חיפוש

השימוש ברולטור 4 גלגלים

רולטור הינו הליכון המשולב עם כיסא המאפשר לכם עצמאות מלאה בתוך ומחוץ לבית. הוא מתוכנן כך שתוכלו להכנס איתו למעלית, לנוע מחדר לחדר, לטייל בנוחות מחוץ לבית ואף לקחת איתכם מעט מטען כגון שקית של קניות מן הסופר או ספר ושמיכה לשעה קלה בפארק, כדי שתוכלו להמשיך ולנהל את חייכם באופן עצמאי לחלוטין. 

 

רולטור 4 גלגלים מתוצרת אירוקאר

רולטור 4 גלגלים הינו הליכון סופר בטיחותי אשר תוכנן ועוצב כדי לאפשר לכם עצמאות מלאה ולהמשיך בחייכם למרות הקושי ללכת והנטייה להתעייף. במידה ואתם זקוקים למנוחה תוכלו לשבת בנוחות על הרולטור, וכשאתם מוכנים לצאת לדרך, פשוט להמשיך. הרולטור מתאים להתנהלות בתוך הבית בין החדרים השונים להליכה בטוחה ולמניעת נפילות, וגם מחוץ לבית כדי לרכוש מעט מוצרים במכולת או ליהנות מטיול נעים בפארק. רולטור 4 גלגלים מתוצרת אירוקאר

חברת כמיטק

כמיטק הוקמה מתוך מטרה להקל ככל הניתן על קהילת הנכים ומרותקי המיטה בישראל. כמיטק מייבאת לארץ את המותגים הטובים ביותר בתחום הפרוטזות, כסאות הגלגלים, ציוד עזר וסיעוד ומוצרי היגיינה מתקדמים בשירות עד הבית כדי שכל אדם בישראל הסובל מנכות או לקות כל שהיא יוכל לחיות חיים מלאים, איכותיים וקלי תנועה. 

חברת כמיטק

יתרונותיו של הרולטור

לרולטור יתרונות בולטים רבים על פני הליכונים אחרים, להלן החשובים שביניהם:

  • הרולטור עצמו קל משקל וניתן לקיפול ולהנחה בתא המטען של מכונית לנסיעה מחוץ לבית. 
  • מותאם ליציאה וכניסה מחדרים שונים, מעליות וכדומה. 
  • מאפשר ישיבה נוחה ויציבה
  • עצמאות מוחלטת ובטחון מלא 
  • עיצוב נאה וחדשני
  • יציב במיוחד ובעל בלמי יד חזקים. 

 

למי זה מתאים?

הרולטור 4 גלגלים מתאים לכל אדם אשר זקוק לתמיכה בזמן הליכה ואף עמידה מחשש לנפילה או קושי לנוע. הרולטור מתאים לשימוש בתוך הבית ( אך לא למדרגות!)  למעבר בטוח בין החדרים השונים. בזמן היציאה מן הבית הרולטור מאפשר למשתמש ללכת כברת דרך תוך אפשרות למנוחה או ישיבה במקום שבו אין ספסלים או מקומות שנוח לשבת בהם ובכך להגיע לעצמאות מלאה. 

 

מוצרים נוספים אשר תוכלו למצוא בכמיטק

באתר של כמיטק תוכלו למצוא מוצרים מגוונים שונים שכל מטרתם להקל, לסייע ולתמוך לבני הגיל השלישי ולמתקשים בהליכה כדי לאפשר עצמאות רבה ככל הניתן וחיים נוחים ונעימים למרות המגבלה, חיים שמאפשרים בילוי משפחתי וחברתי, עבודה ופנאי מבלי לוותר על דבר. באתר תוכלו למצוא ציוד רפואי והיגייני, אביזרי עזר, פרוטזות ועוד באיכות גבוהה במיוחד. 

 

לסיכום 

חברת כמיטק משווקת ומייבאת מוצרים רפואיים והיגיינים עבור נכים וקשישים על מנת להביא להקלה משמעותית ולאיכות חיים גבוהה למרות המגבלות. רולטור 4 גלגלים מאפשר לכם קלות תנועה עם אפשרות למנוחה, ישיבה במקום שבו אין ספסלים או מקום נוח לשבת, מונע נפילות בבית ומאפשר עצמאות וניידות מלאה תוך שמירה על הבטיחות. 

השימוש ברולטור 4 גלגלים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא