חיפוש

צעצועי מין המדריך למתחילים

צעצועי מין הם דרך נפלאה וקסומה לשפר את חיי המין שלנו. הם יקחו אותנו למקומות חדשים של הנאה ויוציאו אותנו מהאיזור הבטוח שלנו למקומות מרתקים חדשים. בין אם אתם נמצאים בזוגיות או לא צעצועי מין יכולים להיטיב את החיים שלכם בצורה משמעותית.

פעם צעצועי מין היו נושא שלא מרבים לדבר עליו והרבה מהאנשים כלל לא היו חשופים אליו. אך היום כבר יותר ויותר אנשים מכירים בחשיבות של צעצועי מין בחדר המיטות. כיום להרבה זוגות או רווקים או רווקות יש מגירה שובבה ליד המיטה המלאה בכל טוב שעוזר למקסם את ההנאה ממין טוב עם עצמנו או עם אחרים. אז אם חשקה נפשכם לטבול בעולם צעצועי המין דעו לכם שזו החלטה מהממת טובה ומיטיבה שמעידה על בריאות הגוף והנפש וגם תתרום לכם רבות לבריאות, אחרי הכל כשאנחנו עושים סקס טוב עם עצמנו או עם אחרים הבריאות הפיזית והנפשית משתפרת פלאים!

אז איך מתחילים? הכנו לכם מדריך למתחילים – כל מה שאתם צריכים ורוצים לדעת על טבילת האש הראשונה שלכם בעולם הנפלא של צעצועי במין נתחיל!

 

כמה דגשים חשובים למתחילים!

מצאו מה אתם אוהבים

השוק מוצף בצעצועי מין, קחו את הזמן לחקור וכמובן תהנו מהמחקר! תוכלו להתחיל לשוטט פיזית או וירטואלית בחנויות סקס. ביחרו חנויות טובות בעלות מוניטין טוב ומוצרים איכותים. אמור שופ – חנות סקס היא אחת החנויות המעולות ביותר בתחום. הם מציעים מגוון צעצועי מין באיכות מעולה. חשוב בהתחלה לבחור חנות שמציעה הרבה סוגי צעצועים כך תוכלו לחקור בקלות מה מעניין אתכם ולהתנסות בצעצועים המתאימים לכם.

תחלקו עם הפרטנר או הפרטנרית

אתם בזוגיות ושואפים לפלפל את חיי המין בעזרת אביזרי מין? מצוין! החלטה מקסימה שתגרום לכם ולבני או בנות הזוג הרבה הנאה! חשוב להכניס גם את בן או בת הזוג לשיח ולרצון שלכם. התחילו לשתף אותם וצאו למסע משותף למצוא מה מדליק אתכם. תוכלו לשוטט יחד בחנויות וירטאוליות, לחקור פנטזיות משותפות ולפצוח בפרק חדש במיניות שלכם!

אוננות חשובה לבריאות

בין אם אתם בקשר או כרגע לא, חשוב לטפח את נושא האוננות בחיים שלכם. אוננות עוזרת לנו להכיר את עצמנו יותר טוב, להיות יותר מחוברים לגוף שלנו ותורמת לנו לתחושת שמחה.

צעצועי מין יכולים לקחת אתכם ואתכן למקומות חדשים בעולם המין העצמי. אל תחששו לחקור את העולם הזה ותוכלו למקסם את ההנאה העצמית שלכם עם עצמכם.

 

אז מה הם צעצועי המין המומלצים ביותר למתחילים?

חדשים בתחום? נהדר! איזה עולם מופלא אתם הולכים לגלות. הנה כמה המלצות לוהטות לצעצועי מין מדהימים.

  1. ויברטורים – צעצוע מין שבא בהרבה גרסאות. ישנם גרסאות קטנות וקלילות יותר שממש יכולים להכנס לתיק כגון רוקט פוקט – ויברטור קטן הידוע בעיקר ביכולת הרטט הנפלאות שלו והוא משפר כל סשן של מיניות לבד או ביחד. נשים, אם אתן עוד לא מכירות מקרוב אז הגיע הזמן! גברים, ויברטור טוב יכול לשפר את חיי המין שלכם ממש, אפשר לתת אותו מתנה לפרטנרית ולפתוח לה עולם חדש של הנאה.
  2. דילדואים – צעצוע מין שמדמה את איבר המין הגברי ומגיע בהרבה גדלים, צורות ומרקמים. אפשר להכניס אותו למיטה עם הפרטנר או להשתמש בו לבד שני המקרים הוא כיף גדול וגורם לתחושת שובבות ותחושות נוספות…
  3. משחקי שליטה – משחקי שליטה יכולים להוציא אותנו מאיזור הנוחות ולגרום לנו לחווית מיניות נהדרת ומשחררת .תוכלו לרכוש אביזרי שיעזרו לכם כגון: אזיקים, כיסויי עיניים ואפילו צובטי פיטמות.

 

אז לא משנה מאיפה תתחילו העיקר שתתחילו! הרשו לעצמכם לצאת להרפתקה ולגלות את העולם הנפלא של צעצועי המין. נתנו פה מספר דוגמאות אך למעשה זה תחום גדול ומדהים! צאו לחקור והכי חשוב תהנו!

חנויות סקס

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא