חיפוש

למי מתאים אימון עסקי?

אימון עסקי הוא תהליך המתאים לבעלי עסקים קטנים, בינוניים וגדולים המעוניינים לשפר תהליכי עבודה, לקדם את העסק ולממש את הפוטנציאל הגלום בו. בעלי עסקים רבים מגלים כי העסק שלהם לא מתנהל בדיוק כפי שרצו, לפעמים זה בגלל העובדים המתנהלים בראש קטן, לפעמים זה מחסמים אחרים בבעל העסק עצמו וכך, באמצעות אימון עסקי, ניתן לפרוץ את החסמים ולייעל את תהליכי העבודה.

 

מתי צריך אימון עסקי?

אימון עסקי מומלץ כבר מרגע פתיחת העסק. אם אתם יזמים בעלי רעיון לפתיחת עסק, אימון עסקי יציב לכם מראה ויעמיד אתכם בפני יעדים ומטרות ישימים ורלוונטיים. חשוב לפנות לאימון עסקי כאשר רוצים לקדם תהליכים בעסק. אם אתם רוצים להיות מחוברים לעסק שלכם ולא רק לעבוד ולקבל את הכסף שהעבודה מביאה לכם בסופו של דבר, כדאי שתפנו לאימון עסקי פרטני.

כך תגלו ערכים בעסק שלכם שאתם אוהבים ומוכנים להשקיע בהם. ההשקעה הבאה שלכם תבוא ממקום מחובר ולא ממקום של צריך וכך התהליכים בעסק יגיעו לרף גבוה יותר.

אימון עסקי

סוגי אימון עסקי

מקובל לסווג את האימון העסקי למספר קטגוריות:

אימון קריירה – מסייע למתאמן בבחירת קריירה מתאימה ליכולותיו

אימון מנהלים – אימון לייעול תהליכי ניהול עסקי ושיפור עמידה ביעדים

אימון להקמת עסק – להקים את העסק מתוך ראיה רחבה וכוללנית

אימון אישי תעסוקתי  – לממש את הפוטנציאל שבך גם במסגרת התעסוקתית

 

יתרונות האימון העסקי

אימון עסקי הוא תהליך בו נבנית תוכנית עבודה לעסק, התוכנית כוללת מטרות ויעדים רלוונטיים וכך, המתאמן זוכה להציב לעצמו מטרות יעילות ולכבוש אותן. הוא חווה הצלחה ומקבל כלים פרקטיים לשחזר אותה גם לאחר שתקופת האימון הצמוד מסתיימת. אימון עסקי עם רועי עמוס שהוא מנטור בעולם האימון, ידוע כאימון ההופך את בעל העסק למחובר לעסק שלו. הוא משכלל את החשיבה מחוץ לקופסא וכך הזדמנויות מתגלות ומתקבלות תוצאות מרשימות.

אימון עסקי

מה תקבלו מהאימון העסקי?

אימון עסקי מסייע למתאמן במספר דברים ובאופן כללי הוא מייעל את תפקוד העסק באמצעות הקניית כלים לבעל העסק להתנהלות עסקית נכונה. אם נרכז את הנקודות העיקריות נגיע אל:

  • הכרת האתגרים שהעסק מציב בפניכם. המאמן יציג דרכים יעילות להתמודדות עם האתגר.
  • טיפים מהעולם העסקי להצלחה.
  • עידוד מחשבות יצירתיות ומציאת פתרונות פחות מקובלים אך יעילים אפילו יותר
  • ליווי עד לצמיחה ולהתפתחות העסקית שלכם
  • כלים לשיפור תפקודים ניהוליים המייעלים את הביצועים בעסק.
  • ליווי בדרך לעמידה ביעדים העסקיים שלכם.

 

לסיכום

אימון עסקי הוא הדרך של בעלי עסקים רבים להביא את העסק שלהם למקום טוב יותר. מי שרוצה להשתייך לליגה של הגדולים, פונה לקבלת הכוונה מקצועית. כל התפתחות מקצועית צריכה להיעשות באופן שקול ומדוד. מצד אחד צריכים להיות עירניים לסיכונים ומצד שני צריכים לזכור את הפוטנציאל. וכך, בצורה מאוזנת חותרים להצלחה.

אימון עסקי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא