חיפוש

יתרונות מוצרי אמבטיה מעוצבים מבטון

חדר המקלחת, או בשמו היוקרתי יותר "חדר האמבטיה", הוא חדר שרובנו אוהבים להיות בו ולהשתהות בו. חדר המקלחת אמור לתת לנו תחושה נעימה, חמימה וביתית, ואפילו מנחמת (כאשר חוזרים הביתה אחרי יום ארוך מחוץ לבית, וכל מה שאנו רוצים זו מקלחת כיפית שתוכל "לשטוף מאיתנו" את תלאות היום). כיצד תוכלו להפוך את חדר המקלחת לחדר מזמין ונעים יותר, שיעניק לכם את האווירה החמימה הרצויה?

 

עיצוב מזמין ונעים לחדר האמבטיה – איך עושים זאת?

כאשר מתכננים את עיצוב חדר האמבטיה, יש להתחשב בכך שזהו חדר חשוב ומרכזי בבית, שעתיד לשמש אותנו מדי יום ביומו ולהוות את המקום בו אנו נרגעים אחרי יום ארוך מחוץ לבית. בהתחשב בכך, תוכלו להשתמש במספר אלמנטים שיעניקו לחדר את החמימות הרצויה:

  • שימוש בצבעים בהירים: חדר אמבטיה מזמין ונעים במיוחד מאופיין לעיתים קרובות בצבעים רכים ונעימים, הן של קירות החדר (כאשר הקירות יכולים להיות צבועים בצע עדין ורך, שאינו הצבע הלבן הרגיל), והן של האלמנטים ומוצרי האמבטיה השונים.
  • גופי תאורה: גופי תאורה מעניקים אור לחדר, תרתי משמע. מומלץ להאיר את החדר באמצעות גופי תאורה במקומות המרכזיים בחדר, כמו למשל מעל המראה ומעל המקלחת עצמה.
  • מראה: גם אם חדר המקלחת שלכם הוא קטן ויחסית צפוף, תוכלו להעניק לחדר תחושה גדולה ומרווחת יותר ככל שתשתמשו במראה גדולה יותר. מלבד אפקט הגודל שמעניקה המראה, היא תוכל לשמש אותנו גם בצורה פרקטית – כי מי מאיתנו לא רוצה מראה גדולה שניתן להתארגן מולה?
  • ארון אחסון: אחד הדברים שלא תמיד מייחסים להם את החשיבות הנאותה שמגיעה להם הוא הנושא של פתרונות אחסון. גם כאשר מדובר בחדר האמבטיה, שלכאורה לא אמור לאחסן הרבה מאוד מוצרים, יש צורך גדול בלפחות ארון אחסון אחד מרכזי שבו ניתן לאחסן את כל מוצרי האמבטיה (מגבות, גלילי נייר טואלט, תכשירי קוסמטיקה למיניהם, סבונים ועוד).

 

כיצד מוצרי אמבטיה מבטון יוכלו לשדרג את חדר האמבטיה שלכם?

אמנם השילוב של בטון ומוצרי אמבטיה לא נראה במבט ראשון כשילוב מובן מאליו, אך כאשר תראו את מוצרי האמבטיה המדהימים שניתן להפיק מבטון – תבינו בדיוק על מה מדובר ומדוע המוצרים האלו כה מבוקשים!

מוצרי אמבטיה מבטון אצל דריה יוכלו להעניק לחדר האמבטיה שלכם מראה מודרני, יוקרתי ונעים – שזה כל מה שאנו רוצים שחדר האמבטיה שלנו יהיה! בין המוצרים שתוכלו לבחור לחדר האמבטיה שלכם ניתן למצוא כוס למברשת שיניים, כוסות אחסון, מברשות אסלה, מתקן לסבון, מגשים, אגרטלים ועוד מגוון מוצרים, שכולם עשויים מבטון, ויעניקו לחדר האמבטיה שלכם חום ונועם מפתיעים ומרגשים.

אם אתם מעוניינים בעיצוב מעניין ולא שגרתי לחדר האמבטיה, ועדיין להנות מתחושה חמימה, ביתית ומנחמת – מוצרי אמבטיה מבטון זהו הפתרון בשבילכם!

אמבטיה מודרנית

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא