חיפוש

מה הוא דו"ח הר הביטוח?

בחור צעיר ממרכז הארץ העלה לפני כמה ימים סרטון בענייני ביטוח שהפך לוויראלי. מי מכם שפספסו את הבאז, צריכים לדעת שמדובר בתושב מרכז הארץ שגילה שהוא משלם סכומים גבוהים על ביטוחים שונים שהוא שכח מקיומם. סרטון זה הוביל לשיח ער בנושא וגרם לנו להבין שעלינו להציג בעקבותיו את כל הפרטים החשובים על דו"ח הר הביטוח. קראו את השורות הבאות בעיון רב ותהיו בטוחים שתבינו מה הקשר בין הדו"ח המדובר לבין הסרטון.

 

מה זה בכלל הר הביטוח?

בהמשך נסביר באופן מעמיק אודות הדו"ח של הר הביטוח. נאמר כעת בקצרה שמדובר במסמך שמרכז את כל הפרטים שנוגעים לביטוחים שיש ברשותכם. מסמך זה מוצג לאחר כניסה לאתר שנקרא "הר הביטוח". זהו מנוע אינטרנטי שעלה לרשת על ידי רשות שוק ההון. שכן, זו הבינה שאזרחי ישראל משלמים הון על ביטוחים שונים, מבלי שהם בכלל מודעים לכך. האתר מאפשר לכל אחד לקבל את התמונה המלאה בכל הנוגע לביטוחים שקיימים ברשותו. כך ניתן לראות אם יש ביטוחים כפולים ואם אפשר להוזיל ביטוחים מסוימים, בעקבות בחירה בביטוח אחר.

 

כך נראה הדו"ח

עכשיו אתם ידעים שמדובר בדו"ח שמרכז את כל הביטוחים שלכם, למשל: ביטוח רכב, ביטוח חיים, ביטוח דירה ועוד. מי שייכנסו לאתר "הר הביטוח" יוכלו להזין את פרטיהם האישיים ולקבל דו"ח הר הביטוח שיציג בפניהם את כל הנתונים במקום אחד. ניתן כמובן להדפיס את הדו"ח ולמסור אותו לסוכן הביטוח שלכם, כדי שזה יבחן יחד אתכם את הביטוחים הנחוצים ואת אלה שאפשר להוזיל או לבטל.

 

היזהרו מחיקויים

לאחרונה אנו עדים לעלייה במספר המשתמשים שמדווחים על ניסיונות הונאה שנוגעים להר הביטוח. מסתבר שיש מי שמציעים את קבלת הדו"ח בתשלום. אנחנו כאן כדי להדגיש שהשירות שניתן באתר הוא חינמי לחלוטין. חשוב שתדעו זאת, כדי שתישמרו מפני ניסיונות הונאה אלה שכנראה יסתיימו בחיובים גבוהים בכרטיסי האשראי שלכם.

 

מבולבלים? יש מי שיכול לעזור!

יש מי שרוצים להוציא את הדו"ח ולעקוב אחר הוצאות הביטוח שלכם, אך הם חוששים לבצע את ההליך באופן עצמאי. אם אתם מזדהים עם תרחיש זה, כדאי שתדעו שאתם לא צריכים להתמודד עם הדו"ח לבד. שכן, יש סוכני ביטוח שיוכלו לסייע לכם ולהוציא את הדו"ח העדכני. לאחר מכן, הם יבדקו את רשימת הביטוחים שבידיכם וידעו להציע חלופות במקרה הצורך. שכן, אלה מכירים את התמחור של החברות השונות מקרוב.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג את כל האינפורמציה החיונית אודות דו"ח הר הביטוח. כעת אתם מכירים בדו"ח זה ויודעים שהוא מרכז את כל המידע העדכני אודות הביטוחים שיש בידיכם. בשלב זה נותר לכם רק לפנות לסוכן ביטוח שיסייע בהליך ויעניק לכם הכוונה מקצועית שתקל עליכם בהמשך הדרך.

ביטוח

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא