חיפוש

רעיונות למתנות לנובי גוד

לקראת נובי גוד המתקרב, חשוב להיות מוכנים ולרכוש מבעוד מועד מתנות וגאדג'טים נחמדים במחירים אטרקטיביים.

קבלו מספר רעיונות למתנות לנובי גוד.

 

מהו נובי גוד וכיצד חוגגים?

נובי גוד הוא למעשה תחילתה של השנה האזרחית אותו חוגגים ב-31 לדצמבר בכל שנה. בשעה 24:00 מתחלפת השנה האזרחית, מה שגורם לשמחה רבה אצל הנוצרים אך לא רק. המסורת הזו לא קשורה לעניין דתי או לרדיפת יהודים, לצליבת ישו או לחגיגות נוצריות אחרות. היא מסמלת אך ורק את המעבר משנה אחת לשנה הבאה כאשר הרוסים מכנים אותה נובי גוד. כלומר, נובי = חדש וגוד = שנה. מי שאומר לכם שהמשמעות של גוד היא אלוהים וחוגגים לאלוהים חדש, טועה ומטעה. בניגוד לכך, חגיגות הסילבסטר הן על רקע דתי כי זהו יום זיכרון לאפיפיור הראשון סילבסטר הקדוש. את הנובי גוד בארץ חוגגים בעיקר תושבים ממוצא רוסי בהתלהבות רבה מכיוון שבזמן המהפכה האדומה ב-1917 התושבים לא יכלו לחגוג חגים שלא היו קומוניסטיים. לאחר כ-20 שנים הם הגיעו לפשרה האומרת שניתן לחגוג את השנה האזרחית אך לא את הסילבסטר. בשל עובדות אלו נולד הרעיון של נובי גוד ועד היום חוגגים אותו בשמחה רבה, עם הרבה מוסיקה ואלכוהול.

 

למה נותנים מתנות בנובי גוד?

מכיוון שזהו חג המציין את השנה האזרחית אנשים רבים נפגשים בערב עם כל החברים בפאב או בבית וצריך להביא משהו סמלי. בנוסף, כל מי שחוגג נמצא בחופש למחרת המסיבות הפרועות ורוויות האלכוהול, הם נפגשים וממשיכים לחגוג בפיקניקים, טיולים ומפגשים אחרים. כלומר, אי אפשר לבוא בידיים ריקות כשמגיעים לפגוש משפחה, חברים או מכרים לכבוד השנה האזרחית. לפיכך, אחד המנהגים הוא להביא מתנות לנובי גוד. מכיוון שעובדים בימים שלפני החג לא תמיד יש זמן להתרוצץ ולחפש מתנות שוות ואיכותיות. הפתרון הוא רכישה מקוונת באתרים של חנויות למתנות כמו גאדג'טים להם יש מבחר רב וניתן לקבל אותם במהירות באמצעות דואר רשום. אם כן, אל תחכו לרגע האחרון והצטיידו במתנות לנובי גוד מראש.

 

רעיונות למתנות לנובי גוד

מתנות המתאימות לערב הנובי גוד צריכות להיות מדליקות וקשורות לאלכוהול. תוכלו לבחור בין קוביות קרח זוהרות שיאירו את המשקאות האלכוהוליים שלכם ושל החברים שלכם, לבין רולטת שוטים עם 16 כוסות או גלגל המזל כוסית שוט עם משימות אלכוהול מוטרפות. כאקט רומנטי לזוג חברים קרוב תוכלו לרכוש פנקס קופונים רומנטי ומדליק עם התחייבויות רומנטיות שיהפכו כל ערב וערב למיוחד במינו. מצוין גם לשיפור הזוגיות. מי שמתרועע למחרת עם המשפחה וממשיך לבלות יוכל לרכוש גאדג'טים פרקטיים כמו, נעלי בית מחממות עם אצבעות חשופות המדמות את רגליו של האדם הקדמון או אוזניות בלוטוס לגברים, מיקרופון קריוקי או אקדח לייזר לנוער, מסגרת לתמונה אופנתית ועוד.

 

מארז אדום וסרט

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא