חיפוש

חשיבות המוניטין של עורך הדין בתחום תביעות אובדן כושר עבודה

אין חולק על כך שבמדינת ישראל צריך לעבוד, ולעבוד קשה, על מנת להתפרנס בכבוד ואפילו לחסוך כסף. אנשים עובדים שנים ארוכות על מנת שלא יחסר להם ולמשפחתם דבר. אך למרבה הצער, לחיים לעיתים יש תוכניות אחרות ואדם בריא ומתפקד יכול למצוא את עצמו במצב של אובדן כושר עבודה, כתוצאה מתאונה או מחלה. מלבד הצורך בביטוח אובדן כושר עבודה, חשוב שלהליך תביעת הפיצויים יהיה מלווה צמוד בדמות עורך דין המתמחה בתחום. 

 

הביטוח שייתן לכם שקט

חברות הביטוח מציעות לנו מגוון ביטוחים על מנת להגדיל את הכנסותיהן. אך יש מספר ביטוחים שמוגדרים כהכרחיים, בעיקר אלה שנועדו להגן על הלקוחות במקרה של אובדן כושר עבודה, שנוחת על רבים כרעם ביום בהיר ופוגע ביכולת ההשתכרות שלהם בצורה בלתי הפיכה. בנושאים כאלה, שלא כולם מעורים בהם, חשוב להיעזר בשירותיו של עורך דין הבקיא בנושאי אובדן כושר עבודה.

 

חשיבותו של עורך דין טוב

כאשר אנו מדברים על אובדן כושר עבודה, נוצר מצב רגיש וקשה ביותר של אדם שעד לפני רגע היה עצמאי ומתפקד, וכעת נותר ללא יכולת הכנסה. זו תקופה מערערת, ודווקא בתוך הקושי נדרש מכם למלא טפסים, לעבור וועדות ובדיקות של המוסד לביטוח לאומי, להיאבק עם חברת הביטוח שעלולה להערים קשיים על מתן הפיצויים, ולהיקלע למערבולת של סחבת ובירוקרטיה.

ברגעים האלה חשוב למצוא עורך דין טוב ומנוסה, אחד שאפשר לסמוך עליו שינהל את עניינו של הנפגע במלוא המקצועיות אל מול הגורמים השונים ויעשה כל שביכולתו על מנת להשיג את סכום הפיצויים המירבי.

 

מקרי הצלחה רבים כאינדיקציה לבאות

על מנת לבחור את עורך הדין הנכון עבורכם לטיפול במקרים וסוגיות של אובדן כושר עבודה, אנו מחפשים משרדים עם ניסיון עשיר במקרים הרלוונטיים או דומים למקרה המדובר. ככל שלמשרד עורכי הדין יהיו יותר אנשי צוות עם ניסיון בתביעות אובדן כושר עבודה, כך יגדלו הסיכויים לעמוד אל מול חברות הביטוח והגופים הממשלתיים רבי העוצמה שמקשיחים עמדות אל מול האזרח הפשוט. ככל שהמשרד יהיה מגוון יותר, כך יידע להתנהל עם מקרים מורכבים הדורשים טיפול מיוחד.

 

משרד כללי אל מול משרד ייעודי

ישנם עורכי דין רבים בעלי תחומי התמחות שונים ומגוונים. אך חשוב להבין שלצד זמינות לתיק ומוניטין טוב ככל שיהיה, בנושא רגיש כמו אובדן כושר עבודה, רצוי לבחור בעורך דין המומחה ובעל ניסיון עשיר וממוקד במקרים אלו.

הוא מכיר את דרכי ההתנהלות של הגורמים השונים, יודע להשיג חוות דעת רפואיות ולנסחן במדויק, ובעיקר- דואג לאינטרסים שלכם ולוודא שאתם מקבלים את סכום הפיצויים המירבי בהתחשב במצב שלכם. מוניטין של עורך דין לאובדן כושר עבודה הוא זה שיכריע את הכף כאשר ניגשים לבחור עורך דין ייעודי לנושא זה.

תביעות נכות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מה עושים לפני חקירה משטרתית
מה עושים לפני חקירה משטרתית?

חקירה משטרתית היא מעמד מלחיץ המהווה רגע גורלי אשר ישפיע רבות על עתידו. חקירה משטרתית יכולה להוביל לשיוך פשעים מסוימים לנחקר ואף להעלות את הסיכויים

קרא עוד »