חיפוש

עבודות עץ מיוחדות

בטח יצא לכם לפעמים להסתובב בעיר או ביישוב שלכם ולראות חצרות מוזנחות שנראה שזמן רב אף אחד לא ישב בהן או טיפל בהן.

כשחצר מגיעה למצב כזה זה פשוט בזבוז – אתם ממילא משלמים על השטח בארנונה ובשכירות או משכנתא, אז כבר כדאי להשקיע בה שתהיה מקום נוח ונחמד לשבת בו ואולי אפילו לארח.

ישנן מספר פעולות פשוטות שתוכלו לעשות כדי לשדרג את החצר גם אם אתם לא מעוניינים להשקיע בכך כסף רב.

 

עבודות עץ – הדרך לייפות את הגינה שלכם

עבודות עץ מסוגים שונים מהוות פתרון נהדר לחצר. עץ הוא חומר גלם מגוון ביותר, וקיימים סוגים רבים שתוכלו לבחור מתוכם בהתאם לטעם שלכם, לסגנון אותו אתם מעדיפים ולתקציב אותו אתם יכולים להוציא. אם אתם מעוניינים בעבודות עץ עומדות בפניכם שתי אפשרויות:

 

לעשות זאת בעצמכם:

אם יש לכם את הידיים, את העין ואת הכישרון לזה תוכלו לבנות בעצמכם ולבצע עבודות עץ. אלא אם אתם נגרים מקצועיים סביר להניח שהתוצאה הסופית לא תיראה כמו עבודה של בעל מקצוע, אך לעבודה עצמית יש סיפוק בצידה וסטייל מסוים.

 

היעזרות בבעל מקצוע:

בעל מקצוע יוכל להכווין אתכם ולסייע לכם להבין איזה סגנון אתם רוצים ומהי העבודה המתאימה לחצר שלכם. בסופו של דבר זו אפשרות קלה ונוחה יותר מלעשות זאת בעצמנו, ולרוב התוצאה המתקבלת תהיה מקצועית ויוקרתית יותר.

 

התהליך לביצוע עבודות עץ

בין אם אתם עושים זאת בעצמכם או נעזרים בבעל מקצוע, ישנו תהליך שצריך לעבור בביצוע עבודות עץ:

תכנון העבודה:

קודם כל לפני שמתחילים לעבוד צריך לתכנן. עליכם לדעת מה אתם רוצים, באיזה סוג עץ להשתמש, איזה עבודות מתאימות לחצר שלכם וגם למדוד את החצר כדי לדעת כמה חומרי גלם תצטרכו ומהו סדר הגודל של העבודה. במידה ואתם נעזרים בבעל מקצוע בשלב התכנון תעשו איתו תיאום ציפיות על מנת שידע מה אתם רוצים לקבל.

 

ביצוע העבודה:

לאחר התכנון מגיע שלב הביצוע. היתרון הגדול של עבודות עץ הוא שבסופו של דבר לא נדרש הרבה זמן כדי להשלים את העבודה ובמקרים רבים בעל מקצוע יוכל לסיים את המלאכה תוך יום אחד. בכל מקרה מומלץ לברר עם בעל המקצוע כמה זמן העבודה תיקח ולהיערך בהתאם. במידה ואתם עושים את העבודה בעצמכם מומלץ לקחת מרווח ביטחון ולקחת בחשבון שסביר להניח שתהיו איטיים יותר מבעל מקצוע.

 

תחזוקת התוצר:

עבודות עץ דורשות תחזוקה, בעיקר מעצם העובדה שהתוצר נמצא מחוץ לבית וחשוף למזגי אוויר שונים כולל גשם ורטיבות. בטרם ביצוע העבודה בררו כמה תחזוקה תידרש מכם על מנת שתהיו מוכנים לכך.

 

היעזרו בבעלי המקצוע הטובים ביותר

אם אתם בוחרים להיעזר בבעלי מקצוע כדאי לבחור את הטובים ביותר. חברת עץ ופלא מתמחה בעבודות עץ איכותיות מסוגים רבים: גדרות, חיפוי עץ לקיר, דקים, פרגולות ועוד. עץ ופלא עושה את העבודה על הצד הטוב ביותר ללא פשרות והקפדה על תוצר שיהיה לשביעות רצונכם.

 

נגר מקצועי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
בדק בית
מתי צריך לעשות בדק בית? 

שירות בדק בית הוא אחד השירותים החשובים ביותר שעומדים לרשות רוכשי דירות. שירות זה נועד לספק להם מידע אודות הנכס שרכשו לפני שהם נכנסים אליו,

קרא עוד »