חיפוש

5 טיפים לתזונה בריאה אצל גורי חתולים

יש לכם גור חתולים בבית? בין אם אספתם אותו מהרחוב, אימצתם דרך עמותה או קניתם מאדם פרטי, יש כמה דברים שחשוב שתדעו בקשר לתזונה שלו.

חשוב לתת לגורי החתולים שלכם אוכל מזין ובריא, רגע לפני שתצאו לחנות חיות כדי לקנות עבורם אוכל, כדאי שתקראו את 5 הטיפים שכל בעלים של גור חתולים

 

צריך לדעת בנוגע לתזונה שלו:

  1. תוודאו שהאוכל שאתם קונים מכיל ויטמינים ומינרליים

חשוב לוודא שהאוכל שאתם קונים לגור החתולים שלכם מכיל כמות גדולה של חלבונים שחיוניים לבנייה של התאים והשרירים, כזו שתסייע להם לגדול ולהתחזק. אך לא מספיק שהמזון יכיל חלבונים בלבד, בנוסף לחלבונים שגורי חתולים צריכים לצרוך על בסיס יומי, חשוב לבדוק שהאוכל שאתם קונים עבורם מכיל ויטמינים ומינרלים שונים. אספנו עבורכם כמה וויטמינים ומינרליים שחשוב שתשימו לב שנמצאים במרכיבים של המזון שאתם מתכננים לקנות לו:

  • ויטמין D שמחזק את העצמות והשיניים
  • ויטמין A שמחזק את המפרקים וחיוני לבריאות העור
  • ויטמין E שמחזק את מערכת החיסון
  • סידן שחיוני לתפקוד של השרירים ולחיזוק העצמות והשיניים

גורי חתולים צריכים אוכל מזין ובריא כדי שיוכלו להתפתח, לכן חשוב לשים לב שאתם נותנים להם את התזונה הטובה ביותר.

 

  1. תנקו את קערת האוכל והמים בכל יום בשעה קבועה

לאחר שקניתם אוכל מזין, חשוב מאוד שתשימו לב שאתם מנקים את קערת האוכל והמים של גור החתולים שלכם מידי יום. ההצעה לבצע זאת בשעה קבועה תאפשר לכם לעשות זאת בדרך קבע, כך יפחת הסיכוי שתשכחו לנקות את הקערות. ניקיון קבוע של הקערות שלכם, יאפשר לכם להגיד צ'או צ'או לחיידקים ומזיקים שעלולים לפגוע בקיבה הרגישה של הגורים שלכם

 

  1. חטיפים

חשוב מאוד לפנק את גורי החתולים שלכם ולגוון את האוכל שהם צורכים. בנוסף למזון היבש, החטיפים עתירי החלבון וקופסאות השימורים המפנקות שתקנו לו, מומלץ גם לחשוף אותו לעיתים קרובות לחטיפים בריאים שגם אתם צורכים.
הכוונה למזונות כמו גזר ותפוח (כמובן ללא הגרעינים), שעועית ירוקה ומלפפונים.
חשוב להרגיל אותם מגיל צעיר לצרוך מזונות בריאים בנוסף לאלו שקונים בדרך כלל בחנויות החיות.

 

  1. הימנעו מלהאכיל במזון ביתי

לעיתים אנחנו רוצים לפנק את הגורים שלנו ולתת לה לטעום מהמטעמים שאנחנו אוכלים לארוחת הצהריים או הערב. מומלץ להימנע ממתן אוכל מסוג זה כדי להימנע מלהרגיל אותם. הדבר עשוי לגרום להם להעדפה של המזון שאתם אוכלים, כך שייתכן שהם יסרבו בהמשך לצרוך את האוכל שתקנו להם.

 

  1. תמלאו את קערת המזון במנות קטנות

כשאתם ממלאים את קערות המזון של גור החתולים שלכם, חשוב שתשימו לב שאתם לא ממלאים אותן יתר על המידה. גורי חתולים צריכים לאכול מנות קטנות.

 

בעל חיים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא