חיפוש

איך תבחרו משחקי קופסא מומלצים לילדים

עד לפני כמה שנים היה נהוג לבחור משחק קופסא לפי ה"טרנד" החולף.

כיום ידוע שבעת קנייה של משחק קופסא לילדים צריך לבחור משחק שמותאם לילד.

 

איך אני יכול להתאים משחק מומלץ לילד באופן המיטבי ביותר?

שאלה מצוינת, אם אתם רוצים להתאים את המשחק לילד, כדאי קודם כל לקחת את הילד אתכם לחנות. הוא יודע הכי טוב מה מתאים לו. לאחר מכן, תפנו אל המוכר בחנות ותאפשרו לילד לספר על עצמו (אנחנו מעודדים עצמאות גם בגילאים צעירים). הילד ישתף מה גילו, מהם תחומי העניין שלו, האם הוא בדרך כלל משחק עם ילדים אחרים או שהוא משחק לבדו?
המוכר יציע לכם מגוון של משחקים, באחריותכם לבדוק האם המשחק כולל אתגר. ישנה חשיבות גבוהה לזה, מכיוון שמשחק מאתגר גורם לילד להנאה וסיפוק שהוא הגיע להצלחה וחיזק את האמונה בעצמו . חשוב גם לבדוק שהאתגר מותאם לילד, אם מדובר במשחק שהאתגר הוא ברמה גבוהה מידי עבורו, חשוב להציע לו לבחור משחק אחר כדי לא לגרום לו לשחק בו ולחוות תסכול בעקבות אי הצלחות חוזרות ונשנות.
חשוב לדעת כי לעיתים הורים רוכשים לילדיהם משחקים שכוללים תחומים שהילד חזק בהם, אך לעיתים כדאי לבחור משחק בתחום שדרוש בהם חיזוק עבור הילד. כל עוד מדובר במשחק שתואם את הרמה של הילד, הוא יוכל ללמוד ידע חדש תוך כדי המשחק ולחזק את היכולות שלו בתחום הזה.

 

אין לי את הזמן כרגע לגשת לחנות משחקים, יש דרך חלופית?

בהחלט,במידה ואין לכם כרגע את האפשרות או הזמן לגשת לחנות ולבדוק מהם המשחקים במדף המומלצים, אתם יכולים לגלוש אל האתר KidsBest. אם טרם הכרתם את האתר, אנחנו מציעים לכם להיכנס אליו כעת. מדובר באתר ייחודי שכולל מאות דירוגים של מומחים והורים על מוצרי ילדים. הדירוגים הללו יכולים לאפשר לכל גולש לבדוק מהם המשחקים ואפילו הספרים הטובים ביותר לילדיהם. אפשרות החיפוש באתר מותאמת לפי גילאים, כך שנוח מאוד לגלוש בו ולקבל מידע אודות גילאי הילדים השונים. תשמחו בטח לדעת שבאתר ישנם המלצות רבות אודות משחקי קופסא מומלצים לילדים, כך שמישהו עשה עבורכם את העבודה והנגיש לכם את משחקי הקופסא הכי חמים.
חשוב לדעת שלא מדובר בהמלצות על משחקים "טרנדיים", אלא על משחקים שיש מאחוריהם מחשבה, כזו שגורמת לילדים שלכם לפתח תחומים נרחבים. בין אם תחומים חברתיים, רגשיים וכדומה.
כעת, כל שנותר לכם הוא להיכנס לאתר, לבדוק מהם המשחקים שלדעתכם מותאמים לילדיכם ולהפתיע אותם במשחק חדש שתוכלו לשחק בו בימי בשבת בצהריים. אל תשכחו לקרוא קודם את ההמלצות אודות המשחק, ואתם יכולים כמובן לחוות את דעתכם הכנה אודות המשחק שבחרתם אחרי שתרכשו ותשחקו בו עם ילדיכם.

 

קופסה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא