חיפוש

סוגי כיסויים לבריכה פרטית לעונת החורף

איזה כיף לסיים יום עבודה, להיכנס לבריכה הפרטית ולהרביץ כמה בריכות חתירה טובות לסיום יום חול.

אמה-מה, גיליתם לפצע שהבריכה מלוכלכת ומצריכה ניקוי בריכה, מה שהיה יכול להימנע בעזרת כיסוי לבריכות שחייה.

בואו נדבר על זה. הנה כל מה שצריך לדעת על בריכה נקייה ומזמינה.

ניקוי בריכות שחייה זה תהליך מתמשך ותמידי. כל עוד הבריכה חשופה לכיפת השמיים, אתם תצטרכו לתפעל רובוט ניקוי בריכות שחייה אוטומטי 7\24. יחד עם זאת, אתם גם יכולים כמובן לנקות ידנית את בריכת השחייה שלכם באמצעות אביזרים לניקוי בריכות שחייה (יש המון סוגים שונים). אבל אם בא לכם להנות מבריכה באמת מצוחצחת, אתם פשוט מבצעים התקנת כיסוי לבריכות שחייה פרטיות בבית. אין ספק, כשיש לכם רובוט אוטומטי לניקוי בריכת שחייה וגם כיסוי לבריכה פרטית, אתם מסודרים מכל הכיוונים.

 

סוגי כיסויים לבריכות שחייה פרטיות – כל מה שחשוב לדעת

ישנם סוגים שונים של כיסויים לבריכות פרטיות, כולל גם כיסויים לבריכות שחייה גדולות. באופן כללי, סוגי הכיסויים מתחלקים ל-2 קטגוריות עיקריות. בעוד שהקטגוריה הראשונה היא כיסויים קשיחים לבריכות שחייה פרטיות, הסוג השני הוא כיסויים שאינם קשיחים, קרי כיסוי גמיש או כיסוי רך לבריכת שחייה.

כמובן, ההמלצה הכי גורפת היא התקנת כיסוי קשיח לבריכת שחייה. אם תרצו, תוכלו אפילו להתקין כיסויים קשיחים אשר נעים על גבי מסילה. באופן הזה, אתם תוכלו להנות מפתיחה של הכיסוי בצורה נוחה וגם מרחוק.

 

כיסוי לבריכה פרטית: הרבה מעבר לפרקטיקה וניקיון

הכיסויים האלו הם לא רק מאוד פרקטיים ושומרים על הניקיון של הבריכה, אלא הם גם מאוד עיצוביים. אתם יכולים למשל לבחור כיסוי עץ לבריכות שחייה, שזה פתרון דקורטיבי לכל דבר. כיסויים מעץ לבריכות שחייה פרטיות בדרך כלל יהיו מותקנים אך ורק על מסילה.

מאחר שחומר העץ הוא חומר גלם קשיח וכבד, אף אחד לא יצפה ממכם לפתוח ידנית כיסויים מהסוגים האלו. אם אתם מעוניינים להתקין כיסוי לבריכה שחייה פרטית, אנחנו ממליצים על לגונה בריכות שחייה. הצוות המקצועי של לגונה בריכות שחייה כבר ראה את כל סוגי הכיסויים, התקין את כל סוגי הבריכות והוא בעל מוניטין רב שנים.

 

מדוע חשוב להסתייע במקצוענים עבור התקנת כיסוי לבריכות שחייה?

חשוב לזכור, התקנה של בריכות שחייה וכיסויים חייבת להתבצע על פי תקנים של בטיחות. במקרים רבים, יהיה גם צורך בהיתרי בנייה כאלו ואחרים בכדי להתקין בריכות שחייה. מאידך, בדרך כלל לא יהיה צורך בשום היתר בנייה בכדי להתקין כיסוי לבריכה שחייה פרטית.

אם כבר בניתם את הבריכה, לרוב אתם לא תצטרכו ליידע אף אחד על התקנת כיסוי עבורה. נותרתם עם שאלות נוספות? צוות מקצועני התקנת הבריכות של חברת לגונה זמין לפנייתכם. בהצלחה!

 

אישה בתוך המים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא