חיפוש

רוצים רכב חדש? אילו סוגי מימון יש

הגיע הזמן להחליף רכב לרכב שתמיד רציתם! זה לא תמיד חייב לגרור הוצאה כלכלית שתכניס אתכם למינוס! כדאי לכם לשמוע על מספר אפשרויות העומדות לפניכם עבור מימון לרכב

חלומותיכם! רוצים לשמוע עוד? המשיכו לקרוא!

 

מימון מלא לרכב – מה זה אומר בעצם?

המונח "100 אחוז מימון לרכב" או "מימון מלא לרכב" למעשה אומר הלוואה עבור מימון רכב חדש. משום כך, בהלוואה כמו בכל הלוואה צריך לקחת את התנאים הטובים ביותר שתוכלו להשיג. מה למעשה היתרון המימון כזה? היתרון הוא שמדובר בפיתרון נוח וזמין שיוכל לאפשר לכם לרכוש את הרכב שמתאים לצרכים שלכם גם ללא הון עצמי התחלתי הדרוש לרכישת הסכום המלא של הרכב. למעשה מדובר בשיטה של החזר חודשי – דבר שמתאים מאוד לצרכן הישראלי שרוצה להתחדש ברכב חדש.

 

כיצד ניתן לקבל מימון לרכב?

קיימות מספר דרכים שבהן תוכלו לרכוש את רכב חלומותיכם ללא צורך להכנס למינוס. שימו לב שלכל גורם יש את היתרונות והחסרונות שלו ולכן חשוב לבדוק לפני שניגשים לקחת הלוואה את כל התנאים של כל אפשרות ולבחור בהתאם את האפשרות הנוחה לכם ביותר.

 

דרך מימון מספר 1 – הלוואה דרך הבנק

הלוואה בנקאית תעניק לכם תנאים טובים אך החיסרון הוא שמדובר בהליך ארוך ומורכב. היתרון המרכזי בלקיחת הלוואה מהבנק הוא יתרון הריבית – מדובר בריבית נמוכה שמוענקת על ידי גוף חזק ואמין. כך תוכלו להנות מודאות ומביטחון בבואכם לקחת הלוואה לצורך מימון קניית רכב. עם זאת החיסרון בהלוואה זו הוא דרישת ניירת מהלווים יחד עם תפיסת מסגרת אשראי שעלולה לגרום לחריגות מהמסגרת המקורית. כמו כן, מדובר בהלוואה מורכבת יותר לצורך יישום ולכן אינה מתאימה לכל אדם.

 

דרך מימון מספר 2 – מימון חוץ בנקאי

מדובר במימון על ידי גופים שונים בעלי הון שאפשרים לקיחת הלוואות חוץ בנקאיות. היתרון בלקיחת הלוואה מסוג זה הוא שניתן למצוא חברות אמינות ומבוססות אשר מקלות את התנאים בלקיחת ההלוואה והופכות את ההליך לנוח יותר ביחס להלוואה בנקאית. החיסרון הוא הריבית הגבוהה שגופים אלו דורשים ביחס לבנק.

 

דרך מימון מספר 3 – מימון על ידי סוכנות רכב

סוכנות רכב טובה למעשה תרכז עבורכם את כל ההליך הכרוך בקניית רכב. תוכלו כך להנות מיתרון נוחות משום שבאותו מקום גם תוכלו לרכוש את הרכב וגם לקבל מימון עבורו עם אפשרות למימון של 100% מסכום הקנייה. זאת ללא צורך במקדמה ועל בסיס החזר חודשי עם ריביות משתלמות.

 

סיכום

אם גם אתם מעוניינים לרכוש רכב, החלום אינו רחוק מלהתגשם! תוכלו עוד היום לקבל מימון עבור הרכב הנכסף עבור חלק מהסכום הדרוש ואף כולו. לשם כך רצוי לבדוק מראש את תנאי ההלוואה הפוטנציאלית שלכם ולבחור מה היא האפשרות העדיפה ביותר עבורכם. כך תוכלו להנות מהלוואה מותאמת ולהנות מהרכב שתמיד רציתם.

מזוודה עם כסף

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
דירוג אשראי
איך לשפר דירוג אשראי?

גם אם דירוג האשראי שלכם הוא שלילי, כדאי שתדעו שיש מה לעשות כדי להעלות את רמת הדירוג ולשפר אותו. ריכזנו כאן מידע במיוחד למתעניינים בנושא.

קרא עוד »