חיפוש

5 רעיונות לשירים לחופה

מתחתנים בקרוב? להלן חמש רעיונות לשירי חופה.

שירים לחופה – שפע של אפשרויות

אחרי הצעת הנישואין המרגשת הגיע הזמן לבצע חשיבה מעמיקה לגבי אלמנטים רבים אשר מרכיבים את החתונה המושלמת כאשר זוגות אשר עתידים להינשא לרוב שוקלים האם הם מעוניינים לקיים את האירוע שלהם באירוע ערב או צהריים אשר מתרחש לרוב באולם חתונות או גן אירועים בשרון, או לחילופין בחיק הטבע. לאחר קביעת המקום בו ייערך האירוע, ישנם אלמנטים רבים אותם יש לקחת בחשבון,כאשר אחד מנותני השירות החשובים ביותר הוא הדייג'י באירוע.

מיקרופון

בחירת שיר לחופה

למעשה, המוזיקה באירוע יכולה לקבוע האם החתונה שלכם תהיה מוצלחת או לא,כאשר חשוב לזכור כי בעת התקשרות עם תקליטן עליכם יהיה לבחור שיר חופה אשר מהווה את רגע השיא של האירוע. זוגות רבים אשר מגיעים לפגישת ייעוץ עם הדייגי נוטים להתבלבל בשל אין ספור השירים מהם ניתן לבחור, כאשר כיום לא מדובר רק בשירים בעברית אלא גם שירים מהעולם או בכניסה לחופה ביחד עם זמר/ת אשר מבצע לייב את השיר הנבחר, כאשר השיר אותו אתם בוחרים יכול להיות שיר נוסטלגי או חדש. יחד עם זאת, יודע כל זוג כי ישנם שירים אשר נחשבים לשירים שבהם עושים שימוש כל הזוגות ומשום כך הכניסה לחופה אצל זוגות רבים נדמית כזהה. משום כך, להלן חמישה שירים אשר יאפשרו לכם להיכנס לחופה בסטייל ועם ידיעה ברורה כי מדובר בשירים מרגשים, יפים וכאלו אשר יכולים לשקף בצורה הטובה ביותר את האהבה השוררת בין בני הזוג ברגע המרגש ביותר והאמוציונאלי ביותר בחיים.

חמש המלצות לשירי חופה

  • מחרוזת עידן רייכל – עידן רייכל נחשב לאמן האהוב ביותר על הקהל הישראלי, וכמובן גם על זוגות אשר עתידים להינשא. לאור העובדה כי לעידן לא מעט שירים יפים ורומנטיים, מומלץ לבצע מיקס של שיריו כך שתיכנסו לחופה יחדיו או כל אחד לחוד באופן רומנטי למדי.
  • אהבתיה – שיר ותיק אשר בשנים האחרונות פחות זוכה להשמעות, וחבל שכך. מדובר בשיר אשר המילים והלחן שלו נחשבו מזה שנים רבות לנכס צאן ברזל, ולכן מדובר בשיר מצוין אשר ישדרג לכם את הכניסה לחופה ויכניס קצת נוסטלגיה לרגע הרומנטי.
  • בראשית עולם – שירו של שלומי שבת נכתב בדיוק בשביל רגע הכניסה לחופה, כאשר כיום ניתן גם להשתמש בגרסה אקוסטית שלו אשר מבוצעת ע"י יובל דיין, בת טיפוחו.
  • כולם יודעים – מאיר בנאי האהוב כתב והלחין את מילות השיר, כאשר ע"פ דיגיאים מדובר בשיר מדהים לכניסה לחופה אשר באופן תמידי מרגש את כולם, גם את הציניקנים ביותר.
  • עד סוף העולם – מבוצע ע"י שמעון בוסקילה ושירי מימון. שיר קלאסי ומקסים אשר יהלום באופן מושלם את הרגע.
רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אמן החושים
הופעת אמן חושים ב-2023

אמן חושים הוא סוג מסוים של אמן בתחום הקוסמות. אמני חושים משתמשים בידע, כישרון וניסיון כדי לייצר אשליה של כוחות על טבעיים. בעזרת טכניקות שמשלבות

קרא עוד »