חיפוש

ניסור בטון במרפסת שירות – איך עושים את זה?

ביצוע חיתוכים מושלמים בבטון במרפסת שירות זו משימה מאתגרת שמומלץ מאוד לא לטעות בה. רוצים לבצע ניסור בטון בטוח ונכון? השתמשו בטיפים הבאים כדי להשיג תוצאות מעולות.

 

איך להשתמש במסור בטון?

בין אם אתה חותך קוביות בטון, לוחות, קירות או רצפות, שימוש בציוד ובטכניקות המתאימים יהפכו את העבודה לקלה, בטוחה ומדויקת יותר.

כמובן שיש ללבוש ציוד מגן בעת ​​ניסור בטון – חולצה כבדה עם שרוולים ארוכים, מכנסיים, מגפיים עם פלדה, כפפות, מגן פנים, מיגון שמיעה ומסכת אבק. רפידות ברך ומגיני שוקיים יגנו עוד יותר על הרגליים. עקבו על ההוראות הבאות – כך תעשו זאת:

 

תזמן את השימוש נכון

קשה מאוד לחתוך בטון רטוב, ובטון יבש לחלוטין יכול להישבר בזמן הניסור. אז אם אפשר, חתוך את הבטון כשהוא קשה אך רק יבש למחצה. החיתוך ייצא חלק יותר עם פחות אבק.

 

בחר את הלהב הנכון

ברוב המקרים, להב מסור יהלום הוא הדרך הנכונה. גבישי היהלומים הסינתטיים החשופים על פני הלהב מבצעים את החיתוך. כשהיהלומים נשחקים הם נושרים ונחשפים חדשים במקומם. אתה יכול להשתמש בלהב יהלום בעל חיתוך יבש או רטוב.

 

התמודד כראוי עם האבק

זה קריטי במיוחד עבור אנשי מקצוע. אם אתה משתמש במסור יבש, וודא שיש לו מכונת האבק המתאימה. (עם מסור רטוב, האבק נשטף לפני שהוא הופך לאוויר).

 

השתמש בכבל מאריך מוגן

אם אתה משתמש במסור חשמלי (בניגוד למסור המונע על ידי גז), השתמש בכבל מאריך מוגן כדי להגן מפני גלי מתח, זעזועים ועומסי יתר.

 

סמן את הגזרות שלך

סמן בבירור את המקומות שברצונך לחתוך באמצעות גיר. שקול להשתמש באבקת גיר כתומה בהירה. אם אתה משתמש במסור רטוב והגיר נשטף, השתמש בעפרון כדי שהקו יישאר.

 

תדביק את המסור למניעת שריטות

שים רצועת סרט דביק לאורך החלק התחתון של גוף המסור שבו הוא פועל כנגד הבטון. זה ימנע מהמסור לגרד את משטח הבטון בזמן החיתוך.

 

השתמש בלוח תומך

אבטח לוח ישר וחלק לאורך החלק החיצוני של קו הגיר. שמור על אחיזה קבועה, איתנה ושתי ידיים על המסור ותניע לאט את המסור קדימה בחוזקה כנגד הלוח.

 

בצע סדרה של חתכים רדודים

בעת שימוש במסור כף יד, בצע מספר מעברים רדודים במקום חתך עמוק אחד. לאחר כל מעבר, כבה את המסור ואז הגדל את עומק הלהב במרווחים של 1.5 ס"מ. עם מסורי כף יד, ביצוע חיתוכים רדודים מרובים הוא בטוח יותר מכיוון שהוא מספק שליטה רבה יותר על המסור. זה גם מאפשר ללהב להישאר קריר יותר.

אם תפעל לפי הטיפים הבאים, תקבל תוצאות מעולות.

עובד בטון

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
בדק בית
מתי צריך לעשות בדק בית? 

שירות בדק בית הוא אחד השירותים החשובים ביותר שעומדים לרשות רוכשי דירות. שירות זה נועד לספק להם מידע אודות הנכס שרכשו לפני שהם נכנסים אליו,

קרא עוד »