חיפוש

6 תוספים שחייבים להכיר במהלך בניית אתר

בין אם אתם בונים את אתר האינטרנט שלכם על פלטפורמה כזו או אחרת, אתם תצטרכו גם להכיר שלל תוספים שמסייעים לכם בכל הנושא של קידום האתר.

במילים אחרות, אין קידום אתרים ללא תוספים לאתר אינטרנט, אבל תוספים איכותיים ויעילים.

בואו נדבר על זה. בלי הרבה דיבורים מיותרים, הנה לכם תוספים לאתרי אינטרנט שחובה להכיר בימינו.

1.     תוסף אלמנטור לאתרי וורדפרס WORDPRESS

אם אתם בעיצומו של תהליך בניית אתר אינטרנט, אתם צריכים להכיר תוסף אשר נקרא אלמנטור. ELEMENTOR מאפשר לכם להתעסק בכל מה שקשור לעיצוב, תכנון ובניית אתר ה-וורדפרס שלכם די בקלות. את התוסף הזה אתם בדרך כלל תצטרכו להוריד עצמאית (לבצע DOWNLOAD), אבל זה יהיה שווה את זה. עד כדי כך, שפלטפורמת וורדפרס עצמה ממליצה על אלמנטור. תוסף אלמנטור מאפשר לכם גישה מאוד ידידותית לתחום העיצוב והבנייה של האתר. וזאת, מבלי שתצטרכו באמת רקע בתור גרפיקאים בתחום של בניית אתרים ועיצוב.

2.     תוסף צ'אט לאתר אינטרנט – האם כדאי?  

אין ספק, בימינו אנשים אוהבים תקשורת חיה, רגילים להיענות תוך שניות ורוצים גם לראות צ'אט באתר אינטרנט. תוסף צ'אט באתר האינטרנט מאפשר לכם לשמוע על יצירת קשר קרוב על הלקוחות שלכם ועם הקולגות. במקרים רבים, יהיו גולשים אשר יעדיפו ליצור קשר בצורה הכי זמינה ומהירה – כמובן, צ'אט.

3.     תוסף SHARE ברשתות החברתיות

בימינו אנשים חיים ונושמים את הרשתות החברתיות, מה שגם מאפשר לכם להגדיל משמעותי את החשיפה לאתר האינטרנט שלכם. אנשים יעדיפו לשתף אתכם ברגע שתהיה את האופציה. אם אתם לא מוסיפים תוסף של שיתוף רשתות חברתיות, אנשים בכלל לא יעלו על דעתם לשתף אתכם. בסופו של דבר, הגולשים צריכים שתכוונו אותם לבצע פעולות כאלו ואחרות.

4.     תוסף YOAST  לאתר אינטרנט – למה צריך אותו באמת?

בימינו כל אתר אינטרנט זקוק לאופטימיזציה. אופטימיזציה מאפשרת לכם לא רק לייעל ולשדרג את האתר. למעשה, ללא אופטימיזציה באתר אינטרנט, יהיה לכם מאוד קשה עד כדי בלתי אפשרי לקדם אתר אינטרנט בגוגל. בסופו של דבר, גוגל דורשים אופטימיזציה לכל אתר אינטרנט בכדי להתקדם בתוצאות החיפוש ובקידום של האתר. בעזרת תוסף YOAST תוכלו לבצע אופטימיזציה בהצלחה לאתר האינטרנט שלכם.

5.     האם כדאי להוסיף תוסף רשימות תפוצה לאתר?

תוסף רשימות תפוצה מאפשר לכם לעדכן את הלקוחות שלכם בכל מה שקשור לשיווק מוצריכם, במיוחד אם אתם בתחומי המסחר השונים. ללא רשימות תפוצה, יהיה מאוד קשה לצלוח את התחרותיות העזה שקיימת שם בחוץ בימינו בכל תחום עסקי כמעט. אמה-מה, חשוב לזכור כי ישנם חוקים לגבי שימוש ברשימות תפוצה. במקרים מסוימים, ניתן גם לתבוע משפטית על קבלה של מיילים המוגדרים ספאם. בהצלחה!

 

אתר בנוי

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מסך
במה כרוך מיתוג עסקי?

בעלי עסקים חדשים מוצאים את עצמם לא פעם נחשפים למושגים שונים שלא הכירו קודם לכן. עובדה זו התגלתה לנו ממש לאחרונה, כששוחחנו עם בעל חנות

קרא עוד »