חיפוש

הדרך הטובה ביותר לשלב עבודות ניסור בטון ועבודות עץ

כאשר עוסקים בעיצוב החיצוני או הפנימי של הבית השילוב של בטון ועץ הם שילוב מנצח. המאמר יציג את הדרך הטובה ביותר לשלב עבודות בטון ועץ.

 

אלו עבודות ניסור בבטון ניתן לעשות בבית?

בעת שיפוץ הבית ניסור בטון הכרחי כאשר רוצים להרחיב את הדלת או החלון, להוריד את מסתור הכביסה, לנסר את הריצוף כדי להעביר צנרת או כבלי חשמל, לפתוח חללים בבית על ידי ניסור הקירות ולעצב חיפויים על מנת לשלב בהם חומרי גלם אחרים כמו זכוכית, מתכת או עץ. לשם כך יש לתכנן במדויק מה הצרכים שלכם ולהזמין אנשי מקצוע המומחים בתחום לביצוע העבודות.

 

כיצד לשלב את עבודות ניסור הבטון ועבודות העץ?

בתקופה האחרונה בתים פרטיים רבים שמים דגש על נראות המבנה החיצוני ובוחרים לשפץ אותו ולשלב בו בטון עם עבודות עץ. המפגש של הבטון והעץ גורמים לאלמנט עיצובי חדשני. לדוגמה: בית בצורת קובייה שהחזית שלו מחופה בקורות מאוזנים של עץ איפאה עם התקנה סמויה ונטמע בתוך חיפוי של בטון מנוסר כחלק אינטגרלי ממנו, יוצר אסתטיקה פשוטה ויוקרתית בסגנון מודרני. גם החלק האחורי של הבית מקבל המשכיות דומה והבטון הופך להיות פרגולה שימושית ולא רק דקורטיבית. גם העץ מקבל המשכיות לתוך הבית כחיפוי ובא לידי ביטוי גם בריהוט מעץ. בבתים בהם יש גרם מדרגות ניתן להמשיך באמצעות ניסור דקורטיבי ולעצב את המדרגות בצורה מעוגלת, ספירלית או ישרה כאלמנט נוסף הפוגש את חיפויי העץ או הריהוט. כמו כן, ריצוף בתוך הבית מפרקט ושילוב של בטון מנוסר כנישות בחלל ירים את הבית מבחינה ויזואלית.

 

שילוב בטון ועץ בגינת הבית הפרטי

כאשר מדובר בעיצוב הגינה ניתן לשלב את שני חומרי הגלם הן מבחינה עיצובית והן מבחינה פרקטית. הבטון הוא חומר עמיד לתנאי מזג אוויר קשים ויכול לשמש כפרגולה או כריצוף כאשר ריהוט גן מעץ יוצר עימו קונטרסט או אחידות מבחינת הגוונים. למשל עץ איירון הוא עץ בגוון של בטון הפוך שיוצר עם הבטון הסטנדרטי אחידות. לחילופין, ניתן לעצב את הגינה בריצוף דק מעץ מלא ואיכותי העמיד לתנאי מזג אוויר שונים ולמזיקים, לעשות שימוש בריהוט גן מעץ כמו: אדניות מעץ, ספסלים, פינות ישיבה, נדנדה מעץ וכד' ולחפות את הקירות בבטון מנוסר בעיצובים ובגוונים שונים. גם בריכה מבטון בחצר הבית הפרטי תשתלב נפלא במרכז ריצוף הדק או באזור שלו כאשר ביניהם דשא סינטטי או צמחייה טבעית. כל האלמנטים הללו משדרגים את נראות הגינה ומתאימים לסגנון מודרני או כפרי.

לסיכום, כאשר משלבים עבודות עץ ובטון מקבלים עיצוב מושלם, חדשני הפותח אפשרויות שונות שניתן להרחיק עימן לכת ככל שרוצים. עם קצת יצירתיות ותכנון מממוקד ומפורט התוצאות יפתיעו אתכם.

 

מכשיר ניסור

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
בדק בית
מתי צריך לעשות בדק בית? 

שירות בדק בית הוא אחד השירותים החשובים ביותר שעומדים לרשות רוכשי דירות. שירות זה נועד לספק להם מידע אודות הנכס שרכשו לפני שהם נכנסים אליו,

קרא עוד »