חיפוש

"זכותי" או עורך דין? מה כדאי מול ביטוח לאומי?

התמודדות ותביעות למול ביטוח לאומי יכולות להיות מורכבות ורבים ירצו לקבל סיוע בנושא על מנת למצות את הזכויות שלהם. ישנם חברות וגופים רבים אשר מציעים עזרה לאלה הנדרשים לכך, אך לא תמיד מדובר בעזרה הנדרשת עבורם. הבחירה תלויה בעיקר בצורך שלכם ובאופן שבו תעדיפו שיטפלו בכם. אז מה עדיף – עורך דין או "זכותי"?

 

דעו מה הצורך שלכם

לפני שאם בוחרים במי להסתייע, חשוב שתדעו מה הצורך שלכם ובמה אתם צריכים עזרה. לעיתים מדובר בפנייה מקוצרת ויתכן כי חברת "זכותי" תוכל לתת מענה מהיר יותר, אך במרבית המקרים עורך דין יוכל לסייע לכם בצורה יעילה ואישית יותר. כך למשל אם אתם רוצים לקבל פטור ממס הכנסה עקב מחלה כדאי למצוא עו"ד המתמחה בתחום והוא יוכל לסייע לכם לקבל את הפטור באמצעות פנייה לביטוח לאומי.

 

איך אתם מעדיפים שיטפלו בכם?

כשאתם בוחרים מי יסייע לכם, כדאי שתחשבו איך אתם אוהבים שמטפלים בכם ובתיקים שלכם. ישנם אנשים אשר יעדיפו להסתייע בחברה גדולה ולכן יהיה עדיף להם לפנות ל"זכותי". יחד עם זאת, מרבית האנשים יעדיפו את היחס האישי והצמוד, ולכן יהיה כדאי לפנות לעו"ד.

 

מה היתרונות של עו"ד?

סיוע וליווי אישי

כאמור, בניגוד לחברה מסחרית גדולה, עו"ד יוכל לתת לכם סיוע וליווי אישי. כאשר אתם מגיעים לעורך דין לא תרגישו שאתם "הולכים לאיבוד" בתוך חברה גדולה, אלא תוכלו להרגיש שעורך הדין שלכם הוא שם תמיד ובמיוחד בשבילכם.

 

אתם יכולים לבחור אותו

כאשר אתם פונים לחברה גדולה, אתם לרוב לא תוכלו לבחור מי יטפל בתיק שלכם ומי ילווה אתכם. כך יתכן שמי שיקבל את התיק שלכם לא יהיה מקצועי מספיק או לא יתאים לכם, והדבר יפגע בטיפול בכם. כשאתם פונים לעורך דין יש לכם את האפשרות לבחור מי יסייע לכם ואתם תדעו שאתם בידיים טובות.

 

יש לכם כתובת ישירה לפנייה

עורך דין זמין ונגיש יותר עבורכם וזאת לעומת חברה גדולה שם לא תמיד יהיה לכם מענה וכתובת.

 

טיפול מקצועי בתיק

בפנייה ל"זכותי" לא יבטיחו לכם שעורך דין מקצועי יטפל בתיק שלכם. כאשר אתם בוחרים עורך דין עבורכם יש לכם את האפשרות לוודא שהוא אכן מקצועי ומוסמך.

 

איך תבחרו עורך דין מתאים?

על מנת לבחור עו"ד מתאים כדאי למצוא אחד המתאים לתיק שלכם. מצאו עורך דין מומלץ, אשר יש לו ניסיון רב בתחום בו אתם נדרשים לסיוע וכזה שאתם תוכלו לסמוך עליו.

 

לסיכום, כשמדובר בפנייה לביטוח לאומי כדאי לבחור בעו"ד

פנייה לעו"ד היא פנייה בטוחה יותר. כשאתם פונים לעו"ד אם יכולים לבחור מי יטפל בתיק שלכם, להיות בטוחים שאתם בידיים טובות ומקצועיות, וכן לקבל יחס אישי וצמוד.

עורך דין

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא