חיפוש

מתנות מגניבות לחנוכת בית

כשמגיעים לחנוכת בית אחד העניינים המרכזיים שאנחנו, כאורחים, מתעסקים בהם – הוא המתנה שאנחנו מביאים.

אנחנו רוצים שהמתנה תהיה מצד אחד שימושית, יפה, פונקציונאלית ומצד שני ייחודית מספיק ושתסמל משהו.

הדרישות האלו, במיוחד כאשר מדובר באנשים קרובים, הופכים את איתור המתנה המגניבה לקשה יותר.

במאמר זה אציע שלוש מתנות מגניבות לחנוכת בית שמתאימות לתנאים האלו !

 

עציץ עם מעמד אומנותי

מתנה קלאסית לחנוכת בית היא עציץ – הוא מרענן את האווירה בחדר, מעניק תחושה של חיות וצבעוניות, הוא פונקציונאלי ויכול להיות מאוד ייחודי. על מנת להפוך את המתנה לטובה במיוחד, מומלץ לקנות גם מעמד ייחודי לעציץ. האפשרויות הן רחבות מאוד ומעניקות לוק חדש ואומנותי לעציץ.

ישנם סוגים שונים של מעמדים וכדאי לשים לב איזה קונים בהתאם לאווירה של הבית – אווירה מודרנית ותעשייתית שכוללת שילוב של הרבה בטון, מתכת וצבעים כהים או יותר לכיוון הכפרי שכולל הרבה עץ וצבעים חמים יותר.

המעמד האידיאלי יהיה זה שמשלב את המראה של הבית יחד עם שבירה מסוימת שמושכת תשומת לב לעציץ ומשתלבת בצורה מוצלחת. כדאי בתכנון הזה לזכור את המיקום שאתם מעוניינים להעניק (סוג החדר, סוג התאורה וכולי) על מנת לייצר התאמה מיטבית.

על מנת לעשות את זה, מומלץ לקנות בחנויות שממוקדות בעניינים האלו – המגוון הוא משמעותי משום שאתם מעוניינים לתת מעמד שמעיד על תשומת לב, והתמקדות בפרטים הקטנים. ניתן למצוא מגוון של סגנונות באתר פלנטר, שכולל מעמדים ייחודיים לעציצים שישתלבו בול.

 

מדפים ייחודיים

לכאורה, זה נשמע מצחיק – מה, מדפים? למה לקנות מדפים? לחנוכת בית? כן כן!  קודם כל, מדפים יכולים להעניק שבירה מאוד ייחודית למראה של הבית ולהעניק לחלל משהו שונה. מעבר לזה, מדפים הם מאוד פרקטיים – במיוחד כאשר מדובר על בית חדש.

הכוונה במדפים ייחודיים היא מדפים שהם בעצם פריט עיצובי, כזה שיש לו מראה מיוחד, צורות וצבעים שמושכים את העין. כאשר בוחרים לקנות מדף מיוחד מן הסוג הזה – חשוב מאוד לשים לב איפה הוא הולך להיות ממוקם, על מנת להבין איזו צורה בדיוק רוצים שיהיה למדף ואיזה שימוש אתם מייעדים לו בבית של החברים שאתם מעניקים להם אותם.

מדפים מעוצבים יכולים לכלול עליהם מגוון של פריטים, בין אם עוד פריטים עיצוביים, כמו פסלים דקורטיביים מיוחדים, עציצים יפים או להיות עם שימוש פרקטי יותר ולשים עליהם ספרים או כל דבר אחר שדרוש – כך או כך, המדפים הם פרטי אופנתי וטרנדי ועומדים בפני עצמם וכל תוספת עליהם יכולה להתאים.

כאשר בוחרים מתנה לחנוכת בית, במיוחד כזו שהיא מגניבה וייחודית, כדאי לחשוב מראש על השימושים העתידיים במתנה, על המיקום שלה ועל הייחודיות שלה – בסוף אלו קובעים כמה יאהבו את המתנה וכמה היא תהיה חלק משמעותי מהבית החדש.

 

שי לחג

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא