חיפוש

עורך דין תאונות עבודה – איך תוציאו את המקסימום מחברת הביטוח

לצערנו, קורות כיום תאונות עבדוה רבות.

ולכן תביעות ביטוח בשל תאונת עבודה היא דבר נפוץ מאד.

בדיוק בגלל זה חשוב להכיר לעומק את הנושא, ולברר את כל הפרוצדורה טרם הפניה לחברת הביטוח.

זאת בגלל העובדה הפשוטה – אם לא תכירו את הנושא לעומק, לא תוציאו את המקסימום מחברת הביטוח, טעות שיכולה הייתה להימנע.

 

איך מוציאים את המקסימום

תביעות תאונות עבודה הן עסק מורכב. זאת משום שיש כמה חזיתות שאפשר לתבוע. בנוסף, במישור הפרוצדורלי, התביעה דורשת התעסקות רבה שבשביל לבצע אותה כמו שצריך חייבים להכיר את החומר המשפטי. זוהי הסיבה שמומלץ ואף רצוי לקחת עורך דין תאונות עבודה.

עורך דין תאונות עבודה תפקידו לגרום לכם להיות בראש שקט, בעוד שהוא מטפל בכל המסביב. הדבר קריטי משתי סיבות. ראשית, תביעת ביטוח עקב תאונות עבודה יכולה ליפול מהר, וכך לא תרוויחו את המקסימום. עורך הדין יימנע את הנפילה. שנית, תאונת עבודה היא טראומה, ועליכם לא להוסיף לחץ נוסף בדמות תביעת הביטוח והתעסקות עם גורמים רבים.

 

תאונת עבודה

תאונת עבודה היא ככל פגיעה שנוצרה לכם עקב העבודה. הטראומה יכולה להיות פיזית. לדוגמה, אדם שנופל ממקום גבוה ונחבל בראשו. מאז סובל מכאבי ראש. הטראומה גם יכולה להיות נפשית, להיות חלק מתאונת דרכים, ומאז לחוות קשיים נפשיים כמו חרדה ברמה גבוהה או דיכאון עמוק. על כל פגיעה שנוצרה לכם עקב העבודה תוכלו לתבוע.

 

את מי אפשר לתבוע עקב תאונת עבודה?

עקב תאונת עבודה אפשר לפעול בכמה מישורים. הראשון הוא הביטוח הלאומי. ביטוח לאומי מחויב להביא קיצבה לכל אדם שנפגע עקב תאונת עבודה. הביטוח הלאומי משלם קצבה ששמה דמי פגיעה. דמי פגיעה מקבלים כאשר מוכיחים שנפגע כושר העבודה של העובד, כלומר כאשר הוא לא כשיר להיות חלק ממערך העבודה.

המישור השני הוא הביטוח הפרטי. אדם שמבוטח בפוליסת ביטוח פרטית, ככל הנראה כולל בתוכה גם את האפשרות לפגיעה בגלל תאונת עבודה. גם במקרה זה, ההכנה שיקבל תהיה על אובדן כושר השתכרות. בנוסף, ניתן לקבל כסף גם על הטראומה עצמה – אם צריך ללכת לטיפול, על הביטוח לשלם זאת

ניתן גם לתבוע את המעסיק במישור הנזיקי. עם זאת, יש צורך להוכיח רשלנות או מחדל של המעסיק. אם התאונה היא לא באשמת המעסיק לא ניתן לתבוע אותו.

 

פרוצדורה

הפרוצדורה של תביעות תאונת עבודה לא פשוטה. בדרך כלל חברת הביטוח שולחת מומחה מטעמה שיבדוק כמה כסף עליך לקבל. במידה ואתה לא מרוצה מהסכום תוכל להגיש ערעור והדבר לא קל. בדיוק בגלל הסיבה הזו חשוב מאד לשכור עורך דין לתאונות עבודה, בגלל החשש של חברת הביטוח מאדם מהתחום, היא כבר תביא את המקסימום המגיע לכם.

משקל

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מה עושים לפני חקירה משטרתית
מה עושים לפני חקירה משטרתית?

חקירה משטרתית היא מעמד מלחיץ המהווה רגע גורלי אשר ישפיע רבות על עתידו. חקירה משטרתית יכולה להוביל לשיוך פשעים מסוימים לנחקר ואף להעלות את הסיכויים

קרא עוד »