חיפוש

שלושה צעצועים לשלושה גזעי כלבים שונים

כל מגדל כלבים יודע, כלב משועמם מחפש תעסוקה באמצעים פחות נחמדים כמו כרסום הנעל האהובה עליכם או חפירה בגינה. כדי שלכלב שלכם לא יהיה משעמם מומלץ לתת לו צעצועים מרתקים שיעזרו לו לשמור על עניין וגם שלא יזיקו לשיניים ולחיך. באתר של רויאל פט תוכלו למצוא שפע של צעצועים ומשחקים לכלבים במחירים משתלמים במיוחד.

 

צעצועי כלבים

כל מגדל כלבים מנוסה מכיר את התופעה. בזמן שאנחנו יוצאים ליום הלימודים או העבודה, הכלב הנשאר שעות ארוכות בבית משתעמם. כלבים הם יצורים אינטילגנטים שאוהבים מאד לחקור את העולם, לשחק משחקי ציד ומפיקים הנאה גדולה מלעיסה. צעצועים איכותיים ניתן להשיג באתר רויאל פט במשלוח עד הבית.

 

מדוע כלבים אוהבים כל כך לשחק?

כלבים, שהיו בעבר זאבים, מתוכננים ביולוגית לשחק עם חבריהם ללהקה על מנת ליצור קשרים חברתיים וגם כדי ליהנות ממרדף ציד וסיורים באויר הפתוח כדי להגן מפני פולשים. זו הסיבה שכלבים אוהבים כל כך לרדוף, לתפוס, לרחרח, לטייל טיולים ארוכים ולשחק ביחד איתכם בכדור או בענף. הצורך שלכם בעידוד ותשומת הלב שלכם גדול מאוד, לכן בכל הזדמנות שיש לכם שחקו עם הכלב שלכם והשאירו לו צעצועים מעניינים להעסקה עצמית.

 

שלושה צעצועים לשלושה גזעי כלבים שונים

המבחר העצום של צעצועים לכלבים שנמצא בחנויות בעלי חיים ובאתר לעיתים מבלבל אותנו וקשה לנו להחליט מה לבחור. אספנו שלושה צעצועים מיוחדים לשלושה גזעי כלבים על מנת שתוכלו לבחור בקלות רבה יותר את הצעצוע המתאים עבור הכלב שלכם:

 

צ'יוואווה

גזע הצ'יוואווה הינו גזע קטן וחמוד, אך גם נבחני ולעיתים חסר בטחון עצמי בשל המימדים הקטנים שלו. חיזוק הבטחון העצמי תוך כדי משחק יכול לעזור. לכן מומלץ לקנות לצ'יוואווה צעצוע לעיסה מצפצף בצורת בעל חיים כגון תרנגול הודו או בואש שיאמן את כישורי הציד שלו ויחזק את בטחונו בעצמו.

 

בורדר קולי

גזע זה נועד להתרוצץ בחוץ רוב היום ומרבים להשתעמם, אלו כלבים נבונים במיוחד הזקוקים לאתגר אינטלקטואלי. לבורדר קולי מומלץ לקנות חללית דיספנסר שמטרתה לגרום לכלב להניע ולגלגל אותה כדי לחלץ את החטיף שנמצא בתוכה. הנאה מושלמת וגם למידה בו זמנית.

 

לברדור

כלבים אלו נוטים להשמנה בגיל מבוגר, לכן צלחת ליקוק להאכלה איטית המסתירה בתוכה מזון לכוד במבוך של צורות וזויות שיגרמו לו ללקק לאט לאט את המזון. גם בריא יותר וגם תעסוקה מרתקת לזמן מה.

 

לסיכום

כלבים אוהבים לשחק איתכם ולקבל עידוד ותשומת לב. אך בשעות שבהם אתם נעדרים מן העבודה והם משתעממים, הם עלולים לחבל ברהיטים וברכוש שלכם. רכישת צעצועים באתר של רויאל פט יכול לעזור להם ללמוד משהו חדש בעזרת משחקי חשיבה לכלבים, ללעוס, לשחק ולאכול בריא.

חיית מחמד

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא