חיפוש

חג שמח – המתנות הכי מגניבות לשנת 2021

כל שנה מחדש מעסיקים רבים מקדישים מחשבה רבה ומתלבטים איזו מתנה הכי כדאי להעניק לעובדים המסורים לרגל החג העומד בפתח. רבים מהם לבסוף מוותרים על הרעיון של הענקת מתנה שימושית ומקורית ומעניקים לכל עובדי החברה תלושי קנייה לרשתות השיווק השונות.

אם גם אתם נמנים בין אותם מעסיקים, השנה חסכנו לכם את כל התרוצצויות וההתלבטויות המיותרות, קבלו את מדריך המתנות האולטימטיבי לחגי ישראל ב-2021.

 

החג אשר פותח לנו את השנה – ראש השנה

אם השולחן ערוך בתפוחים בשלל צבעים טבולים בדבש מתוק ומפתה וגרגרי רימון נוצצים מעטרים כל צלחת שנייה, אין ספק כי מדובר בחג שפותח את עונת החגים החדשה, ראש השנה. לרגל חג זה מומלץ להעניק לעובדים דברי מתיקה המכילים תפוחים דבש ורימונים.

כמו כן, ישנם שלל מתנות אלקטרוניות אשר יתאימו מאוד לרוח החג כמו למשל רמקול בצורה של תפוח מצופה בציפוי אקרילי לבן, נטען באמצעות כבל USB ומאפשר לשמוע מוזיקה באיכות מעולה בכל זמן בכל מקום. על הרמקול עצמו תוכלו להדפיס ברכה אישית, איחול שנה טובה וכמובן להטביע לוגו של החברה ובכך לסייע לחיזוק המותג שלכם.

 

אור קטן בלב החורף הסגרירי – חג החנוכה

חג החנוכה הידוע בכינויו חג האורות, הוא חג אהוב במיוחד על קטנים וגדולים כאחד. הסמלים הרבים שלה החג הכוללים סביבונים, נרות וסופגניות ריחניות יבטיחו שתוכלו למצוא בקלות שלל מתנות אשר יתכתבו עם רוח החג בצורה מושלמת וישמחו כל עובד בכל גיל.

כך למשל, במקום סביבון תוכלו לספק לעובדים שלכם ספינרים ולהדפיס עליהם ברכת חג אורים שמח בשילוב עם לוגו של החברה שלכם. מתנה זאת הינה שימושית במיוחד לעובדים אשר מתמודדים עם הפרעות קשב וריכוז, או הורים לילדים אשר תמיד ישמחו לקבל צעצוע חדש.

מתנות נוספות אשר יתאימו במיוחד לרוח החג הם כל אותן מתנות המכילות אורות. ניתן להעניק לעובדים למשל דיסק און קיי המשלב פנס לד, או מנורת לד לקריאה המתחברת לחיבור USB. עם מתנות שכאלו העובדים ייהנו מחג אורים מואר במיוחד.

 

מרבים בשמחה – חג פורים

חג פורים הוא חג השמחה השטות והצחוק ועל כן מתנות שמקבלים בפורים צריכות להיות משעשעות ומהנות במיוחד. אביזרים לצילום כמו מוטות סלפי יאפשרו לעובדים שלכם לתעד את עצמם נהנים במהלך החגיגות ומוצרי שמע איכותיים כגון אוזניות אלחוטיות ורמקולים מעוצבים יבטיחו שהם יוכלו להוסיף ולחגוג בכל מקום.

 

חג הלבלוב הפריחה והצמיחה – חג הפסח

חג הפסח הוא חג האביב וגם חג החירות ועל כן אם תעניקו לעובדים שלכם מתנה שתאפשר להם לטייל ממושכות בטבע בקלות ובנוחות הם יוכלו להנות ממתנה אשר משקפת את המהות של החג בצורה מושלמת.

אם כן, לרגל חג הפסח, שקלו להעניק לעובדים שלכם בקבוקי נירוסטה מעוצבים בשלל צבעים אשר ישמרו על הטמפרטורה של השתיה שלהם לאורך זמן. לחלופין, העניקו להם מטען אלחוטי נייד אשר יבטיח כי לעולם לא יתקעו בלי סוללה, גם כאשר הם באמצע שדה מבודד ופורח.

אם אתם מחפשים מתנות איכותיות לעובדים שלכם לקראת החג, היכנסו לאתר של מה באלי https://ma-bali.com/category/מוצרים-ממותגים/מתנות-ממותגות/מתנות-ממותגות-לחג ותהנו ממגוון רחב של מתנות איכותיות ברוח החג.

מתנה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מתנות בגדלים שונים
רעיונות למתנות לנובי גוד

לקראת נובי גוד המתקרב, חשוב להיות מוכנים ולרכוש מבעוד מועד מתנות וגאדג'טים נחמדים במחירים אטרקטיביים. קבלו מספר רעיונות למתנות לנובי גוד.   מהו נובי גוד

קרא עוד »