חיפוש

מתנות ממותגות לעובדים: בוחרים פריטים שווים ושימושיים

לא פעם אנחנו שומעים על מעסיקים שמשקיעים זמן רב ומחשבה בבחירת פריטים שווים ושימושיים לעובדים שלהם. מדובר באנשים שמבינים עניין, שיושבים תקופה ממושכת על המחשב, מתייעצים עם קרובים שלהם ובוחרים בסופו של דבר את המתנות הכי שוות. שימו לב, אנחנו כאן בשביל לגלות לכם שזו לא הנוסחה הנכונה למציאת מתנות ממותגות לעובדים. קראו את השורות הבאות ותגלו איפה הטעות שלכם.

 

רקע לכתיבת המדריך

המדריך הנוכחי נכתב באהבה רבה לכל המעסיקים שמשקיעים בעובדים שלהם. אלו שבטוחים שהם עושים הכול בשביל שיהיה להם טוב. אם הגעתם לכאן, אתם כנראה כאלה ואנחנו ממש שמחים שאתם פה כי יש לנו בשורות בשבילכם. זה נחמד מאוד שאתם משקיעים מזמנכם לבחירת מתנות ממותגות שוות לעובדים, אבל זו לא הדרך הנכונה. שכן, רוב הסיכויים שהעובדים שלכם לא מרוצים מהמתנות שאתם בוחרים (אתם מוזמנים לשאול אותם). יצאנו לבדוק עם העובדים שלכם איך תוכלו לבחור את הפריטים השווים והשימושיים באמת וחזרנו עם כל הפרטים בנושא.

 

איך תוכלו לבחור מתנות ממותגות שוות ושימושיות לעובדים שלכם? שלב מספר 1

השלב הראשון ברכישה של מתנות ממותגות לעובדים שהם באמת יעשו בהן שימוש זו המודעות לכך שהבחירה לא נתונה בידיים שלכם. שכן, זה נחמד שאתם חושבים שכובע טמבל ותיק גב פרחוני יתאים לעובדים שלכם, אבל לא בטוח שזה נכון. שימו לב – מי שיודע הכי טוב מה נכון לעובדים שלכם זה העובדים שלכם בעצמם. אז תקראו את השלב הבא ותגלו איך אתם צריכים לבחור את המתנות שלכם להבא.

 

איך תוכלו לבחור מתנות ממותגות שוות ושימושיות לעובדים שלכם? שלב מספר 2

בשלב זה אתם צריכים לבחור נציג מטעם העובדים שלכם. זו יכולה להיות מירי מהנהלת חשבונות או רחל המזכירה. זה לא באמת משנה, העיקר שהנציג יהיה אדם אהוב שכולם מתחברים אליו. הנציג צריך לבקש מהעובדים לשלוח לו רשימה עם 3 מתנות שהם רוצים ולבחור את אלו שנבחרו על ידי דעת הרוב. כך שאם למשל רוב העובדים ציינו שהם רוצים בקבוק שומר קור, הנציג יבחר את המתנה הזו כשווה ושימושית.

 

איך תוכלו לבחור מתנות ממותגות שוות ושימושיות לעובדים שלכם? שלב מספר 3

בשלב זה אתם צפויים לקבל רשימה מסודרת של 3 מתנות שהעובדים שלכם רואים כשוות ושימושיות, למשל:

  • כיסא אורגונומי
  • תיק למחשב
  • בקבוק שומר קור

כך שנותר לכם רק ליצור קשר עם חברה שמספקת את כל המתנות השוות הללו ולבצע הזמנה. כך יחסך מכם זמן רב בבירור וגם תוכלו להיות בטוחים שאתם רוכשים מתנות ממותגות שהן שימושיות.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך שלנו שאפשר לכם לדעת איך תוכלו לבחור מתנות ממותגות שוות ושימושיות. אז תורידו רגל מהגז ותנו לעובדים שלכם להחליט בעצמם מה נכון עבורם.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מתנות בגדלים שונים
רעיונות למתנות לנובי גוד

לקראת נובי גוד המתקרב, חשוב להיות מוכנים ולרכוש מבעוד מועד מתנות וגאדג'טים נחמדים במחירים אטרקטיביים. קבלו מספר רעיונות למתנות לנובי גוד.   מהו נובי גוד

קרא עוד »