חיפוש

מהי אגנית האם מומלץ להתקין במקלחון

בבואכם לרכוש מקלחון, אתם תצטרכו להחליט באם אתם מעוניינים להתקין מקלחון עם אגנית, או שמא אתם מעוניינים בהתקנת מקלחונים ללא אגנית.קודם כל, בואו נבין מה היא אגנית ובמה היא תסייע לנו, מה התרומה שלה בזמן המקלחת (וגם אחרי המקלחת)?

אם בזמן המקלחת או לאחר המקלחת, המים צריכים להתנקז נכון וללא נזילות. לשם כך וגם למטרת מניעת החלקה, הומצאה האגנית. האגנית היא למעשה מעין תוספת, שמותקנת על רצפת המקלחון שלכם. ההתקנה מתבצעת על גבי בסיס נמוך, כזה שעמיד לרצפת המקלחון. בעזרת התקנת אגנית, שמשמשת עבור ניקוז נכון של המים וללא נזילות לשכנים מלמטה, אתם תוכלו להנות מחדר רחצה יבש לחלוטין.

 

כל מה שצריך לדעת על אגנית למקלחון בבית: האם חובה?

קודם כל, לא. התקנת אגנית במקלחון היא אינה חובה. אך מומלצת, זה כן. נוסף על כך שהאגנית תסייע לכם בניקוז המים בצורה נכונה, האגנית גם מהווה מעין משטח מחוספס שניתן לדרוך עליו מבלי לחשוש שמא תחליקו, או תפצעו את עצמכם, חלילה.

בעוד שהאגנית תהיה מותקנת ובנויה מעל רצפת חדר האמבטיה שלכם, היא בנוסף תהיה גם מוקפת בדלתות של המקלחון, או בדלת המקלחון הבודדת. לרוב, דלתות המקלחון יהיו על בסיס של דלתות הזזה, אך כמובן שגם ניתן לבנות בהתאמה אישית מקלחונים עם מסילות ייעודיות, כאלו שבנויות מחומרי גלם עמידים ונגד חלודה, או קורוזיה.

 

כלל אצבע באגניות: אגניות חייבות להיות מותקנות עם שיפוע

ככלל אצבע, אגניות חייבות לכלול שיפוע מסוים, וזאת למטרה של ניקוז המים. מאחר שהאגנית מהווה משטח מוגבה מסוים, המים לא יצאו החוצה מהמקלחון, ככה שלא תצטרכו לדאוג לאותן נזילות, שבדרך כלל גם יצריכו ממכם את הייבוש של הרצפה.

לידיעתכם, ברגע שהמים מתחילים לחלחל מתחת לרצפות, ייבוש תת רצפתי יהיה כמעט בלתי נמנע. ואם לא ידעתם, ייבוש תת רצפתי הוא אינו שירות זול. אם כך, יהיה עדיף להימנע עד כמה שניתן מיציאה של מים החוצה מהמקלחון בזמן ולאחר המקלחת.

 

התקנת מקלחונים עם אגנית ובלי אגניות

אתם מוזמנים להכיר את חברת זגגות השרון, שמגיעה אליכם הביתה בכדי לקחת מידות, מייצרת עבורכם מקלחונים בהתאמה אישית (גם ובלי אגנית), ומשאירה אתכם לקוחות מרוצים ממקלחת מושלמת. בין אם אתם צריכים התקנת אמבטיון, התקנות של מקלחונים או דלתות למקלחון, חברת זגגות השרוןתייעד עבורכם צוות של מקצוענים אמיתיים, כאלו אשר מגיעים אליכם עם מוניטין של יותר מ-20 שנים.

חברת זגגות השרון מתקינה מקלחונים בהתאמה אישית כבר למעלה מ-20 שנים, ככה שאתם בהחלט יכולים לשים בחברה זו את מבטחיכם ואת המקלחת שלכם. שיהיה הרבה בהצלחה, אל תתפשרו על השירות הזה של התקנת מקלחונים. הקפידו על סיוע מקצועי בלבד!

 

חדר מעוצב

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
בדק בית
מתי צריך לעשות בדק בית? 

שירות בדק בית הוא אחד השירותים החשובים ביותר שעומדים לרשות רוכשי דירות. שירות זה נועד לספק להם מידע אודות הנכס שרכשו לפני שהם נכנסים אליו,

קרא עוד »