חיפוש

ניווט בעולם הזוגי – איך תעשו את זה נכון

מחפשים קשר זוגי נכון ובריא ופשוט לא מוצאים? זה הזמן להבין למה. לעיתים קרובות מדובר בדפוסי התנהגות לא בריאים שאימצנו לעצמנו עם השנים מתוך נסיון העבר שלנו, ודפוסים אלו מחבלים בכל נסיון שלנו ליצור קשר זוגי טוב ובריא. במרכז מבינים זוגיות ניתן לקבל את כל הכלים שאתם צריכים כדי לזהות את הדפוסים הללו, לשנות אותם ולהצליח למצוא זוגיות נכונה ובריאה. במאמר זה נספר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת בנושא ניווט בעולם הזוגי – איך תעשו את זה נכון. 

 

דפוסים חוזרים, טראומות, פצעים פתוחים

גברים ונשים רבים מחפשים אהבה בכל פינה, אבל בכל פעם שנדמה שהם מתקרבים לקשר זוגי, משהו עוצר בעדם או מונע מהם את הקשר הזוגי הנכון והבריא שהם כל כך זקוקים לו ורוצים אותו. במרכז מבינים זוגיות בהנהלתו של ליאור גור ניתן לזהות את הדפוסים האלו, להבין למה הם השתרשו בנו ולמצוא פתרון אמיתי כדי לעזור לכם למצוא את הזוגיות שתמיד חלמתם עליה ולשמור עליה לאורך השנים. על מנת להתחיל בתהליך כל שעליכם לעשות הוא למלא שאלון התאמה זוגית.

מערכת יחסים

מה עוצר בעדנו מלבנות זוגיות נכונה ואמיתית?

הנסיון שלנו בתחום הזוגי והאופי שלנו מעצב את הדרך שבה אנחנו יוצרים קשרים חברתיים וזוגיים, ולעיתים קרובות הבעיה מתחילה כבר בשלב הראשוני של ההיכרות, להלן מספר שאלות שחשוב שתשאלו את עצמכם על מנת להבין מה עוצר בעדכם מלבנות זוגיות נכונה ואמיתית:

  • מה אני מרגיש לגבי עצמי? עוד לפני שיצרתם את הקשר הראשוני וקבעתם דייט ראשון, חשוב שתעצרו רגע ותשאלו מה אתם עומדים להביא איתכם לפגישה הראשונה שלכם עם בן או בת הזוג, האם אתם בודדים? לחוצים? חוששים? לא בטוחים בעצמכם או במה שיש לכם להציע? הדימוי העצמי שלכם, הערך העצמי שלכם, הרצונות שלכם? כל אלו משפיעים על מה שאתם משדרים ומקרינים לדייט שלכם עוד לפני שפגשתם אותו.
  • מה אני רוצה? זה מפליא לחשוב על זה אבל רבים יוצאים לדייטים או יוזמים קשרים חברתיים בלי לדעת מה הם רוצים. חלק רק רוצים להפיג את הבדידות או 'לעשות טובה' כדי להסיר מעליהם ביקורת מצד המשפחה והחברים, מה שמאד פוגע בבן הזוג שממהר לעזוב.
  • מה אני מחפש? עוד שאלה שרבים לא עונים עליה הוא הציפיות מבן או בת הזוג. ללא הבנה ברורה של הצרכים והרצונות האישיים שלנו לא נדע מה לחפש, ולא נדע איך למצוא.

 

מרכז מבינים זוגיות – הצעד הראשון לזוגיות בריאה

מרכז מבינים זוגיות בהנהלתו של ליאור גור הוקם במטרה לאפשר לכל אחד ואחת למצוא את הזוגיות הנכונה והבריאה לו ביותר על ידי בירור מעמיק של הצרכים והרצונות שלו שיביאו אותו להקים בית חם ומשפחה בקלות רבה.

מערכת יחסים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא