חיפוש

חברה לניקוי ספות בד בנתניה- חיסכון בעלויות ועצבים

לרובנו יש לפחות ספה אחת אם לא כמה שקרובה לליבנו, זו שכאשר אנחנו ״נוחתים״ עליה בסוף היום אנחנו כבר לא רוצים לקום ממנה.

הרבה פעמים, גם אם הספה שלנו יקרה לנו אנחנו לא מטפלים בה כראוי והיא מתלכלכת, מתבלה וצוברת ריח וכתמים לא נעימים.

במקום לזרוק את הספה בעצב ולהתחיל לבחור ספה חדשה שתגבה מאיתנו זמן יקר וכאב בכיס, יש פתרון קל וזול לניקוי הספה ולגרום לה להיות כמו חדשה.

למה לכם לזרוק את הספה? לפעמים זה נדמה כמו הפתרון היחיד לחידוש מראה הבית וכדרך היחידה היפטר מהריח הנוראי אבל תהיו מופתעים כמה זה קל וכמה כסף תחסכו אם תבחרו בניקוי הנכון שיחדש את מראה הספה, את הריח ויעזור להשמיד את כל החיידקים.

 

איך זה עובד?

אם אתם מחפשים ניקוי ספות בנתניה יש פתרון קליל, זול ואיכותי! חברת SOS CLEAN  הביאה עמה לארץ טכנולוגיה שפותחה בארצות הברית לניקוי ספות, שטיחים ווילונות. הטכנולוגיה עובדת בשיטת הזרקה – יניקה, משמעותה הזרקה של מים חמים עם חומרי ניקוי לספה בלחץ גבוה על מנת לרכך את הלכלוך ולפרק אותו מפנים וחוץ הספה כמו גם השמדת החיידקים והבקטריות. לאחר מכן שואבים את כל הלכלוך, חומרי הניקוי והחיידקים בעזרת משאבה חזקה ומביאים את הספה למצב חדש!

החברה פועלת במקצועיות כאשר לכל סוג ספה והחומרים ממנה עשויה ישנם חומרי ניקוי מתאימים, הצוות יספק ייעוץ לפני הניקוי ומענה מתאים לכל ספה וספה.

 

למה לבחור בדרך זו?

למה לכם לסמוך על שיטה זו? מי אמר שמצב הספה יחזיק ושכל הלכלוך ייעלם? קודם כל ולפני הכל מומלץ לפנות לגוגל ולהסתכל על המלצות על SOS CLEAN בכדי לראות ביקורות לא מסוננות ולראות מה לקוחות חושבים על השירות. אם תקראו את הביקורות תוכלו לראות שהשם של החברה הולך לפניה ולא בכדי, המוני לקוחות מרוצים בלי בלוף ושטיקים – זו פשוט שיטה שעובדת. סיבה נוספת לבחור בשירותים אלו היא הכנות ושירות הלקוחות של צוות החברה, בבחירה בשיטה מתקדמת זו תקבלו מענה לפני ואחרי הניקיון ותוכלו להתייעץ בכל נושא שתרצו ולעשות הכנה מקדימה שתעזור לשירות מדויק בעת הניקוי, בנוסף הצוות כנה במיוחד, את רוב רובם של הלכלוכים והכתמים ניתן להוריד אך לא את כולם והצוות לא מתיימר ליצור תמונת מציאות אחרת. ברוב הגדול של המקרים הספות מגיעות למראה חדש ואם לא תהיו מרוצים לא תשלמו!

 

כמה זה עולה לי? 

ניקוי ספות בד בנתניה יעלה לכם כ- 100 ש״ח למושב, כך שלדוגמה אם המושב לספה שלכם 3 מושבים תשלמו 300 ש״ח – זה הכל! במקום להחליף את מערכת הספות היוקרתיות שקניתם ולשלם אלפי ואולי עשרות אלפי שקלים על סלון חדש אפשר לשלם כמה מאות בודדות עבור ניקוי ספות מקצועי ולקבל סלון כמו חדש!

 

סלון ביתי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
בדק בית
מתי צריך לעשות בדק בית? 

שירות בדק בית הוא אחד השירותים החשובים ביותר שעומדים לרשות רוכשי דירות. שירות זה נועד לספק להם מידע אודות הנכס שרכשו לפני שהם נכנסים אליו,

קרא עוד »