברכוש ובגוף שעלול להביא איתו אי טיפול בעצים ובשיחים בחצר שלכם עוד לסיבה ללמה זה חשוב לגזום היא שקרני השמש יוכלו להיכנס לתוך העץ, כשגם ככה אין הרבה שעות שמש בעונה הזו כל קרן שמש חשובה לעצים וזה יתרום מאוד למראה של העצים בחצר שלכם.

מתכוננים לסתיו – 4 טיפים לשדרוג החצר לעונות הקרות

טיפ שני – בדקו את המחסן שבחצר שלכם

לפני החורף חשוב מאוד לבדוק את תקינות המחסן בחצר (רק אם קיים כזה כמובן). מחסן לא תקין הוא מחסן שתזהו בו חורים, דליפות או שברים. הליקויים במחסן כזה עשויים להוביל את בעל החצר לטיפול מתמשך ומייגע במחסן בגלל חדירות של מים, הצפות וחלילה להרוס את הרכוש שמאוחסן בחצר. אם אתם מזהים ליקויים כאלה טפלו בהם כמה שיותר מהר ואפילו כבר עכשיו וחסכו לעצמכם עבודה מיותרת בחורף, בגשמים ובקור.

 

טיפ שלישי – התקינו פרגולה בחצר

אל תתנו לגשם להשאיר אתכם בבית, הרבה בעלי חצרות מוותרים על השהות בחצר במהלך העונה הגשומה. בחורף לא תוכלו לשבת הרבה בחצר מהסיבה הפשוטה שהחצר היא מקום פתוח ואם ירד הרבה גשם לא תוכלו להיות בחצר. לכן, על מנת להכין את החצר שלכם לישיבה בחורף התקינו פרגולה שתהווה גג מפני הגשם וארגנו לכם תחת הפרגולה פינת ישיבה נעימה בה תוכלו לשבת גם כשיורד גשם.

מתכוננים לסתיו – 4 טיפים לשדרוג החצר לעונות הקרות

טיפ רביעי – הכינו ריהוט חוץ חורפי

ריהוט חוץ חורפי הוא ריהוט שאתם יכולים להשתמש בו גם במהלך כל השנה, אבל הוא יהיה יותר פרטי בחורף. הריהוט יהיה כזה שלא יהיה נורא אם יירטב מהגשם ולהפך זה יהיה מטרתו. אם אתם אוהבים לשהות בחצר אחרי העבודה או במהלך היום אתם יכולים להוסיף לחצר כסאות בר חוץ, פטריית חימום או תנור מחמם שיהיה שם לרשותכם בתקופה הקרה.

 

לסיכום

להכין את החצר לעונות הגשומות זה לא סיפור. עליכם רק לוודא שאכן תוכלו לשבת בחצר גם אם יורד גשם בעזרת פרגולה ושיהיה לכם ריהוט חוץ שלא ייהרס או ימנע מכם לשבת בחצר אם יירטב בגשם. כדי לחסוך לעצמכם עבודה מיותרת בדקו את המחסן הממוקם בחצר אם קיים כזה וודאו כי גם הוא מוכן לחורף, ללא חורים או ליקויים. גזמו את העצים ואפשרו להם לקבל קרני שמש גם בחורף.

שביל

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא