חיפוש

כנגד אלו מזיקים יעילה הדברת מזיקים?

הדברת מזיקים נעשית במטרה לחסל או להרחיק מגוון של מזיקים מביתכם, מהעסק, מהגינה או בכל אזור בו אתם מרססים נגדם. הדברת מזיקים נעשית במגוון שיטות שונות בעלות רמות יעילות ורעל שונים. ההדברה יכולה להיעשות כנגד מגוון של מזיקים, כאשר כל סוג גורר הדברה וחומרים שונים.

כל סוג של מזיקים אותו אתם מעוניינים להרחיק יצרוך גם טיפול שונה, לכן יש להיערך מראש ולבחון מה הם בדיוק המזיקים מהם אתם מנסים להיפטר.

הסוג הנפוץ ביותר של הדברה היא נגד חרקים, אך למעשה יש מגוון רב של אפשרויות בעבור אלה הרוצים לנקות את ביתם מאורחים ומבקרים בלתי רצויים. לפניכם כל מה שצריך לדעת על כנגד אלו מזיקים יעילה הדברת המזיקים.

 

הדברת מזיקים באזור הבית והמחיה

רוב הדברות המזיקים הנעשות בבית הן כנגד ג'וקים וחרקים, שכן המזיקים הנפוצים ביותר בבית הם מגוון חרקים כמו זבובים, יתושים, עכבישים וכו'. הדברות נוספות שמקובל לעשות במרחב הבית הן הדברות מכרסמים כמו עכברים וחולדות. אלה מזיקים שעשויים להוות סכנה לתשתיות הבית ולפזר מחלות.

לכן, מומלץ להדביר את המרחבים בביתכם ובגינה באופן תדיר כדי למנוע את הופעתם של מבקרים אלה, שמורידים את רמת החיים וגורמים להרבה אי נעימות במרחב הפרטי והבטוח שלכם.

לעוד מידע על הדברות לחצו על הקישור – המדביר בעיר.

 

מהם המזיקים הקיימים בביתנו וכנגד אלו מזיקים יעילה ההדברה?

ישנו מגוון רב של סוגי מזיקים להם ניתן לבצע הדברה. לרוב לכל סוג אחר של מזיקים תידרשו לבצע הדברה שונה שתכיל חומרים ורעלים אחרים שיתאימו באופן יעילות שונה לסוגי המזיקים השונים. כדאי להכיר מהם סוגי המזיקים שעשויים להיות קיימים בביתכם, ולאיזה מהם ניתן לעשות הדברה. לפניכם מפורטים מספר סוגי מזיקים וסוגי ההדברה המתאימים להם:

 

הדברת טרמיטים

טרמיטים הם חיות הגורמות נזק רב למוצרי העץ הנמצאים בבית. הטרמיטים יכולים להביא להוצאות כלכליות ונזקים של ממש, לכן חשוב מאד להדביר כנגדם ברגע ששמים לב לנזק בעץ או להימצאותם.

 

הדברת חרקים ומזיקים

ההדברה כנגד מזיקים וחרקים יעילה כנגד כל סוגי החרקים הקטנים שניתן למצוא בביתנו – פרעושים, מקקים, נמלים, כיני יונים, זבובים, יתושים ועוד.

 

הדברת מכרסמים

המכרסמים שונים מכל סוג מזיקים אחר מאחר ומדובר ביונקים, שהם גדולים יותר ועמידים יותר משאר המזיקים בבית. אלה גם המזיקים שעשויים לגרום הכי הרבה נזק בבית ולגרור תקלות למיניהן או מחלות. לכן אלה עשויים להוות מפגע תברואתי של ממש ממנו יש להימנע.

חומרי ההדברה בהם משתמשים כדי להדביר מכרסמים הינם חומרים מסוכנים ורעילים במיוחד מאחר ומדובר ביונקים די גדולים כך שהם עלולים להוות סכנה לכלבים ולילדים ויש להשתמש בהם במינון מבוקר ואחראי. מומלץ לבצע את ההדברה באזורים שלא יסכנו את הדיירים כמו בפתחי ביוב.

 

הרחקת עופות

עופות שונים ובמיוחד יונים, יכולים להוות הפרעה של ממש לשגרת חיינו, בין אם בבית, בחלונות ובנזקים בגינה. לעיתים אין ברירה אלא להרחיקן וניתן לבצע זאת במגוון שיטות להרחקה או הדברה.

עכבר מת הפוך על גבו ליד ארון קבורה מעץ

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
בדק בית
מתי צריך לעשות בדק בית? 

שירות בדק בית הוא אחד השירותים החשובים ביותר שעומדים לרשות רוכשי דירות. שירות זה נועד לספק להם מידע אודות הנכס שרכשו לפני שהם נכנסים אליו,

קרא עוד »