חיפוש

לאן אמרתם שטסים?

טוב חברים, באופן רשמי מיצינו את הנופש הסטנדרטי הזה שכולם יוצאים אליו. כן, גם דובאי כבר לא מרגשת אותנו כי מאז שהיעד נפתח עבור הישראלים, הספקנו לבקר בו 4 פעמים לפחות. כן, אנחנו רוצים אקזוטי ממש. אבל אם אפשר אקזוטי ולא במרחק של יומיים טיסה מהבית. מכירים משהו כזה? זהו, גם אנחנו לא הכרנו עד ש.

נחתה עלינו השראה מדהימה. במרחק לא רב מישראל (הכל יחסי חברים כן, אבל בכל זאת) יש איים מדהימים שטרם הפכו ליעד החם הבא. וזה אומר שעכשיו זה הזמן המדויק לבקר בהם. לכן התחלנו כבר לחפש לנו מלונות באיים האזוריים וממליצים לכם להתחיל לעשות את זה גם. או שתחפשו מלונות בלגאווי, אבל שם כבר תסתדרו לבד. אז מה זה האיים האלה, איפה הם נמצאים ובעיקר למה שנרצה לנסוע עד אליהם? לאט לאט.

 

 אז לאן אמרתם שטסים או איפה היעד הזה בכלל

איים אזוריים זה בהחלט לא מקום ששמעתם עליו הרבה. לכן נגלה לכם שאיים אזוריים הם חלק מיבשת אירופה, אפילו שזה נשמע לנו כמקום שנמצא לו אי שם בקרבת מדגסקר. הם נמצאים בתוך האוקיינוס האטלנטי ומשתייכים טריטוריאלית לפורטוגל, מדינה שכבר למדנו להכיר ולאהוב.

האיים הם ארכיפלג שמורכב מצידו מ – 9 איים, כאשר הגדול מבין האיים נקרא סאן – מישל והקטן מבין האיים נקרא קורבו.

 

 כיצד הם נוצרו או פינת היסטוריה קצרה

אתם בטח שואלים את עצמכם כיצד זה הגיוני, שבמרחק כה קטן נוצרו האיים המדוברים? ובכן, האיים האזוריים הם תוצאת התפרצות הר געש. כך נוצרו מין אגמים במקומות בהם נהיו שקעים אחרי אותה ההתפרצות.

 

 תנאי מזג האוויר או מה שמים במזוודה

מדובר באקלים נוחים ונעימים גם בחורף. עונה גשומה יותר היא בין ספטמבר לאפריל, אבל אין זה אומר שלא מומלץ להגיע בעונה זו, לפי משפט גרמני מוכר אתם לא עשויים מסוכר ולפי משפט שאנחנו רגילים להגיד , אתם עדיין תהנו גם אם יירד עליכם גשם.

 

 נופש עצמו או מה עושים שם באמת

אם אתם בונים על חופשת בטן גב נטו, כדאי שתחשבו שוב. אין באזור יותר מדי חופים עם חול עליהם, האזורים פה כוסו בלבה שהתקשתה, לכן מדובר בשטח סלעי לרוב. הדברים המגניבים שיש לעשות פה, פרט לטבילה במי האוקיינוס, הם צלילה רגילה וגם צלילה מגניבה יותר שנקראת whale watching, שהיא בעצם צפייה בלווייתנים בתרגום חופשי.

מדובר בחוויה אדירה למדי. באופן כללי, האיים האזוריים מתגאים בשמירה על כמה שיותר משטח הטבעי של המקום ובתיירות שמוגדרת כתיירות אקולוגית. פרט ללוויינים, יש פה גם דולפינים ובכל מה שנוגע לקרקע מוצקה, יש פה יערות שיד אדם לא נגעה בהם.

 

 הרי געש או מה בוער לכם

זוכרים את החלק שבו האיים נוצרו כתוצאה מהתפרצות הר געש? אז יש פה כמה וכמה כאלה. בנוסף, כאמור, תמצאו פה אגמים שנוצרו בתוך אותם הרי געש, דבר מדהים שלעצמו.

 

 כנסיות או מה המקומיים אוהבים לעשות

יש פה המון כנסיות, אפילו לא הצלחנו לספור כמה יש סך הכך ויש ביניהן גם כאלה שבהם התפללו המלווים של קולומבוס במסעותיו לגילוי יבשות חדשות.

 

 איזה אי לבחור או אני לא מקומי

מדובר בשאלה מתקילה במעט, שכן מדובר במקום שבו לכל אי יש מה להציע לכם. מתעקשים בכל זאת? קחו לכם כמה דוגמאות. לסן מיגל יש כנסייה שבה יש סוד קטן (חדר אוצרות נקרא לו), יש על האי גם נקרות, ארמונות והר געש שבתוכו תמצאו שני אגמים – כחול וירוק. בטרסיירה יש מנהרה עם אגם פנימי ומוזיאון היין. בפיקו נמצאים הכי הרבה לוויתנים שראיתם אי פעם ויש פה שבעה אגמים ומפל שנקרא Ribeira Grande.

בקצרה, ברור לנו שלא פתרנו לכם את הבעיה של איזה אי לבחור, אבל אנחנו יכולים להבטיח לכם שלא משנה על מה תחליטו, תגלו מקום מדהים ביופיו, בטבע שלו, בנופים שלו באווירה הכללית שלו שלא משתווים לשום מקום שהייתם בו עד עכשיו (אלא אם כן הייתם כבר במדגסקר. ולא, לא דיברנו על הסרט). אתם עוד כאן? רוצו לארגן מזוודה, האיים האזוריים כבר מחכים לכם.

 

מלונות לאגאווי

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא