חיפוש

מה גורי כלבים צריכים ואוהבים?

גורי כלבים צריכים, רוצים ואוהבים המון אהבה, יחס ותשומת לב. מעבר לזה, כדאי תמיד להתעניין לגבי אמצעים שונים המסייעים לכם לאלף את הכלב ולחנכו. מה עוד? גורי כלבים זקוקים לתזונה נכונה וטובה, היות והם רק התחילו את גדילתם.

אימצתם לאחרונה גור כלבים? מצוין! הכנסתם נשמה הביתה וחבר טוב. כעת, הגיע הזמן לבדוק אילו סוגי מזונות לגורים ניתן ומומלץ לרכוש. מזון לגורים חייב להיות מזין וכולל את כל המרכיבים החיוניים לגורים, היות והכלב כעת נמצא בתקופה בה הוא גדל. הקפדתם על מזון איכותי במשך גדילתו של הקטנצ'יק? סביר להניח שהוא גם יבקר פחות אצל הווטרינר. זכרו, כל גור צורך כמויות שונות של מזון גורים.

 

גורי כלבים והמזונות הכי מומלצים עבורם

מה יותר מדהים מאשר גורי כלבים? לא הרבה, חוץ מתינוקות כנראה. גורי כלבים זקוקים לכל האהבה שאנחנו יכולים להעניק להם, אך הם גם צריכים שנלמד אותם דבר או שניים על העולם הזה ועל הבית בו הם מתגוררים.

גור הכלבים שלכם אומץ אל בית חדש, וכעת הגיע הזמן ללמדו כיצד מתנהגים בבית זה. אם למשל רוכשים כלוב אילוף לגורים, בקלות אפשר ללמד את הכלב כללי השתנה שונים. שימו לב, כלוב אילוף לגורים הוא אינו איזשהו אמצעי אכזרי שנועד לכליאה. אז עבור מה הוא נועד?

סק אוכל

 

מדוע בכלל צריך כלוב אילוף לכלבים וגורים?

כלוב אילוף לגורים נועד למטרות חינוכיות, כאשר נושא ההשתנה בבית הוא חלק מהן. כיצד זה עובד בעצם? כלבים לרוב לא ישתינו במקום בו הם נמצאים, ככה שברגע ששמים את הכלב בכלוב באילוף שלו, אנו למעשה מונעים ממנו להשתין.

חוץ מכלובי אילוף לכלבים וגורים, כדאי לזכור תמיד שגורי כלבים זקוקים לתזונה נכונה. אתם יכולים לרכוש סוגי מזונות שונים לגורים, כאשר תשומת הלב צריכה להיות על המרכיבים במזון. כל חברת מזון לכלבים מייצרת גם מזון לגורים, מזון לכלבים מבוגרים וכדומה.

 

מדוע על מזון לגורים לא מתפשרים אף פעם?

בעוד שישנם מזונות שהם פחות איכותיים, מומלץ מאוד להימנע מהם כשהכלב עדיין גור. הכלב שלכם צריך להתפתח עדיין ולגדול, ככה שהוא זקוק למזונות הכוללים בשר איכותי. מזון גורים איכותי כולל בתוכו גם מרכיבים שונים ואחרים, כמו למשל תירס ודלעת, קינואה (לא בכל המזונות), דגנים ועוד.

בעוד שכלבים מבוגרים יכולים לעכל בהצלחה סוגי מזונות מסוימים, אותם סוגי מזונות לא יתעכלו בהצלחה אצל גורי כלבים. אל תתפשרו על מזון גורים איכותי! נטורל אנד דלישס הוא מזון איכותי ביותר, הכולל בתוכו סדרות שונות של מזונות. בין הסדרות השונות של נטורל אנדדלישס (D&N), וכלו למצוא גם מזון גורי כלבים איכותי. המזון כולל את המרכיבים המלאים שהגור שלכם זקוק להם, והמזון כמובן עובר בקרה מתמדת של וטרינרים עולמיים.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא