חיפוש

איך לחגוג יום הולדת 6 במהלך הקורונה

הקורונה שינתה את החיים שלנו מן הקצה אל הקצה. אפשר לראות כי יש לה השפעה אדירה לא רק מבחינה בריאותית אלא גם מבחינה כלכלית.

כך השילוב של מחלה מסוכנת ומצור כלכלי נותן את אותותיו על אזרחי ישראל.

אנחנו צריכים לזכור שאם לנו המבוגרים קשה בתקופה זו הרי שלילדים קשה פי כמה.

כך לדוגמא ילד או ילדה אשר חוגגים יום הולדת 6 לא מבינים מדוע אי אפשר להזמין את כל הגן למסיבה.

כאשר אנו עורכים מסיבת יום הולדת אנו עדיין צריכים להקשיב להוראות של משרד הבריאות ושל הפרויקטור רוני גמזו ועל פי הנחיות אלו לערוך את המסיבה.

כמובן שאי אפשר לערוך מסיבה בסדר גדול שהיינו עושים לפני הקורונה אך פעמים רבות מסיבה אינטימית טומנת בחובה יתרונות אל מול מסיבה גדולה ועמוסה וזה משהו שכדאי לנו לקחת אותו בחשבון.

 

האם לערוך שני ימי הולדת?

העובדה כי הקורונה הגיעה לחיינו מחייבת אותנו בפתרונות יצירתיים לחגיגת יום ההולדת. כך לדוגמא אחת האופציות המעניינות היא לערוך שני ימי הולדת. לדוגמא יום הולדת אחד לחברים מן הגן ויום הולדת שני למשפחה הקרובה. אין ספק כי הילד שלכם ייהנה מאוד מכך ואתם תגרמו לו אושר גדול. עם זאת אתם חייבים לחשוב האם יש לכם כוח להרים עכשיו שני אירועים מכיוון שמדובר בעבודה רבה. אם יש לכם את הכוח ואת הרצון לערוך שני ימי הולדת אזי לכו על זה וכך תעניקו לילד שלכם חוויה אשר הוא יזכור במשך שנים ארוכות וזה תמיד דבר טוב.

 

מדוע כל כך כדאי להביא לאירוע מתנפחים?

בין אם אתם עורכים יום הולדת אחד או שניים אתם חייבים לחשוב על האטרקציות שיהיו באירוע. כיום ברור כי האטרקציה הטובה ביותר למסיבת יום הולדת בגיל 6 אלו הם מתנפחים. להשכרת מתנפחים לאירועים יש יתרונות עצומים ואין ספק כי הם ישרתו אתכם בצורה נהדרת. פעמים רבות המתנפחים הופכים להיות מרכז האירוע והילדים לא יכולים להפסיק להשתולל עליהם וזאת מכיוון שהם כה כיפים ומהנים. כמובן שהמתנפחים חייבים להיות ברמה גבוהה ואיכותיים במיוחד וזאת בכדי להבטיח שהילדים ייהנו מהם כמה שיותר. אין כמו השתוללות של ילדים על מתנפחים וזה אחד הדברים המהנים ביותר לראות ולכן כדאי לכם להביא מתנפחים לכל מסיבת יום הולדת בטח בגיל שש שהינו הגיל האופטימלי למתנפחים.

 

על מה אסור לוותר בחגיגה?

להשכרת מתנפחים לאירועים יש יתרונות רבים אך זה לא אומר שאפשר לערוך מסיבה רק איתם. החובה במסיבה היא להביא גם קינוחים ובמיוחד עוגה מיוחדת וזאת עקב העובדה כי ילדים מתים על עוגות. לכן אם אתם רוצים לערוך מסיבת יום הולדת לילד או ילדה בגיל שש אתם חייבים אבל חייבים לחשוב על איזה עוגה אתם מביאים לאירוע ולא להתפשר על כך.

 

אישה מכבה נרות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אמן החושים
הופעת אמן חושים ב-2023

אמן חושים הוא סוג מסוים של אמן בתחום הקוסמות. אמני חושים משתמשים בידע, כישרון וניסיון כדי לייצר אשליה של כוחות על טבעיים. בעזרת טכניקות שמשלבות

קרא עוד »