חיפוש

איזו קערת מזון מתאימה לכלב שלי?

זה אמנם יכול להישמע קצת מוזר שצריך להתאים קערה ספציפית לכלב שלכם, אבל זה בהחלט יכול להיות דבר יעיל. כאשר ניתן לומר כי קערות שונות מתאימות לכלבים שונים. יש מגוון רחב של קערות ובכדי להבין איזו מהן מתאימה לכלב שלכם ספציפית, כדאי לכם לקרוא בכתבה שלפניכם. תכירו את התכונות של כל קערה, מה היא מציעה ומה היתרונות שלה.

 

למה זה חשוב בכלל?

כלי אוכל לכלבים שהוא בעצם קערת אוכל, או לא סתם כלי ויש חשיבות לבחירה שלו. בסופו של דבר הכלי עשוי להשפיע על הבריאות של הכלב ועל הצריכה שלו של המזון. כמו כן, השימוש בקערה הוא יום יומי ולכן חשוב לבחור בקערה טובה ונוחה שתישאר איכותית לאורך זמן גם לאחר שימוש ממושך בה.

 

פלסטיק זה טוב?

אחד המוצרים שפחות מומלצים הם אלה העשויים מפלסטיק, כך גם בבחירה של קערת אוכל. אמנם קערות מסוג זה הן זולות, אך לא כדאי עבור כלבים רבים. כחלק מהסיבות ניתן לראות שכלבים עשויים לאכול את הפלסטיק, דבר שלא טוב להם בריאותית וכן, מבחינת זה שהקערה עלולה להיהרס. בנוסף, יש כלבים שעלולים לפתח אלרגיה לחומר של הפלסטיק.

 

מה עם נירוסטה?

רוב הכלבים אוכלים מזון מקערה של נירוסטה, כאשר ניתן לשים בה סוגים שונים ביניהם Go אוכל לכלבים. היתרונות של קערה מסוג זה הם העמידות שלה והעובדה שניתן לנקות אותה במדיח. כמו כן, היא לא מוציאה רעלים שונים. חשוב עדיין להקפיד לנקות אותה היטב כי היא עלולה לצבור לכלוך.

 

קערה ניידת

תוכלו לרכוש גם קערת סיליקון שתוכלו לקחת אותה אתכם למקומות שונים. בשל החומר שהיא עשויה מימנו היא יכולה להתקפל בצורה נוחה ואפשר לכוון אותן לפי גובה מסוים. הן קערות יחסית עמידות ואפשר לשים אותן גם לניקיון במדיח כלים. יחד עם זאת, קל להרוס אותן, במידה והכלב שלכם ינסה לשחק איתה או לנשוך אותה היא עלולה להיהרס די בקלות.

 

שלא יאכלו מהר מידי

יש גם קערות ספציפיות שמיועדות לכלבים שנוטים לאכול מהר מידי את האוכל בקערה. לעיתים זו עשויה להיות בעיה בריאותית. לכן יש קערות שנועדו להאט את תהליך האכילה באמצעות הדרך בה הן בנויות. כאשר הן עם מבנים שונים שגורמים לכלב לאכול כל פעם חלק אחר וכך להאט את קצב האכילה שלו. לרוב הן מחומר של פלסטיק אבל ניתן למצוא גם כאלה מנירוסטה שזה עדיף.

 

בסיכומו של דבר

קערות אוכל לכלבים הן דבר שחשוב להשקיע בו, הן מבחינת הבריאות של הכלב והן מבחינת האיכות שלהן. יש סוגים שונים של קערות, כאשר לכל אחת היתרונות שלה. מצד אחד קערות פלסטיק הן זולות, אך נירוסטה עמידות יותר. יש גם קערות איטיות שנועדו לכלבים שאוכלים מהר מידי והן מסייעות להם להאט את קצב האכילה.

חיית מחמד

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא