חיפוש

מהם השלבים שכל אחד צריך לעשות על מנת להתפרסם בטיקטוק

אנחנו חשבנו עד לא מזמן שהצלחה ופרסום בטיקטוק שמורים רק לאנשים מאוד מסוימים. כאלו שתמיד נראים טוב, מטופחים ובעלי סטייל מיוחד. עם הזמן, הבנו שהטיקטוק נותן במה לכל מיני אנשים מכל מיני סגנונות. כך שהחלטנו לצאת ולבדוק מהם השלבים שכל אחד (ללא הבדל דת, גזע, סטייל ומין) צריך לעשות כדי להתפרסם באפליקציה. הישארו אתנו ותגלו בעצמכם.

 

איך הגענו לשלבים הללו?

כדי לבדוק מהי הדרך שצריך לעבור כדי להתפרסם בטיקטוק, היינו צריכים לפגוש אנשים שמכירים את התחום ומצליחים להגיע למספר לא מבוטל של עוקבים. כאלו שמתפרנסים מהסרטונים שהם מעלים לאפליקציה. הצלחנו להיפגש עם 3 מוכרים ביותר והם מסרו לנו ביחד, בזמן שישבנו איתם על קפה בבית קפה תל אביבי, את 3 השלבים שכל אחד צריך לעשות.

 

השלב הראשון – תסתכלו איך אחרים עושים את זה

המפורסמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך אמרו שמדובר בשלב החיקוי. לדבריהם, אתם צריכים קודם כל להסתכל על מפורסמים אחרים בטיקטוק ולראות מה הם עושים. אחד מהם ציין למשל שהוא עקב אחרי צארלי דמיליו כשעוד לא היה מפורסם בטיקטוק. לדבריו, הוא ערך רשימה מסודרת של דברים שהיא עשתה ומצאו חן בעיניו, למשל:

  • סרטוני ריקוד
  • רילס מצחיקים
  • תמונות בשיתוף עם מפורסמים אחרים

 

השלב השני  – תראו איך אתם יכולים להביא את עצמכם

עכשיו, אחרי שרשמתם את הנקודות החשובות ביותר בכל הנוגע לדברים שמעניינים אתכם אצל המפורסמים שאתם עוקבים אחריהם, אתם צריכים לחשוב איך אתם יכולים להגיע לסרטונים כאלו. למשל, אם אתם מוכשרים בריקוד – תצלמו את עצמכם רוקדים ריקוד עם כוראוגרפיה שלכם לשיר מוכר או עם כוראוגרפיה מוכרת שרצה ברשת ותוסיפו לזה את הטאץ' האישי והייחודי שלכם.

שימו לב, אם אתם לא רוקדים באופן יומי, זה הזמן להתחיל להשקיע בשיעורי ריקוד שיאפשרו לכם להגיע רחוק. בנוסף, אם יש לכם כישרון להצחיק, אתם יכולים לצלם סרטוני רילס מצחיקים וכן הלאה.

 

השלב השלישי – שימו לב שאתם לא מעתיקים אחד לאחד

חשוב מאוד לשים לב שאתם לא מעתיקים את התוכן שהועלה על ידי המפורסמים באופן זהה לחלוטין. הכוונה היא רק להסתכל באופן כללי על הרעיונות ותחומי העניין השונים שנושקים ומתאימים גם לכם. אם תעתיקו את התוכן אחד לאחד אתם עשויים למצוא את עצמכם בהליך משפטי שרצוי להימנע ממנו.

אם לא די בכך, אתם עשויים לגלות שאתם פתטיים, כי פשוט העליתם תוכן של ענקי הטיקטוק באיכות פחות טובה. פשוט כי אין מה לעשות, ייקח לכם זמן עד שתוכלו להיכנס לנעליים שלהם.

 

לסיום

אלו היו 3 השלבים שיאפשרו לכם להתפרסם בטיקטוק תוך זמן קצר. מאחלים לכם שתיישמו את השלבים הללו בהקדם ותגיעו להישגים ולמספר העוקבים שאתם שואפים אליהם. בהצלחה ולהתראות במדריך הטיקטוק הבא.

מפורסם בטיקטוק

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא