חיפוש

האם יש הבדל בין קולט שמש לדוד שמש?

החלטתם שהגיע הזמן להתקדם? לא רוצים יותר לשלם חשבונות חשמל מאוד גבוהים? או שאולי דוד החשמל שלכם נהרס ועכשיו זה הרגע לעבור לניצול אנרגיית השמש? אם כך, ברור מדוע יש לכם שאלות לגבי בחירת הדוד המושלם ומרכיביו. זקוקים לעזרה? כל התשובות במאמר שהבאנו כאן עבורכם.

 

איך קולטים את אנרגיית השמש?

נתחיל מהשורה התחתונה: למעשה אנחנו רואים שהקולט הוא חלק מדוד השמש, כי בעזרתו ניתן למעשה לקלוט את אנרגיית השמש, ואחרי תהליך מסוים, להמיר אותה לאנרגיית חום שתחמם לנו את המים. חשוב להבין שכל דוד שתיקנו יגיע עם קולט מסוים, ויש משמעות אדירה לגודל של הקולט וגם לאיכות שלו.

במילים אחרות, אם תבחרו קולט שמש שלא יהיה מספיק איכותי, בשלב מסוים הוא יאבד את היכולת שלו לקלוט את קרני השמש, מה שאומר שהוא גם לא יוכל בכלל לעבוד כדוד יעיל שמנצל את אנרגיית השמש. לכן העמידות והאיכות זה נושא שלא מתפשרים עליו ורצוי מאוד לבדוק במה בדיוק אתם משקיעים.

 

מה עוד חשוב לברר לפני שמשקיעים בדוד כזה או אחר?

בין אם היה לכם בעבר דוד שמש שלא עבד כמו שצריך ובין אם זו הפעם הראשונה שבה אתם חושבים לרכוש דוד כזה, עצרו לרגע ובחנו את הדברים לעומק. מדובר על הוצאה כלכלית שלא תמיד היא עניין של מה בכך, ולכן ברור מדוע כולנו גם נרצה לקנות דודי חשמל או שמש כמה שיותר איכותיים.

זו הסיבה שבגללה, אם אתם יכולים לברר מי עומד מאחורי ייצור הדוד החדש שלכם, זה כדאי. כמה ליטרים הוא מכיל? והאם הוא מגיע עם אחריות? אתם לא באמת רוצים למצוא את עצמכם עם דוד שלא עובד תוך כמה חודשים, ולכן חשוב מאוד לבדוק שאתם קונים מוצר עם אחריות.

טעויות יכולות להיות בכל תחום ועניין, אך האחריות היא זו שמונעת מאתנו להוציא הון עתק לחינם. לכן חשוב לבדוק זאת ולראות שהדוד שלכם כולל את כל מה שצריך.

 

התקנת דוד – איך עושים את זה בצורה נכונה?

חשוב להבין שאפילו את תבחרו את הדוד הכי איכותי שיש, אם הוא לא יותקן כמו שצריך, הוא לא באמת יחזיק מעמד וגם לא יצליח למלא את הייעוד שלו.

לכן, אם אתם יכולים להזמין טכנאים טובים, כמו אלה שמחכים לכם באתר: myim.co.il ולהפקיד בידיהם את משימת התקנת הדוד, למה לחשוב פעמיים? רק כאשר המומחים בתחום מתקינים לכם את הדוד על ראש גג ביתכם, ורק כאשר הדוד עצמו איכותי, תוכלו לדעת שהוא ישמש אתכם נאמנה לאורך שנים.

נעים לחזור הבית בכל ימות השנה מהעבודה ולדעת שלא משנה מה קורה, כי תמיד יהיו לכם מספיק מים למקלחת חמה, מפנקת ומרגיעה.

שורה של דודים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא