חיפוש

איך לבחור סטודיו נקי ומסודר לקעקועים ועגילים

כבר שנים שאתם חולמים על פירסינג חדש? אולי יש לכם סקיצה של קעקוע שאתם רוצים להגשים? רגע לפני שתיגשו אל סטודיו פירסינג וקעקועים שאתם לא מכירים, כדאי שתקראו את השורות הבאות, בהן נציין בפניכם איך תוכלו לבחור את הסטודיו הנקי והמסודר ביותר שיגרום לכם להיות בטוחים שבחרתם נכון. אז למה אתם מחכים? תתחילו לקרוא:

 

רקע אודותינו

יש 3 שלבים שאתם צריכים ליישם רגע לפני שאתם בוחרים בסטודיו להתקעקע או לבצע בו פירסינג. רגע לפני שנרחיב בפניכם את השלבים הללו, אנחנו מוכרחים להציג את עצמנו (כדי שתוכלו לקבל רקע אודות הידע הרב שיש לנו בתחום). אנחנו מקועקעים כבר מגיל 18 ויש לנו מעל 10 עגילי פירסינג שונים ברחבי הגוף. החל מהפופיק ועד האוזניים.

אנחנו עברנו לא מעט מקומות שהתגלו בסופו של דבר כלא סטריליים ושילמנו על כך ביוקר עם אינפקציות וזיהומים. כעת, לאחר שהתבגרנו ולמדנו דבר או שניים בעניין, אנחנו יכולים להציג בפניכם את שלושת השלבים שיאפשרו לכם לא לעשות את הטעויות שאנחנו עשינו בעבר. לא נלאה אתכם בפרטים, אז תקבלו בבקשה את שלושת השלבים הללו:

 

שלב ראשון לבחירת סטודיו נקי ומסודר – באמצעות גוגל

השלב הראשון בבחירת סטודיו עובר דרך גוגל. אנחנו ממליצים לכם לכתוב בשורת החיפוש את המילים הבאות: "סטודיו פריסינג וקעקועים נקי ומסודר" ולבדוק מהן התוצאות הראשונות שמוצגות לפניכם. רוב הסיכויים שתראו את האתר https://oops.tattoo בשורת החיפוש הראשונה או השנייה. זהו הסטודיו שאנחנו מתקעקעים בו כבר שנים, כך שנוכל להעיד שהוא לא סתם נמצא במקומות הראשונים, הוא פשוט מקצועי וסטרילי ברמות גבוהות.

 

שלב שני לבחירת סטודיו נקי ומסודר – באמצעות הרשתות החברתיות

לאחר שעברתם את השלב הראשון, צריכות להיות לכם 2 אפשרויות או יותר למקומות שנראים לכם מתאימים. כעת, אתם צריכים להיכנס לפייסבוק ולפרסם באמצעות אחת או יותר מהדרכים הבאות שאלה בנוגע לאיכות הסטודיו:

  • באמצעות פרסום פוסט בפרופיל האישי
  • באמצעות פרסום פוסט בקבוצה של קעקועים
  • באמצעות פרסום פוסט בקבוצה של פירסינגים

 

שלב שלישי לבחירת סטודיו נקי ומסודר – באמצעות חברים

כעת, לאחר שיישמתם את השלב השני, אתם צפויים להישאר עם מספר מצומצם של המלצות אודות מקומות לבצע בהם פירסינג או קעקוע. כעת, עליכם לרשום את שמות המקומות הללו בנייד או על דף ולברר עם האנשים הקרובים אליכם ביותר אם הם מכירים אותם או אם יש להם ניסיון עם אותם מקומות. חברים שלכם הם אלו שיפרגנו לכם וישמחו לתת לכם פידבק מדויק ואמין שיאפשר לכם לדעת אם אתם בוחרים נכון.

 

סיכום

חשוב מאוד לבחור סטודיו נקי לקעקועים ועגילים. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים במקום שעונה על קריטריונים אלו, אתם צריכים ליישם את שלושת השלבים שצוינו לעיל כדי שתוכלו להיות בידיים טובות.

קעקועים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא