חיפוש

כמה כסף מגיע לי מהחזר מס?

כל אחד מאיצנו היה מעוניין לקבל ישירות לעו"ש סכום נאה של כסף, במיוחד אם מדבר בכספים הניתנים חוקית מהמדינה. אם כך, כל אחד מאיתנו צריך לבדוק את זכאותו להחזרי מס הכנסה. הנה כמה דגשים שכדאי לדעת, ככה החזרי מס הכנסה יהיו קלים יותר להשגה.

כיצד ניתן לקבל כסף מהמדינה? האם צריך לחשוש מלפנות אל גורמי מס הכנסה? ואם כבר החלטנו להגיש בקשה להחזר מס, במי מומלץ להסתייע? אלו שאלות שאזרחים רבים וטובים כמוכם שאלו את עצמם.

לאחר שהם שאלו גם את דוקטור גוגל בנוגע להחזרי מס, הם הופנו אל חברות ייעוץ מס אשר הובילו אותם לקבל החזרים של מאות שקלים, לפעמים גם אלפים. אם כך, כמה כסף מגיע לכם לקבל מהחזר מס וכיצד ניתן לברר זאת? אתר החזרי מס יענה לכם תשובות מדויקות, אבל גם אנחנו ריכזנו לכם כאן מידע חשוב.

 

בקשת החזרי מס הכנסה והטיפים החשובים בתהליך

מתכננים הגשת בקשה להחזרי מס? אנחנו תומכים בכך ומעודדים אתכם לפעול כך. בסופו של דבר, המדינה מייעדת קופות רשמיות וייעודיות עבור החזרי מיסים לאזרחים. ואם קופות המדינה נותרות ללא דורש, הרי שהכסף הזה שוכב לחינם בקופה של המדינה.

מאחר שהמדינה מייעדת קופות ייעודיות להחזרי מס לאזרחים, זו תהיה טעות לא להגיש בקשת החזר מס. אתם תוכלו לעשות זאת בעזרת הסיוע המקצועי של יועצי מס, לרבות יועצים אשר עובדים כשכירים וגם כעצמאים. את יועצי המס תוכלו למצוא בחברות ייעוץ המס המורשות לעבוד אל מול מס הכנסה והמדינה. כמה יגבה ממכם יועץ על בקשה להחזר מס? וכמה כסף יגיע אליכם לעו"ש? הנה תשובות.

 

כמה יגבה ממני יועץ מס הכנסה בממוצע?

יועץ מס להחזרי מס גובה בדרך כלל אחוזים, שאותם הוא למעשה גוזר מהסכום הסופי שאתם מקבלים מהמדינה. באופן הזה, ליועץ המס יהיה אינטרס מובהק להניע עבורכם תהליכים בצורה הכי מוצלחת ומניבה. מאחר שהוא "גוזר" אחוזים מהסכום המועבר אליכם, הוא יהיה מעוניין בכך שאותו סכום יהיה גבוה כמה שיותר.

כמובן, באופן חוקי וכשר, ללא עיגול של פינה כזו או אחרת. כדאי לדעת, יועצים גובים כ-15% ועד 20% מהסכום המתקבל אליכם מהמדינה. אם אתם צריכים חברת ייעוץ מס, כדאי לדעת גם שחלק מחברות ייעוץ המס עובדות בצורה של גביית תשלום חד פעמי.

 

האם כדאי להסתייע ביועץ מס הגובה סכום חד פעמי ממני?

על פניו, זה עשוי להישמע אטרקטיבי יותר. הרי התשלום הוא חד פעמי ולא קשור בכלל לסכום הכסף המגיע לכם, אז למה לא להסתייע ביועצי מס הגובים תשלום חד פעמי? ובכן, זה לא שלא כדאי. פשוט לאותו יועץ מס לא יהיה את האינטרס המובהק שיש ליועץ אשר עובד על בסיס של אחוזים. לשיקולכם, אנחנו נמליץ לכם על חברת ייעוץ מס מקצועית בכל מקרה, אל תתפתו ליועצי מס חובבים וחסרים במוניטין.

דף עט מחשבון

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
דירוג אשראי
איך לשפר דירוג אשראי?

גם אם דירוג האשראי שלכם הוא שלילי, כדאי שתדעו שיש מה לעשות כדי להעלות את רמת הדירוג ולשפר אותו. ריכזנו כאן מידע במיוחד למתעניינים בנושא.

קרא עוד »