חיפוש

מה עדיף ניקיון בתים דרך חברה או באופן פרטי

אנחנו אוהבים לנקות.

טוב, אולי המילה אוהבים היא לא המתאימה ביותר.

אבל בגדול, פעם בכמה זמן, נוחתת על כולנו השראה מוזרה ובלתי מוסברת, שדוחפת אותנו לגרום לבית שלנו להבריק.

אלא שניקיון זה עניין של לחתום קבע, לא מספיק לעשות פעם אחת ולשכוח לכמה חודשים טובים. ומה עושים אם הבית הוא גדול, בעל הרבה חדרים? מתחילים לחשוב על להזמין מישהו שידאג לזה עבורנו. ופה, עולה השאלה מה עדיף – אדם פרטי או חברה שמתמחה בתחום? יצאנו לבדוק.

 

 ניקיון בתים – אדם פרטי

האופציה המבוקשת ביותר, שכן אנחנו בטוחים – המומחה לניקיון בתים שהוא הטוב ביותר, הוא אדם שעושה את זה גם בבית. האומנם?

 

 אדם פרטי – הפלוסים

כנראה שתגיעו לאותו אדם פרטי שעוסק בניקיון, דרך מכרים משותפים, בשיטת מפה לאוזן. ואם זה אכן המקרה, כנראה כבר יצא לכם להתרשם מהיסודיות והשקדנות של אותו האדם, כאשר ביקרתם בבית של הממליץ עליו. כפי שתמונה אחת שווה אלף מילים, כך גם במקרה שלנו, מה שנראה אל מול עינינו, כבר יספר לנו הכל.

 

 אדם פרטי – המינוסים

בכל זאת מודבר באדם שלקחתם רק על סמך ההמלצה עליו. זה אומר קודם כל, שלא מדובר במומחה מדופלם לניקיון, כן אל תתפלאו, יש דבר כה והוא לגיטימי לחלוטין. למה? כי קיימים סוגי משטחים שונים ולא לכולם מתאימה אותה גישת ניקיון, אותם חומרים ואותו הציוד. אדם פרטי שהמליצו לכם עליו, יכול להיות נפלא מבחינת הניקיון עצמו, אבל לא לדעת לגשת לחומרים כאלה ואחרים.

 

 ניקיון בתים – חברה פרטית

חברה שמתעסקת בכל מה שקשור לניקיון, עם עובדים שמתמחים ומנוסים בסוגי ניקיון שונים, דוגמת ניקיון בתים רגיל, ניקיון בניין לפני אכלוס, פוליש לרצפה ועוד ועוד.

 

 חברה פרטית – הפלוסים

תוכלו למצוא מגוון תגובות אובייקטיביות יותר, מאשר המלצה של מכר, אם רק תעשו חיפוש מעמיק באינטרנט. בנוסף לכך, עובדי החברה עוברים הכשרה מיוחדת ויודעים להתמודד עם לכלוך על משטחים כאלה ואחרים, שלכל אחד מהם צריכה להיות גישה שונה. חוץ מזה, לחברה יהיה ציוד מיוחד שעלול להידרש בזמן הניקיון, דבר שכנראה לא יהיה בהישג ידו של אדם פרטי.

 

 חברה פרטית – הפלוסים

צריך לקחת בחשבון את העלות של שירות מסוג זה, שתהיה גבוהה יותר מאשר הסכום אותו תשלמו לאדם פרטי. אבל, תוכלו להיות בטוחים שפניתם לאנשים הנכונים ושתוצאה הסופית בוודאות תהיה לשביעות רצונכם.

 

 לסיכום

כמו שבכל נושא, הפלוסים תמיד מגיעים עם המינוסים ואין נוסחה אחת שהיא נכונה. לכן עכשיו, כאשר אתם מצוידים במידע רלוונטי, תוכלו לעשות את הבחירה הנכונה ביותר עבורכם ועבור הבית שלכם. והכי חשוב, זה שבערב, אחרי העבודה, כאשר תגיעו הביתה, יהיה לכם פשוט כיף. וזה כבר ממש לא קשור לניקיון.

שואב

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
בדק בית
מתי צריך לעשות בדק בית? 

שירות בדק בית הוא אחד השירותים החשובים ביותר שעומדים לרשות רוכשי דירות. שירות זה נועד לספק להם מידע אודות הנכס שרכשו לפני שהם נכנסים אליו,

קרא עוד »