חיפוש

מהו PRP ואיך הוא קשור לבוטוקס

תחום הביוטי צובר תאוצה בשנים האחרונות. מידי זמן מה, נכנסות אליו טכנולוגיות חדשות שמאפשרות לטפל בנזקי השנים והסביבה שנראים על גופנו. הטיפול שהפך להיות לנפוץ ביותר בקטגוריה זו נקרא PRP ששומעים אודותיו בכל מקום. מדריך זה יציג בפניכם את כל הפרטים אודות הטיפול המתקדם, כדי שתוכלו להכיר בו ולהבין מה הקשר בינו לבין בוטוקס.

 

טיפול PRP

המילה שנשמעת לא פעם בהקשר של טיפולי אסתטיקה היא בעצם פלסמה שעשירה בטסיות. בשנים האחרונות נהוג לקרוא לטיפולי ההזרקות של הפלזמה כ – PRP. נסביר שההזרקה מתבצעת בכל מיני אזורים בגוף, למשל:

  • פנים
  • קרקפת
  • איבר מין גברי

טסיות הדם שנמצאות בפלסמה מלאות בגורמי גדילה והן מובילות בכל פעם לתוצאה אחרת. הטסיות מאפשרות לפצעים להחלים במהירות. אלה נפגשות עם הקולגן שנמצא בתוך הגוף והן ומפרישות חלבונים שמעודדים את צמיחתם של כלי דם חדשים שחיוניים להחלמה.

טיפול PRP

מה הקשר בין השניים?

הקשר בין PRP  לבין בוטוקס  בא לידי ביטוי בטיפול לבעיית האין אונות שבסופה, המטופל צפוי לגלות את חיי המין שלו מחדש. שכן, ניתן לטפל בה באמצעות שתי הדרכים. מי שחווים בעיות בזקפה, יודעים שעומדת בפניהם האפשרות להזריק בוטוקס לפין. נסביר שיש שורה ארוכה של חסרונות שבאים לידי ביטוי בעת בחירה בהזרקת בוטוקס לפין.

החיסרון המשמעותי הוא שמדובר בחומר שאינו טבעי שעלול לגרום לתופעות לוואי. טיפול PRP לעומת זאת, יכול להביא לתוצאה זהה תוך שימוש בחומרים טבעיים בלבד. שכן, הפלסמה מגיעה מגופו של המטופל לאחר שזה מבצע בדיקת דם שגרתית.

 

טיפול ב – PRP על פני בוטוקס

ציינו בפניכם לעיל את החיסרון המשמעותי שבא לידי ביטוי בעת הזרקת בוטוקס לפין. בחרנו להתעכב על העניין עוד קצת, כדי להציג בפניכם את התמונה המלאה. נסביר שטיפול הבוטוקס אינו מתאים לכל אחד. יש מי שצפויים לגלות שיש להם רגישות לחומר או שזה גורם לתופעות לוואי. טיפול PRP לעומת זאת, אינו צפוי להוביל לתוצאות אלה ולכן הוא נחשב למומלץ.

טיפול PRP

כך תבצעו את ההליך על הצד הטוב ביותר

זה לא סוד, טיפול PRP באיבר המין מעניין גברים רבים. יש מי שמבצעים את ההליך מבלי לחשוב פעמיים, בעוד אחרים מגלים שעולה בהם חשש. נמליץ לבדוק את המכון הנבחר טרם הבחירה, משום שזהו הליך שמקנה ביטחון. נסביר שאפשר לערוך חיפוש ברחבי הרשת אודות המכון ולבדוק מהי חוות דעתם של לקוחות קודמים שביצעו את ההליך דרכו.

 

מילים אחרונות לסיום

PRP ובוטוקס הם שני תהליכים שונים שמובילים לתוצאה זהה. הראשון מתבצע תוך שימוש בחומרים טבעיים שהיו בגופנו (טסיות) קודם לכן ועברו שינוי מינורי, השני נחשב לחומר לא טבעי שנעשה בו שימוש נפוץ. כעת אתם יודעים שהשניים משמשים לטיפולי אסתטיקה שונים, כך שנותר לכם לבחור את הטיפול המתאים עבורכם.

PRP

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא