חיפוש

עדיף להישמר מלהצטער – 3 סיבות לבטח את הדירה

ברשימת הביטוחים החשובים ביותר עבור ישראלים, לא בטוח שהייתם שמים את ביטוח הדירה שלכם במקום הראשון. דווקא בגלל זה אנחנו כאן כדי לספר לכם על החשיבות הרבה שיש לביטוח הזה, ומדוע לא לעשות אותו יכולה להיות טעות כלכלית גדולה. הביטוח הזה יכול להיות מה שיציל אתכם מהפסד גדול, וכמובן, יש עוד כמה סיבות טובות לעשות אותו.

 

ביטוח דירה

בתור ישראלים, אנחנו מודעים להרבה מאוד סוגי ביטוחים. ביטוח רכב, ביטוח נסיעות וכמובן ביטוח רפואי. למרות זאת, לא פעם אנחנו נוטים להתעלם מהצורך לבצע ביטוח דירה מקיף, כזה שישמור עלינו במקרה של נזק או פריצה לדירה שלנו. לפני שנסביר לכם מדוע כל כך חשוב לבצע ביטוח דירה, צריך להבין למה נועד הביטוח הזה.

 

מה כולל הביטוח

שני הדברים שנכללים בכל ביטוח דירה הם ביטוח על הדירה עצמה, כלומר על הנכס והתשתיות שלו, והדבר השני הוא על התכולה של הדירה. בכל אחד מהדברים הללו יכולים להתרחש נזקים שונים והביטוח נועד לתת לנו כיסוי במקרים הללו. אז אם אתם עדיים מתלבטים, הנה כמה סיבות מדוע אסור לכם לוותר על ביטוח דירה איכותי.

 

  1. פגעי מזג אוויר

למרבה הצער, במדינת ישראל התשתיות הציבוריות לא מספיק טובות, והדבר הזה בא לידי ביטוי בעיקר בימים סוערים בעונת החורף. הצפות פוקדות לא מעט ערים במדינת ישראל, והן גורמות נזקים חמורים לבתים. אז כדי שלא תמצאו את עצמכם עם הוצאה בלתי צפויה במהלך החורף הקרוב, כדאי שהבית שלכם יהיה מבוטח בביטוח דירה טוב.

 

  1. מכת פריצות

מכת הפריצות מכה ברחבי הארץ, וכמעט אין מקום שבו לא סובלים ממנה. הפורצים היום עובדים בצורה מקצועית מאי פעם, ולמרבה הצער סביר להניח שאם יפרצו לכם אל הבית, המשטרה לא באמת תוכל למצוא את הפורצים. את החפצים שלכם יהיה קשה להשיב אליכם, אבל כדי שלא תצטרכו לשלם עליהם מחדש, כדי שיהיה ביטוח שיכסה עבורכם מקרים של פריצה.

 

  1. הביטוח הזה לא כל כך יקר

בניגוד לביטוחים אחרים שאתם מתלבטים האם לעשות אותם, העלות של ביטוח דירה היא לא כל כך גבוהה, במיוחד בהשוואה להוצאה שאותה תדרשו להוציא במקרה של נזק או פריצה לדירה שלכם.

כיום, לא מעט חברות מציעות לכם לבטח את הדירה שלכם, וכל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט למצוא הצעת מחיר משתלמת, כזו שתהפוך את ביטוח הדירה שלכם להוצאה זניחה.

 

לסיכום

ברשימת הביטוחים החשובים, אין ספק שביטוח הדירה נמצא באחד המקומות הראשונים. ישנם הרבה מאוד נזקים שיכולים להתרחש בדירה שלנו, דבר שיוביל להוצאות לא מבוטלות. הביטוח מאפשר לנו לישון בשקט בלילה, ולדעת שבכל מקרה של נזק ההוצאות הכבדות לא יפלו עלינו. בצעו השוואת מחירים כדי למצוא ביטוח איכותי במחיר שמתאים לכם.

מבנה מבוטח

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
ביטוח
מה הוא דו"ח הר הביטוח?

בחור צעיר ממרכז הארץ העלה לפני כמה ימים סרטון בענייני ביטוח שהפך לוויראלי. מי מכם שפספסו את הבאז, צריכים לדעת שמדובר בתושב מרכז הארץ שגילה

קרא עוד »