חיפוש

מה שונה בהשתלת שיער בטורקיה מהשתלת שיער בארץ?

אי אפשר להתעלם מהעובדה שכולם מסביב מדברים לאחרונה על דבר אחד – השתלות שיער בטורקיה. אם חושבים על זה באופן מעמיק, יש סיכוי שבקרוב מאוד כבר לא נראה אנשים קירחים מסביבנו. שכן, כל מי שמבין עניין יודע שהוא יכול לפתור את בעיית ההתקרחות תוך הליך קצר של השתלת שיער. השיח הער בנושא גרם לנו לצאת ולבדוק מה שונה בהשתלת שיער שמתבצעת בטורקיה לבין זו שמתרחשת בארץ. הישארו אתנו ותגלו את ההבדלים.

 

השוני ה – 1 בהשתלת שיער בטורקיה לעומת השתלה בארץ: החוויה

אם לא שמעתם על ההליך הכולל של השתלת שיער בטורקיה, אתם כנראה לא יודעים שמדובר בהליך שכולל חוויה ייחודית. נכון, מדובר פה בטיפול רפואי וזה לא עניין של מה בכך. אבל אי אפשר להתעלם מן העובדה כי הטורקים הבינו איך להפוך אותו לחוויה ייחודית. מי שעברו את ההשתלה בטורקיה מספרים שיש להם את האפשרות לראות יעד חדש שלא חוו מעולם. מסתבר שההגעה למקום חדש ומעניין גורמת לרבים לבחור בהשתלה בטורקיה. מי שמבצעים את ההליך בארץ מוצאים את עצמם בהליך רפואי נטו, ללא שום חוויה מסביב.

זכוכית מגדלת

השוני ה – 2 בהשתלת שיער בטורקיה לעומת השתלה בארץ: השירות

חווית השירות שניתנת למי שמבצעים את ההליך בטורקיה היא גבוהה מאוד. שכן, מתאפשר לטסים ליהנות קודם כל משירות הסעות משדה התעופה אל המלון. בנוסף לכך, הם יכולים ליהנות גם מלינה במלון ומנסיעות מהמלון אל המכון שבו מתבצע ההליך. שירות מסוג זה ניתן על ידי חברות שונות כמו חברת נותנים בראש שמאפשרת לטסים ליהנות מחבילה כוללת.

 

השוני ה – 3 בהשתלת שיער בטורקיה לעומת השתלה בארץ: המומחיות

מסתבר שתחום השתלת השיער צומח בטורקיה (כן, לא טעיתם, יש פה דו משמעות). בישראל, לעומת זאת, התחום נמצא בחיתולים, כך שבעצם, אפשר לומר שבטורקיה יש יותר מומחים מאלו שנמצאים פה בארץ. למעשה, אנחנו סוברים כי אם אפשר היה לקבל קובץ ובו פירוט אודות מספר הישראלים שביצעו את ההליך בטורקיה, הדבר היה מאפשר לראות בוודאות כי המומחים בטורקיה ביצעו עבודה רבה על הקהל הישראלי, כך שיש להם ניסיון רב בתחום.

 

הבחירה בידיים שלכם

אנחנו הצגנו בפניכם את השוני בהשתלת שיער בטורקיה לעומת ההשתלה בארץ. אתם כמובן תבצעו את הבחירה הנכונה עבורכם. אנו ממליצים לכם לערוך בירור מעמיק לפני שתבצעו את ההחלטה בנושא. שימו לב – אין זה משנה לנו אם בחרתם באפשרות זו או אחרת, הכי חשוב שתבצעו בחירה נכונה במכון מוסמך שיבצע את ההליך על הצד הטוב ביותר.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את כל המידע בנוגע להשתלות שיער בארץ ובטורקיה. כעת, כשיש בידיכם את כל הפרטים, נותר לכם רק להחליט מהו המיקום המועדף עליכם ולהתחיל בבירורים.

שיער מושתל

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא