חיפוש

איפה ואיך מתקנים את המסך של אל ג'י g7

את המסך של ה-LG שלכם מתקנים אך ורק במעבדות מקצועיות, וחשוב תמיד גם לוודא כי מדובר בצוות טכנאי טלפונים מקצועיים ביותר, שחלילה לא ייגרם איזשהו נזק לנייד שלכם. אם יש לכם LG G7 , בחרו באנשי מקצוע אמינים.

אין ספק כי קיימות הרבה מעבדות שדרכן ניתן לתקן טלפונים ניידים, אך יש מעט מעבדות טלפון שמסוגלות להתמודד עם מכשירים חדישים ומשוכללים. כשמדובר בדגם של אל ג'י ג'י 7 ומכשירים אחרים משוכללים, כדאי לבחור מעבדת טלפון שתהיה מסוגלת לספק לך את זמן התיקון הכי מהיר שניתן לספק ללקוח. החלפת מסך lg g7 צריכה להתבצע אך ורק במעבדה המקפידה להשתמש בחלפים מקוריים, היות וחלקים חלופיים בדרך כלל לא יספקו את המענה הנדרש במכשירים מסוג זה. נוסף על שיש לבחור במעבדה המשתמשת בחלקים מקוריים בלבד, חובה גם לוודא שמעבדת הטלפונים המומלצת שלכם מעסיקה אך ורק כוח אדם איכותי וטכנאים מקצועיים. מעבדת סלפי בוחרת את הטכנאים שלה בקפידה, והצוות של המעבדה הוא צוות עתיר ניסיון של שנים רבות בתחום זה של תיקון טלפונים ניידים וגאדג'טים.

מכשיר נייד

מסך lg g7 וקצת פרטים טכניים

מסך המכשיר הנפלא הזה שחברת LG שחררה לא מזמן, הוא בגודל של 6.1 אינץ', והוא מגיע בתצוגת FULLVISION, מה שמחייב את מעבדת CELLFI להשתמש בחלקים ייעודיים בלבד עבור החלפת מסך lg g7. מדובר באחד המכשירים הצרים ביותר שקיימים כיום בשוק, התצוגה שלו איכותית במיוחד, ומומלץ לתקנו אך ורק במעבדות מומלצות, מפני שמדובר במכשיר המחייב ידע עמוק בנושא תיקון טלפונים ניידים.

כשאתם מוסרים את המכשיר שלכם לתיקון, כדאי תמיד לבדוק מה זמן התיקון המשוער שמעבדת הטלפונים מציעה לכם. במידה ומדובר בימים ארוכים, המשיכו הלאה ומצאו מעבדת טלפונים ניידים אחרת. מעבדת טלפון מומלצת בדרך כלל תהיה מחויבת לספק לכם חזרה את המכשיר ב-NO TIME. תוך זמן קצר ביותר, מעבדת סלפי תחזיר אתכם לשגרה שלכם מצוידים במכשירכם.

איך מחליפים מסך של lg g7

ראשית, מסך של lg g7 מחליפים בשקיפות מלאה במעבדת טלפונים מומלצת. לא איתרתם מעבדת טלפון מקצועית ומומלצת? המשיכו הלאה בכדי לאתר אחת. מעבדת סלפי מבצעת תיקוני טלפונים ניידים והתיקון מתבצע בשקיפות מלאה במעבדה עצמה. מעבר לכך, המעבדה מובילה בדירוגי לקוחות מרוצים (5 כוכבים), וכל יום מתווספים לקוחות קבועים שמקפידים לבקר אך ורק במעבדת סלפי במקרה של תקלה במכשיר.

אמנם מסך lg g7 הוא אחד המסכים הטובים שיצאו עד היום, אך כמו כל מכשיר נייד אחר, הוא גם עשוי להישבר לכם בקלות. לפעמים, מספיקה נפילה מגובה הברכיים בכדי לסדוק או לשבור את המסך. במקרים אלו, אתם מוזמנים ליצור קשר עם מומחי טלפונים מומלצים במעבדת סלפי ולשלוח לתיקון. בדרך כלל, תיקון יעלה בערך 750-1,000 ₪.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
בדק בית
מתי צריך לעשות בדק בית? 

שירות בדק בית הוא אחד השירותים החשובים ביותר שעומדים לרשות רוכשי דירות. שירות זה נועד לספק להם מידע אודות הנכס שרכשו לפני שהם נכנסים אליו,

קרא עוד »