חיפוש

למה כדאי ג'קט טיפה יותר גדול מאשר טיפה יותר קטן?

בחירת ג'קט היא בחירה חשובה ,שכן מלבד העבודה שהוא צריך להיות אלגנטי ויפה, ויהיה לכם כיף ונעים ללבוש אותו – הוא חייב להיות נוח, ולחמם מספיק בשביל שהוא יהיה בכלל מספיק שימושי בחורף.

בחירת ג'קט שלא מחמם, או שהוא לא במידה, היא קנייה לא יעילה שכן בסוף בבוא החורף, תעדיפו לשים את הג'קט הכי נוח והכי נעים ומחמם.

לכן, תמיד מומלץ לקנות ג'קט במידה גדולה יותר מהמידה הרגילה שלכם.

יש לכך כמה סיבות, הסיבה העיקרית היא כדי לחמם אתכם ולאפשר לכם ללכת עם הרבה שכבות מתחת, כדי שיהיה לכם הכי חמים ונעים שאפשר.

לפניכם קצת על למה כדאי ג'קט טיפה יותר גדול מאפשר טיפה יותר קטן.

 

איזה סוגי ג'קטים קיימים ומה המידה המומלצת להם?

כיום, אפשר למצוא המון סוגים של ג'קטים, כאשר כל סוג יהיה מחומר אחר ויחמם אתכם באופן שונה לגמרי. לדוגמא, ג'קט ג'ינס שהוא נחשב לאופנתי ויפה במיוחד, יהיה הרבה פחות מחמם מג'קט פליז נעים וחמים. מלבד זאת, יש גם סוגים נוספים כמו ג'קט עור, ג'קט מחויט ועוד כל כך הרבה סוגים. בהתאם כל סוג יהיה בעל מאפיינים אחרים ויהיה טוב לאירועים שונים. כיום, ניתן אף להוסיף ולהדפיס פרטים על ג'קטים, כלומר ציורים או סמלים שונים, שהופכים את עולם הג'קטים לעוד יותר רחב ומעניין ממה שחשבנו. בנוגע למידה המומלצת לקניית הג'קטים, המידה העדיפה לג'קטים היא תמיד מידה מעל, כדי לאפשר לכם לשים כמה שכבות וכדי להקנות לכם את התחושה הכי נעימה וחמימה בחורף.

 

אז למה בעצם עדיף לקנות ג'קט טיפה יותר גדול?

כיום, מרבית האנשים מעדיפים לקנות ג'קטים טיפה יותר גדולים מהרגיל, וזאת בגלל מספר סיבות רחב. במידה ואתם עומדים לפני קניית ג'קט וצריכים להחליט איזו מידה להזמין, חשבו היטב על הנקודות הבאות:

 

ג'קט גדול מאפשר הרבה שכבות ומחמם

מאחר ובחורף קר והמעלות יכולות לרדת לטמפרטורות נמוכות יותר בחלקים רבים בארץ ישראל, לרוב נצטרך לשים מספר שכבות של בגדים חמים כדי להיות מוכנים לטמפרטורה שבחוץ ולא להיות מצוננים וחולים ג'קט קטן, פשוט לא יאפשר לכם ללבוש את כמות השכבות הרצויה לכם ולשמור על נוחות. לכן מומלץ לקנות ז'קט גדול יותר, שיאפשר לכם לשים כמה שכבות שאתם צריכים כדי להתחמם ולהרגיש בנוח ובחופשיות להסתובב בחוץ למרות שחורף ולמרות שקר וגשום.

 

ג'קט קטן יוצר לוק מרושל וצמוד

מאחר והג'קט מעט קטן ומאחר ולרוב תצטרכו לשים מתחתיו לפחות עוד 2 -3 שכבות של סריגים וחולצות חמות, לרוב הוא ייראה שכקטן מדי ומרושל. ג'קט קטן לא יסתיר את מספר השכבות וייצור לוק שאינו נקי. לכן רכישת ג'קט שטיפה גדול יותר, ישמור על לוק נקי, שלא נראה מרושל ומלא בשכבות, ויעטוף את הכל בסטייל אופנתי ונקי.

 

ילד

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
חליפה עם פפיון
טיפים לבחירת חליפה מושלמת

כאשר רוכשים חליפה, על מנת שהיא תהיה מושלמת ישנם מספרים פרטים שחשוב מאוד לשים לב אליהם על מנת שהחליפה תהיה המתאימה ביותר בעבור האירוע הספציפי,

קרא עוד »