חיפוש

איך ניתן לייעל את הביטוחים שלי?

אף ישראלי לא אוהב להרגיש פראייר שמשלם מחיר יקר על ביטוחים שניתן להשיג במחיר נמוך יותר… הבעיה היא שזה המצב בשטח. על פי נתוני משרד האוצר מעל חמישים אחוז מציבור המבוטחים בישראל לא יודע מה קורה עם תיק הביטוחים שלו. לשאלה איך ניתן לייעל את תיק הביטוחים לא כל ישראלי יודדע לענות. והסיבה לכך ברורה: הוא אפילו לא יודע מה מצב הביטוחים, איך ידע על הדרך לייעל אותם? באנו לעשות לכם סדר בנושא. 

 

שלב ראשון – איתור הביטוחים הקיימים

השלב הראשון בדרך לייעול תיק הביטוחים הוא לאתר את הביטוחים הקיימים על שימכם. לצורך איתור ביטוחים הקים משרד האוצר את אתר הר הביטוח הממשלתי וכך כל אחד יכול להיכנס, להזדהות ולקבל פרטים על הביטוחים הקיימים על שמו. מקבלים דו"ח ביטוחים מרוכז הכולל את שמות הביטוחים, מספר הפוליסה של כל ביטוח והדרך ליצירת קשר עם החברה המבטחת.

 

שלב שני – הבנת הדו"ח המתקבל

לאחר שיש לכם הדו"ח ביד, חשוב שתבדקו מה משמעות כל ביטוח. האם יש לכם ביטוחים שאתם לא צריכים? ביטוחים כפולים או אולי ביטוחים יקרים? לצורך כך יש לעבור שורה אחר שורה בדו"ח הר הביטוח ולבדוק האם הנתונים מצריכם שינוי. בגלל שחיפוש עצמאי לא הופך אתכם למבינים בתחום הביטוח, ההמלצה היא להיעזר בסוכני ביטוח מומחים לאיתור ביטוחים ובדיקות ייעול שכאלו.

כנסו לאתר https://erenfeld-ins.co.il ובחרו בשירות חיפוש ביטוחים. מדובר בירות חינמי ללא עלות שלאחריו תוכלו להבין מה קורה עם תיק הביטוחים שלכם. בוכן הביטוח ימליץ לכם על שינויים אפשריים כדי לייעל את התיק הביטוחי.

 

שלב שלישי – ביצוע השינויים

ביטול ביטוחים כפולים

ביטוח כפול הוא מצב בו מבוטח משלם מספר פעמים על אותו ביטוח למרות שהוא לא יקבל פיצוי גבוה יותר מחברת הביטוח הבשל הביטוחים הכפולים. במצב כזה הדבר הנכון הוא לזהות מהו הביטוח שמשתלם לבטל, לבטל אותו ולהוזיל את מחיר הביטוחים.

 

החלפת ביטוחים יקרים

עולם הביטוח משתנה ומתפתח וכך מחירי הביטוח גם הם. אם בעבר רכשתם ביטוח במחיר מסוים, ייתכן שאתם יכולים למצוא ביטוח מקיף יותר באותו מחיר שאתם משלמים. אין סיבה לשלם מחיר יקר כשאפשר לקבל יותר באותו מחיר.

 

ביטול ביטוחים לא רלוונטיים

לא מעט מבוטחים משלמים על ביטוחים שהם לא צריכים. זה יכול להיות ביטוח רכב על רכב שכבר נמכר, ביטוח תכולה על ציוד שכבר הוחלף וכן הלאה. לאחר איתור הביטוחים יש לבדוק כי כל ביטוח קיים הוא אכן ביטוח נדרש. ואם לא? זה הזמן לבטל אותו!

 

לסיכום

ניתן לייעל את התיק הביטוחי באמצעות איתור הביטוחים הקיימים ובדיקת ביטוחים מעמיקה. את השירות הזה ניתן לקבל מאתר ארנפלד ביטוח ללא עלות ובכך להנות מראש שקט ורגוע.

ביטוחים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
ביטוח
מה הוא דו"ח הר הביטוח?

בחור צעיר ממרכז הארץ העלה לפני כמה ימים סרטון בענייני ביטוח שהפך לוויראלי. מי מכם שפספסו את הבאז, צריכים לדעת שמדובר בתושב מרכז הארץ שגילה

קרא עוד »