חיפוש

האם כדאי להיעזר בחברה פרטית לאיתור כספים?

משרד האוצר יצא בשנה שעברה עם מיזם חדשני אשר מאפשר לקבל מידע בנוגע לכספים אבודים. יחד עם זאת, מדובר בשירות לא מלא אשר לא מאפשר לקבל את כל המידע, כמו גם הכוונה. על כן, האם כדאי להיעזר בחברה פרטית לצורך האיתור? כל הפרטים – במאמר הבא.

איתור כספים אבודים – מיזם של משרד האוצר

במדינת ישראל ישנם מיליארדי שקלים אשר להם אין דורש, בעיקר אצל חברות הביטוח. למעשה, מדובר בבעיה חמורה ביותר וזאת לאור העובדה כי אזרחים רבים אינם מודעים לעובדה כי יש ברשותם כספים, אשר יכולים לסגור בעבורם את המינוס כמו גם לנהל את הכספים בצורה טובה ושקופה יותר. על כן, משרד האוצר יצא לאחרונה במיזם "הר הכסף" אשר מאפשר לקבל מידע אודות כספים אבודים, אולם מדובר בשירות מורכב אשר מצריך מהאזרח יצירת קשר עם חברת הביטוח, מה שעלול לקחת לא מעט זמן, כמו גם מאמץ. יתרה מכך, לאור העובדה כי לרוב הציבור הישראלי אין הבנה בהליכים פנסיונים כמו גם ירושות, רבים מעדיפים שלא להתעסק בנושא. על כן, מדובר בשירות איכותי אשר יש להשתמש בו, אולם חשוב לזכור כי כיום ניתן לקבל את השירות הזה גם מחברה פרטית, רק באופן נרחב יותר.

כספים במזומן

האם כדאי להיעזר בחברה פרטית לצורך איתור כספים?

כאמור, פעולה של איתור כספים באמצעות המיזם של משרד האוצר עלול לקחת לכם לא מעט זמן ומאמץ, וזאת לאור העובדה כי באמצעות הר הכסף ניתן לראות רק היכן יש לכם כספים, ולא מהם הסכומים או סך התשלומים אותו אתם משלמים. על כן, נכנסו לתחום חברות פרטיות אשר מאפשרות באמצעות תשלום סמלי לבצע את הבדיקה, תוך קבלת ייעוץ ממומחה. מדובר בפלטפורמה חדשנית אשר מאפשרת לציבור לחסוך לא מעט זמן כמו גם מאמץ, וזאת לאור העובדה כי בחברות הללו עובדים מומחים לתחום אשר יודעים להעניק דו"ח מקיף הכולל נתונים כספיים, כמו גם ליווי של מומחה לתחום. לכן, העלות אותה תשלמו לחברה הפרטית יכולה לחסוך לכם מעבר לזמן ולמאמץ גם לא מעט כסף, כאשר כיום החברה הפרטית המובילה בתחום היא הר הכסף.

איתור כספים – במהירות ובעיליות

באמצעות אתר הר הכסף איתור כספים תוכלו לממש למעשה את הזכות שלכם לאתר כספים אבודים, כמו גם לקבל מידע באופן פשוט. למעשה, במקום שאתם אלו שתעשו את העבודה צוות מיומן אשר לו ניסיון בתחום יבצע בעבורכם את הבדיקה, תוך 21 יום. בתום קבלת הדו"ח, תוכלו לקבל ייעוץ אישי אשר נועד להעניק לכם אינפורמציה כלכלית מהותית בנוגע למיקום של הכספים, והאם אכן המסלולים הללו מתאימים לכם. עלות השירות עומדת על 351 ₪ כולל מע"מ, והיא מוכרת למס. למידע נוסף, היכנסו לאתר https://silver-mountain.co.il.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא