חיפוש

לנצח ולהפסיד: היכולת להסתגל בפוקר ובחיים

אם מישהו היה כותב ספר שקוראים לו "לנצח ולהפסיד: היכולת להסתגל בפוקר ובחיים", הספר הזה כנראה היה בוחן את הקשר בין הפסדים בפוקר לבין התגברות על אתגרים שונים בחיי היום-יום. בפועל, הקשר עמוק, והבנת מהות הקשר הזה מאפשרת לשפר את יכולות הפוקר שלכם, אבל לא רק – קראו כאן.

 

מס' מילים על הקשר בין הסתגלות בחיי היום-יום לפוקר

בסופו של דבר, כל אחד ואחת מאיתנו מוצאים את עצמם מתמודדים כמעט בכל יום עם מצבי אי ודאות שונים. מכיוון שהחיים גדושים באתגרים שונים, אנשים לא פעם נדרשים להסתגל לשינויים בתנאי ה-"משחק" של החיים, כמו גם לחשב מסלול מחדש אל מול "אסטרטגיות שונות של כל מיני אנשים. נשמע מוכר?

אם אתם משחקים 7xl פוקר או משחקים בכל פלטפורמה אחרת, המילים כאן לעיל כנראה זורקות אתכם לעולם הפוקר. בדומה לחיי היום-יום, התנאים סביב השולחן משתנים, האסטרטגיות של השחקנים גם הן וכו'. בתוך כך, אפשר להגיד את הדבר הבא: אם תצליחו להסתגל לכישלונות בחייכם האישיים ולהמשיך הלאה, גם סביב שולחן הפוקר אתם תצליחו להפגין קור רוח ופוקר פייס.

מס' מילים על הקשר בין הסתגלות בחיי היום-יום לפוקר

 

הסתגלות לניצחונות והפסדים: 4 קווי דמיון בין פוקר לחיינו

לאחר שהבנו כי בשני המקרים, כלומר בחיי היום-יום וכן בפוקר, חשוב להיות מסוגלים להתמודד עם הפסדים, ללמוד מהם ולהמשיך הלאה, נמחיש את זה עם כמה דוגמאות. בהקשר הזה של הדברים, ריכזנו עבורכם כמה דוגמאות כיצד הסתגלות לכישלונות בחיי היום-יום יכולה להועיל סביב שולחן הפוקר:

  • ניהול רגשות:כמו בחיים, סביב שולחן הפוקר חשוב להיות מסוגלים לשלוט ברגשות. לא בכדי המציאו את המושג "פוקר פייס". קבלת החלטות, באופן כללי, תמיד הרבה יותר שקולה כאשר מתבצעת ברוגע, זכרו זאת.
  • למידה מטעויות:בפוקר, כמו בחיי היום-יום, אנשים לומדים מטעויות ומשתמשים במה שהם לומדים כדי לשפר את המשחק שלהם. לכן, אל תפחדו לנסות דברים חדשים. זכרו כי כישלון חלק בלתי נפרד מהתהליך ומהחיים.
  • התמדה:בפוקר, שחקנים שמתייאשים בקלות לאחר כמה הפסדים לא יגיעו רחוק, וככה גם בחיים. זכרו כי החיים, כמו פוקר, הם "משחק" ארוך טווח. ככל שמתמידים ומסתגלים למצבים שונים, ככה לומדים יותר ונהיים מומחים בכל מיני תחומים שונים.
  • גמישות: אם אתם משחקיםפוקר, אתם ודאי יודעים שאתם צריכים להיות מסוגלים להסתגל למצבים חדשים לא פעם, וכתוצאה מכך, לשנות את האסטרטגיה שלכם בהתאם לאותם תנאים. בסופו של דבר, ככה גם צריך לפעול במהלך חיי היום-יום, כי החיים אף פעם אינם צפויים.

 

כמה מילות סיכום על קשיי הסתגלות לכישלונות

בשורה התחתונה, אנשים לעיתים קרובות נמנעים מלנסות דברים חדשים, ולא פעם הסיבה לכך היא פחד מכישלון. אם להגיד את זה במילים פשוטות, לטעמנו, כישלונות הם בית הספר האמיתי של החיים. כאשר הכל נוח, זורם וצולח על הניסיון הראשון, בד"כ קשה ללמוד דברים חדשים, לשפר מיומנויות ולחדד את הכישורים שלנו.

מנגד, כאשר לעיתים חוטפים איזו "זפטה" של כישלון, היכולת להסתגל, להפיק לקחים ולהמשיך הלאה היא מתכון לצמיחה אישית. לסיכום, כך רלוונטי בפוקר וכן במהלך חיי היום-יום שלנו. ככל שתתמידו ותצליחו להסיק מסקנות ולהפיק לקחים לאחר הפסדים וכישלונות, ככה תבטיחו את הגדילה ההתפתחותית שלכם כבני אדם והן כשחקני פוקר.

כמה מילות סיכום על קשיי הסתגלות לכישלונות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא