חיפוש

מקומות בילוי לצעירים בגרמניה

בשנים האחרונות גרמניה זכתה למעמד פופולרי במיוחד בקרב ישראלים, הן בזכות מקומות בילוי, טיול ותיירות מובילים, והן בשל פוטנציאל ההשקעות הגדול במדינה. גרמניה נחשבת ליעד נדל"ן מוביל ולמדינה מובילה כלכלית באופן כללי. במאמר שלפניכם נדון במספר מקומות בילוי לצעירים בגרמניה.

 

נתחיל עם הביזנס –  השקעות נדל"ן בגרמניה

כלכלת גרמניה הינה אחת הכלכלות החזקות בעולם, ועל פי מספר מדדים מובילים הינה הכלכלה הראשונה בגודלה באירופה.

זאת, לצד מחירים נמוכים בהשוואה למדינה מקבילות, לרבות ישראל, גרמו לכך שכיום השקעות נדל"ן בגרמניה הינן יעד מוביל להשקעות בתחום הנדל"ן ואף ליעד נחשק לצורך רילוקיישן.

כמובן שלצד המאפיינים הכלכליים החזקים, מתלווים גם מאפיינים אחרים, כמו מקומות בילוי רבים לצעירים.

בחלקי המאמר הקרובים, נפרט על מספר מקומות בילוי כאלו.

 

ונעבור לפלז'ר:

חיי הלילה בברלין

ובכן, כאשר חושבים על מקומות בילוי לצעירים, הדבר הראשון שעולה הינו חיי לילה, מועדונים ומסיבות. אמנם אין מדובר במקום בילוי ששייך אך ורק לצעירים, אבל בכל זאת, הוא פופולרי במיוחד בקרבם. ברלין מציעה את אחת מסצנות חיי הלילה הטובות ביותר באירופה, עם שלל מועדונים, ברים, מסיבות ועוד.

מועדון ה-Berghain המפורסם, הינו אולי המועדון הידוע ביותר בברלין. המועדון נמצא במבנה שהיה בעברו תחנת כוח, והפך למוקד חיי הלילה בברלין ואחד המועדונים הנודעים ביותר בעולם. המועדון מציע סוגים שונים של מוזיקה, די'גייס מפורסמים מכל העולם ועוד. לא סתם אנשים רבים עומדים שעות בתור בשביל להיכנס.

מועדון נוסף הינו ה-Watergate. המועדון הרבה יותר אטרקטיבי מאשר שם הפרשייה הפוליטית עליה הוא קרוי, ומורכב משתי קומות, תצוגות LED מיוחדות ודיג'ייס ידועים בסצנת האנדרגראונד והטכנו-האוס. כמו כן, ישנה מרפסת חיצונים המשקיפה על נהר השפרה, שמאפשרת לקחת הפסקה ולנשום אוויר באמצע המסיבה.

כמובן שיש מועדונים רבים ונוספים שלא נספיק לפרט עליהם, הרי ברלין ידועה במגוון הרחב שהיא מציעה.

 

המבורג

העיר המבורג, שמהווה גם מדינה מבין כלל המדינות שמרכיבות את גרמניה, הינה מוקד משיכה לתיירים וצעירים רבים. העיר הינה עיר נמל עם תעלות רבות יותר מאשר וונציה ואמסטרדם, ובה אוניברסיטאות רבות עם אלפי צעירים, ולכן גם מקומות הבילוי השונים בשפע. חיי הלילה של המבורג מציעים מגוון רחב ומיוחד של אתרים שונים, גנים ופארקים וכן מסעדות ושווקי אוכל ייחודיים – כל אלו זמינים בהמבורג, והופכים אותה ליעד מיוחד ואהוב במיוחד בקרב צעירים רבים ותיירים כאחד.

 

מינכן

העיר הגדולה ביותר במדינת בוואריה, אשר מציעה מקומות בילוי רבים ומיוחדים, לצעירים ומשפחות כאחד. אחד ממקומות הבילוי המומלצים במינכן הינו פסטיבל האוקטובר-פסט, אשר נערך בעיר בכל שנה מאמצע ספטמבר ועד יום א' הראשון של אוקטובר. בפסטיבל יש שתייה ואוכל מקומיים באיכות גבוהה מאוד, חגיגת תרבות אדירה, מופעים שונים ועוד, וכל זה נחשב למוקד עלייה לרגל לתיירים רבים, ביניהם גם צעירים מכל העולם.

 

מסיבה גדולה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מיטה זוגית
טירוף הנופש

אם תקפצו עכשיו לבדוק מחירי טיסות לנופש בחו"ל, אתם הולכים להישאר עם פה פעור לרווחה לפרק זמן שיימשך בין דקה אחת לחודש שלם. כן, גם

קרא עוד »
בריכת שחייה
פלאי עולם נסתרים

מהי האסוציאציה הראשונה שלכם, למשמע מילה לגונה? 90% מהאנשים, ככל הנראה, יענו שמדובר בסרט בכיכובה של ברוק שילדס ו-10% הנוספים, יגידו שזה לא אומר להם

קרא עוד »
כך תסגרו דילים שווים לדובאי בחנוכה

מאז חתימת ההסכמים עם האמירויות, דובאי הפכה ליעד אטרקטיבי להמוני ישראלים. בעקבות הקורונה וסגירת השמיים הישראלים משתוקקים לחופשה בחו"ל ואחד היעדים הפופולאריים לקראת חופשת החנוכה

קרא עוד »