חיפוש

טיפים לבחירת חליפה מושלמת

כאשר רוכשים חליפה, על מנת שהיא תהיה מושלמת ישנם מספרים פרטים שחשוב מאוד לשים לב אליהם על מנת שהחליפה תהיה המתאימה ביותר בעבור האירוע הספציפי, והרצון הספציפי מן השימוש בחליפה.

 

מה רוצים להשיג

בשלב הראשון חשוב מאוד להבין מה רוצים להשיג מהחליפה – האם החליפה הולכת לשמש לאירועים מאוד פורמליים ? לראות אנשים חשובים בפגישות עסקיות ? שאלה חשובה מאוד נוספת היא מה מעוניינים לשדר באמצעות לבישת החליפה בהקשר הזה – האם מעוניינים לשדר יוקרתיות וניסיון ? האם מעוניינים לשדר רשמיות לצד קלילות ?

 

מספר השכבות

כאשר בוחרים חליפה חשוב לשים לב כמה שכבות מעוניינים שהחליפה תכלול. למשל, בהתאם לצורך לרכישת החליפה, כדאי להבין האם מעוניינים לקנות חליפה שכוללת גם וסט או לא. לעיתים בפגישות עסקיות ובחתונות מורידים את הבלייזר. המראה של הווסט מותיר מראה פורמלי יותר גם אם מורידים את הבלייזר. וסט הוא עניין של טעם אישי בחליפות, והוא בהחלט שיקול חשוב כאשר מזמינים חליפה אונליין.

 

מידה מדויקת

אחד הדברים שיוצרים את הלוק הטוב ביותר עם חליפה הוא האופן שבו היא יושבת על הכתפיים של לובש החליפה. בכדי שהחליפה תהיה המתאימה ביותר, יש למדוד בדיוק את מידת הכתפיים ולוודא שהחליפה לא רחבה מידי שכן זה מוריד רבות מיוקרתיות המראה.

 

סוגי הבד

הסוגים השונים של הבד יושיבם אחרת על העור, המשמעות היא למשל שבדים מסוימים חמים יותר מאחרים ולכן עלולים להזיע בהם יותר (או לחילופין בחורף דרוש מעיל דק יותר). כדאי לשים לב לכך באופן ספציפי. בנוסף, ככל שרוצים להשיג מראה יוקרתי, החומרים שמהם עשויה החליפה יכולים לשדר איכות מיוחדת, למשל חלקים שעשויים מקשמיר או משי נתפשים בתור יוקרתיים יותר.

 

אקססוריז

כאשר לובשים רק חליפה, על אף שהיא כמובן נראית טוב לבדה, אבל אלו כאשר מוסיפים אקססוריז ניתן להעלות בכמה רמות את המראה של החליפה, וניתן להתאים אותה בדיוק למטרה של לבישת החליפה – למשל, באמצעות גרביים ניתן להראות קלילות, באמצעות חפתים מתאימים ניתן להראות יוקרתיות. לכן, צריך לשים לב מה מעוניינים לשדר ולפי זה לבחור את האקססוריז השונים.

האקססוריז מייחדות את לובש החליפה. ריבוי של פרטים ייחודיים שמשלימים את הלוק עם החליפה גם מהווים נושא נהדר לפתיחה של שיחה, דבר משמעותי מאוד כאשר מדובר באירועים עסקיים וגם היא יכולה לייצר מראה שיזכרו ולשדר את המסר הנכון, שעבורו רכשתם את החליפה.

לכן – הקפידו כאשר אתם לובשים את השעון כך שישתלב באופן מוצלח מבחינת הצבעים של החליפה, כאשר בוחרים את הנעליים שהן יתאימו למראה של החליפה מבחינת הסגנון שלהן וכמובן שיישארו נוחות, בחרו חפתים בצורות מיוחדות, או כל אקססוריז אחר על מנת שייצור מראה מוקפד ומושלם עם החליפה.

חליפה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא