חיפוש

מה ההבדל בין תכשיטי יהלומים לבין תכשיטים מאבן אחרת?

תכשיטים הם עניין שמעסיק את התרבות האנושית כבר מלפני אלפי שנים. בדומה לחיות, גם נבי האדם מנסים לשבח את יופיים ולהרשים את המין השני באמצעות כך, ותכשיטים זה הדוגמה המובהקת לכך. מדובר בתעשייה ענקית שכל מטרתה היא שיבוח היופי,  הרשמת המין השני והנאה אישית. והדוגמה המובהקת  לכך בתוך עולם התכשיטים היא יהלום – אנשים משקיעים ממיטב כספם כדי להשיג את התכשיט הזה, למה הם עושים את זה? ומה כל כך ייחודי ביהלום?

 

היוקרה והמעמד של היהלום

בחברה האנושית יש מגוון דברים שמגדירים את המעמד החברתי של האדם – העיסוק, הרכוש וכיוצא בזה. הרכוש הפך לעיסוק מרכזי מאוד בתרבות המערב, והוא הופך האדם לבעל מעמד יותר מאשר ההשכלה שלו. כאשר גבר או אישה עונדים תכשיט עם יהלום, הם מייד משדרים יוקרה ושיש להם הרבה כסף. כל אחד מאתנו רוצה להרגיש בעל מעמד, ולכן תכשיטי יהלומים הם מאוד פופולריים.

 

המחיר הגבוה של היהלום

בשונה מאבני חן אחרות, או מאבנים פשוטות שמשובצות בתוך תכשיטים שונים, היהלום הוא קשה להשגה. מדובר בחומר טבעי חזק ביותר שיש לחפשו, לחצוב אותו וללטש אותו. התהליך הופך את היהלום לאבן נחשקת שהייצור שלה יקר, ולכן המחיר שלה גבוה יותר. אבנים אחרות יכולות להיות יפות וחינניות, אך אף אחת לא תשווה ליוקרה של היהלום, או לאלגנטיות שהוא משדר.

 

העמידות של היהלום

כיוון שהיהלום לא נהרס בתהליך הליטוש שלו, ויהלומנים מנסים לשמור על עמידות היהלום, מדובר בתכשיט שמנצל את התכונות הטבעיות שלו – עמידות, וכך הופך לתכשיט שלא נהרס לעולם. העמידות של היהלום מאוד יעילה כיוון שהוא עולה הרבה סף, ואם הוא היה נהרס בקלות, ייתכן כי לא היה הופך למבוקש – מי רוצה להשקיע כסף רב במשהו ולשבור אותו מעט זמן אחרי?

 

היופי הייחודי של היהלום

על אף הניסיון להפוך את היהלום לאופנה טיפשית, אף אחד לא יכול להתכחש ליופי המסחרר שלו. כאשר אישה עונדת שרשרת יהלום היא הופכת לקורנת יותר, ניכר שהיא משקיעה בעצמה והיהלום משפיע על כל ההופעה החיצונית שלה. יהלום מצד אחד עדין מאוד, אבל נוכח, אלגנטי ושופע – ולא ניתן להשיג את המראה שלו בבגד או תכשיט אחר. יהלום הוא אבן יפהפייה שמעדנת את המראה של האישה, מהדרת אותה ומוסיפה לה חן רב.

 

לסיכום

תכשיטי יהלומים הם אופנה שלא תעבור מן העולם כי היופי שלהם מצדיק אותם. חשוב לנו לציין כי יש לקנות תכשיטי יהלומים רק בחנויות מומלצות ומוכרות, וזאת כדי לא לרכוש זיוף מבלי לשים לב. בנוסף, בחנויות מוכרות תוכלו להיחשף למגוון רחב של תכשיטים, ולבחור מה שהכי מתאים לכם מתוך ההיצע, כי כשיש יותר מבחר הבחירה היא טובה יותר.

צמיד טניס

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
תכשיט
3 תכשיטים שכל אישה תשמח לקבל!

ידוע ומובן מאוד כמה נשים אוהבות לקבל מתנות מיוחדות ומעוררות התרגשות, במיוחד כשמדובר בתכשיטים יפהפיים ואלגנטיים. תכשיטים הם לא רק אביזר לענידה או קישוט קטן,

קרא עוד »
כסף או זהב
כסף או זהב? כך תבחרו

תכשיטים קיימים כבר מאות שנים, והם כבר לא רק לנשים. גברים עונדים תכשיטים באותה תקופה, והם הפכו פופולריים יותר ככל שחולפות השנים. אבל כשזה מגיע

קרא עוד »
צמיד
הכירו את תכשיטי חביב

אחד הקשיים המוכרים ביותר שעולים בקרב מי שמחפשים תכשיטים איכותיים נוגע למציאת חנות שמאפשרת איכות ללא תחרות. כבר שנים שאנחנו נמנעים מרכישה של תכשיטים לבת

קרא עוד »