חיפוש

מה הפרמטרים החשובים לבחירת מנעולן מומלץ

אין מי מאיתנו שלא נאלץ להזמין פורץ מנעולים מתישהו בחייו. ייתכן שזה קרה מפני שרציתם להחליף את מנעול הדלת בביתכם, או מפני שקרתה תקלה וננעלתם מחוץ לבית. בכל מקרה, במצב כזה תצטרכו להסתייע בשירותי מנעולן. עם זאת, החלפה או פריצה של מנעול היא פעולה הדורשת ידע וניסיון, שאחרת היא עשויה לגרום לנזקים. לדאבוננו, הונאות בתחום המנעולים הן עניין שכיח. כאן נציג בפניכם מספר עקרונות עליהם יש לשמור בבחירת מנעולן, וזאת במטרה להימנע מעוקץ.

 

שירותים 24/7

כידוע, הצרות הגדולות ביותר בעניין מנעולים צצות ברגעים הכי פחות מתאימים. נדיר שניתן לצפות מתי המנעול עומד להתקלקל. לכן, אתם צריכים להיות בטוחים שספק השירות שלכם יהיה זמין עבורכם כל הזמן עבור שירותי פריצה או החלפת מנעול, גם בשעות או בימים שאינם בגדר שעות העבודה הסטנדרטיות. בנוסף, מעבר למועדים בהם השירות זמין, צריך לוודא שהמנעולן שלכם זמין לקריאה במהירות.

שוו ברוחכם סיטואציה בה המנעול של דלת הבית שלכם אינו נפתח, ואתם ממתינים יחד עם הילדים מחוץ לבית. ברגע זה מובן כי כל מה שתייחלו לו הוא להגעתו המהירה של פורץ המנעולים. לכן, בדקו האם המנעולן שלכם מתחייב על זמן שירות מסוים, והאם המוניטין שלו הוא של מנעולן שנענה לקריאות במהירות.

 

שקיפות

המנעולן הוא בעל מקצוע שאתם נותנים לו גישה לטפל במנעול הכניסה של הבית שלכם, המבצר שלכם. הונאות בתחום זה הכוללת גם שכפול מפתחות ופריצה מאוחרת יותר הן עניין שבשגרה. לא בכדי ישנם רבים החוששים מפני הסתייעות בשירותיו של מנעולן.

לכן, משאלתם של רבים היא התקשרות עם פורץ מנעולים ישר, הגון ושעבודתו שקופה. לעולם אין להסתמך על מנעולן שעבודתו מתבצעת בערפל, שאינו משתף את הלקוח בצעדי פעולותיו ושאינו נותן תחושת אמינות. מרכיב נוסף העשוי לעודד בחירה במנעולן מסוים הוא המוניטין שצבר לעצמו. במקרים רבים מוניטין גבוה מעיד על היעדרן של תקלות ופגיעות בלקוחות קודמים. לכן, כשאתם מחפשים מנעולן צריך קודם כל לבדוק המלצות מקרובים וכן המלצות אינטרנטיות.

 

רשימת הצלחות

מרכיב נוסף אליו ניתן להתייחס הוא הוכחה של המנעולן כי עבודתו טובה. כלומר, במרבית המקרים העבודה שהוזמנה על ידכם איננה הראשונה אותה הוא מבצע. לכן, מנעולן מצליח לא יחשוש לקשר אתכם ללקוחות עבר שלו, אשר יוכלו להמליץ על עבודתו ולאמת את מהימנותו. שיחה שכזו עשויה להשקיט את נפשכם בעת ההתקשרות עם המנעולן ונכון לשקול לבצעה.

 

בחירת מנעולן מומלץ

בחירת מנעולן מומלץ היא אבן יסוד בבחירת מנעולן. בתחום בו פערי הידע בין הלקוח לבעל המקצוע הם כל כך גדולים, ולמעשה כל השליטה מצויה בידי בעל המקצוע ועוד בתחום רגיש כל כך, אין דרך לנסות לצמצם את פערי הכוחות אלא באמצעות הסתמכות על ניסיונם של אחרים ועל בסיס המלצותיהם.

 

מנעולן

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
בדק בית
מתי צריך לעשות בדק בית? 

שירות בדק בית הוא אחד השירותים החשובים ביותר שעומדים לרשות רוכשי דירות. שירות זה נועד לספק להם מידע אודות הנכס שרכשו לפני שהם נכנסים אליו,

קרא עוד »